Garmin-servis
OdgovorObjavljeno:10 Mar 2011, 14:17
Načeloma ne delam reklame za stvari, ki jih uporabljam in sem zadovoljna z njimi, ampak tokratno izkušnjo pa morem napisati na forum, mogoče bo komu, ki se ravno odloča za nakup novega "tekaškega prijatelja" olajašalo razmišljanje 
Imam Garmin Forerunner 305, ki je pred dnevi kar naenkrat nehal delati, ni se ga dalo več prižgat, čeprav baterija ni bila prazna, ni več reagiral na nič, niti povezavo z računalnikom...skratka, "crknu" je
ker ni bil več v garanciji, sem poklicala na servis in povedala kako in kaj in da naj mi javijo kolko bi popravilo stalo, da bi vidim, če se mi ga sploh splača popravljat ali rajši kupim novega.
Po dveh dneh so mi poslali popravljenega garmina, zraven pa še nov nastavek za polnjenje, brezplačno.
Ker imam z servisi teh naprav, vse od gsm pa do računalnika grozno slabe izkušnje (pa ponavadi še v garancijskem roku) me je to njihovo dejanje grozno presenetilo in spravilo v dobro voljo.
Takšen odnos servisa, zastopnika, ko vidiš, da je nekdo še pripravljen narediti nekaj prijaznega za svoje uporabnike in da ni problemov, je gotovo vreden hvale in pa vsaj iz moje strani gotovo tudi razlog, zakaj še naprej uporabljati njihove napravice!

Imam Garmin Forerunner 305, ki je pred dnevi kar naenkrat nehal delati, ni se ga dalo več prižgat, čeprav baterija ni bila prazna, ni več reagiral na nič, niti povezavo z računalnikom...skratka, "crknu" je

Po dveh dneh so mi poslali popravljenega garmina, zraven pa še nov nastavek za polnjenje, brezplačno.
Ker imam z servisi teh naprav, vse od gsm pa do računalnika grozno slabe izkušnje (pa ponavadi še v garancijskem roku) me je to njihovo dejanje grozno presenetilo in spravilo v dobro voljo.
Takšen odnos servisa, zastopnika, ko vidiš, da je nekdo še pripravljen narediti nekaj prijaznega za svoje uporabnike in da ni problemov, je gotovo vreden hvale in pa vsaj iz moje strani gotovo tudi razlog, zakaj še naprej uporabljati njihove napravice!
