Prostor za debato o teku, tekačih, željah, upih, občutkih, vzpodbudi, nasvetih, ... karkoli vam pade na pamet ob in o teku - povejte, vprašajte, razpišite se ...
 Spero
#365616
Živjo,
Kupil novo Suunto 9 Baro HR.
Pred tekom išče GPS signal od 10 do 15 minut?? WTF ? Vse me mine in sploh ne čakam več!! Ura za 600 eur !!
Lahko kaj naredim? Ima kdo podobne probleme?
Hvala :oops: :oops:
Uporabniški avatar
 zajc
#365619
Jaz bi naredil sinhronizacijo preko računalnika, da se osvežijo tudi AGPS podatki. Verjetno se osvežujejo tudi preko aplikacije na telefonu. To so podatki z lokacijami kje se natančno nahajajo sateliti. Starejša datoteka je, večja verjetnost je, da tam ni več satelitov. Kako pa preveriš starost AGPS datoteke v uri, pa ne vem.
 KadilecSamo
#365620
Moj odgovor bo v smislu T-2,Telemach;Telekom podpore, ko kličeš tja ves živčen zakaj ne dela internet. In te potem vprašajo, če si resetiral modem? :lol:

Jaz te bom vprašal drugače. A iščeš satelite že v stanovanju, ko se odpravljaš ven in traja 15 min, ali pa si že na prostem, ko pritisneš start in takrat čakaš 15 min? Enkrat mi je kolega jamral o tem, da mu ura ne najde satelitov.... potem pa sva ugotovila, da jih hitreje najde na svežem zraku :--
 Spero
#365624
Vedno startam uro zunaj .
Uro sem posodobil,resetiral,...vse sm probal, tko da....jo mam dost in jo bom prodal :(
Uporabniški avatar
 zajc
#365628
Jaz še kar mislim, da je fora v tisti datoteki AGPS (točka 3).

Troubleshooting steps:
If your watch provides incorrect GPS tracks or does not get a GPS fix:
1.) Soft reset your watch.
2.) Connect you watch with Suunto app and synchronize it.
3.) Verify on your watch that the GPS data file has be successfully updated. Open Settings > General > About and scroll to Assisted GPS. Here you should see today’s time stamp. If this is not the case or you see N/A, please synchronize your watch again with Suunto app. Repeat this until the time stamp shows today’s date.
Nazadnje spremenil zajc, dne 06 Dec 2019, 13:46, skupaj popravljeno 1 krat.
 rio
#365629
uro imam sam že eno leto. poznam problem, ki ga imaš.

1. uporabljaš movescount?
2 Uporabljaš suunto app?
3. uporabljaš oba?
4 . setting/general/about.............kater datum imaš pod AGPS?
 Spero
#365637
rio napisal/-a:uro imam sam že eno leto. poznam problem, ki ga imaš.

1. uporabljaš movescount?
2 Uporabljaš suunto app?
3. uporabljaš oba?
4 . setting/general/about.............kater datum imaš pod AGPS?


Datum 2.10.2018
Hardware 3835C2
Uporabniški avatar
 jorgamesh
#365638
Ni čudno, da ti ne dela. Datum mora biti manj kot teden star, če ne se lahko pojavijo težave. Ti pa imaš še od lanskega oktobra. :shock:
 Spero
#365640
jorgamesh napisal/-a:Ni čudno, da ti ne dela. Datum mora biti manj kot teden star, če ne se lahko pojavijo težave. Ti pa imaš še od lanskega oktobra. :shock:



Ok,prjatu
Povej kva nardim? , :)
Uporabniški avatar
 zz topka
#365641
To, najbrž :shock: :
4.) Verify on your watch that the GPS data file has be successfully updated. Open Settings > General > About and scroll to Assisted GPS. Here you should see today’s time stamp. If this is not the case or you see N/A, please synchronize your watch again with Suunto app. Repeat this until the time stamp shows today’s date.
 rio
#365650
iphone ali android?

najprej takole:

1.
na uri
settings/connectivity/paired devices/mobile app unpair
vklopi gps na telefonu na prostem in še enkrat poveži telefon z uro. preveri zadnje podatke agps

2. drži 12 sekund zgornji desni gumb na uri, da se resetira. sync-aj z suunto app

3.
na uri
settings/connectivity/paired devices/mobile app unpair
ne poveži ure z suunto app, samo na kabel in preko movescounta (upam, da imaš račun)

odkar mučkajo z dvojno platformo se ne ve kdo pije in plača, zmešnjava do konca. za refresh AGPSja je ogromno pripomb tudi na forumu:
https://forum.suunto.com/

pri meni je bil problem drugačen in tebi ne bi pomagal

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA