Stran 1 od 2
Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:05 Dec 2019, 18:03
Napisal/-a Spero
Živjo,
Kupil novo Suunto 9 Baro HR.
Pred tekom išče GPS signal od 10 do 15 minut?? WTF ? Vse me mine in sploh ne čakam več!! Ura za 600 eur !!
Lahko kaj naredim? Ima kdo podobne probleme?
Hvala
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:05 Dec 2019, 19:32
Napisal/-a Illuminati
Podoben primer sem imel z Garmin Edge, ko sem ga resetiral je spet normalno našel satelite.
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:05 Dec 2019, 19:38
Napisal/-a zajc
Jaz bi naredil sinhronizacijo preko računalnika, da se osvežijo tudi AGPS podatki. Verjetno se osvežujejo tudi preko aplikacije na telefonu. To so podatki z lokacijami kje se natančno nahajajo sateliti. Starejša datoteka je, večja verjetnost je, da tam ni več satelitov. Kako pa preveriš starost AGPS datoteke v uri, pa ne vem.
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:05 Dec 2019, 19:53
Napisal/-a KadilecSamo
Moj odgovor bo v smislu T-2,Telemach;Telekom podpore, ko kličeš tja ves živčen zakaj ne dela internet. In te potem vprašajo, če si resetiral modem?
Jaz te bom vprašal drugače. A iščeš satelite že v stanovanju, ko se odpravljaš ven in traja 15 min, ali pa si že na prostem, ko pritisneš start in takrat čakaš 15 min? Enkrat mi je kolega jamral o tem, da mu ura ne najde satelitov.... potem pa sva ugotovila, da jih hitreje najde na svežem zraku
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:05 Dec 2019, 20:36
Napisal/-a Spero
Vedno startam uro zunaj .
Uro sem posodobil,resetiral,...vse sm probal, tko da....jo mam dost in jo bom prodal
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 04:38
Napisal/-a zajc
Jaz še kar mislim, da je fora v tisti datoteki AGPS (točka 3).
Troubleshooting steps:
If your watch provides incorrect GPS tracks or does not get a GPS fix:
1.) Soft reset your watch.
2.) Connect you watch with Suunto app and synchronize it.
3.) Verify on your watch that the GPS data file has be successfully updated. Open Settings > General > About and scroll to Assisted GPS. Here you should see today’s time stamp. If this is not the case or you see N/A, please synchronize your watch again with Suunto app. Repeat this until the time stamp shows today’s date.
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 05:11
Napisal/-a rio
uro imam sam že eno leto. poznam problem, ki ga imaš.
1. uporabljaš movescount?
2 Uporabljaš suunto app?
3. uporabljaš oba?
4 . setting/general/about.............kater datum imaš pod AGPS?
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 07:35
Napisal/-a Illuminati
Moja ponudba, za 5€ jo kupim
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 14:45
Napisal/-a Spero
rio napisal/-a:uro imam sam že eno leto. poznam problem, ki ga imaš.
1. uporabljaš movescount?
2 Uporabljaš suunto app?
3. uporabljaš oba?
4 . setting/general/about.............kater datum imaš pod AGPS?
Datum 2.10.2018
Hardware 3835C2
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 15:03
Napisal/-a jorgamesh
Ni čudno, da ti ne dela. Datum mora biti manj kot teden star, če ne se lahko pojavijo težave. Ti pa imaš še od lanskega oktobra.
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 16:20
Napisal/-a Spero
jorgamesh napisal/-a:Ni čudno, da ti ne dela. Datum mora biti manj kot teden star, če ne se lahko pojavijo težave. Ti pa imaš še od lanskega oktobra.
Ok,prjatu
Povej kva nardim? ,
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 17:05
Napisal/-a zz topka
To, najbrž
:
4.) Verify on your watch that the GPS data file has be successfully updated. Open Settings > General > About and scroll to Assisted GPS. Here you should see today’s time stamp.
If this is not the case or you see N/A, please synchronize your watch again with Suunto app. Repeat this until the time stamp shows today’s date.
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 18:50
Napisal/-a rio
najprej odgovori na vsa moja vprašanaja
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:06 Dec 2019, 21:21
Napisal/-a Spero
rio napisal/-a:najprej odgovori na vsa moja vprašanaja
Uporabljam samo suunto app
Re: Suunto 9 Baro HR
OdgovorObjavljeno:07 Dec 2019, 08:07
Napisal/-a rio
iphone ali android?
najprej takole:
1.
na uri
settings/connectivity/paired devices/mobile app unpair
vklopi gps na telefonu na prostem in še enkrat poveži telefon z uro. preveri zadnje podatke agps
2. drži 12 sekund zgornji desni gumb na uri, da se resetira. sync-aj z suunto app
3.
na uri
settings/connectivity/paired devices/mobile app unpair
ne poveži ure z suunto app, samo na kabel in preko movescounta (upam, da imaš račun)
odkar mučkajo z dvojno platformo se ne ve kdo pije in plača, zmešnjava do konca. za refresh AGPSja je ogromno pripomb tudi na forumu:
https://forum.suunto.com/pri meni je bil problem drugačen in tebi ne bi pomagal