Garmin FR 305 - pohvala podjetju GEOSET
OdgovorObjavljeno:29 Sep 2007, 22:51
Približno dve uri in pol pred 4. Fotrovim tekom sem se začel počasi pripravljati na tek. Pred tekom sem želel z Garmina na comp. prenesti nekaj tekov in zbrisati pomnilnik ker je bil poln. Ob tem početju je na mojo veliko presenečanje in žalost Garmin "prekinil diplomatske odnose z mano" - crknil je! Ura se je ugasnila in se ni več prižgala.
Obupan sem poklical uradnega serviseja Geoset d.o.o. v Šenčur, ker sem upal, da se bo ura dala resetirati in da bo natodelovala. S prijaznim serviserjem sva poizkusila vendar nič!
Serviserju sem mimogrede omenil, da grem na tekmo in zanj se je zdelo povsem normalno, da bom to tekmo odtekel z Garminom! Kar priganjal me je naj čim prej pridem k njim. To sem tudi storil, s sabo sem prinesel škatlo z pokvarjeno uro, računom....
Na servisu sem takoj, brez vprašanj, kompliciranj nemudoma dobil novo uro, pas, .... skratka vse! Za povrh pa še opravičilo ker je ura crknila!
Svaka čast!
Servis je imel pravico da uro "mrcvari" 45 dni in šele nato bi bil upravičen do nove. Tako pa sem jo dobil po 5 minutah, pa še ravno toliko energije je imela v sebi, da je zdržala oval na Brdu.
Tak odnos bi morali imeti vsi trgovci do svojih potrošnikov. Kljub slabi volji ob crkotini mojega Garmina, je zastopnik slabo voljo pregnal v petih minutah, in tako sem spet miren za naslednje 2 leti kolikor traja garancija za mojo novo uro!
Joj kako sem zdaj vesel, da nisem kupil ure preko E-baya!
Obupan sem poklical uradnega serviseja Geoset d.o.o. v Šenčur, ker sem upal, da se bo ura dala resetirati in da bo natodelovala. S prijaznim serviserjem sva poizkusila vendar nič!
Serviserju sem mimogrede omenil, da grem na tekmo in zanj se je zdelo povsem normalno, da bom to tekmo odtekel z Garminom! Kar priganjal me je naj čim prej pridem k njim. To sem tudi storil, s sabo sem prinesel škatlo z pokvarjeno uro, računom....
Na servisu sem takoj, brez vprašanj, kompliciranj nemudoma dobil novo uro, pas, .... skratka vse! Za povrh pa še opravičilo ker je ura crknila!
Svaka čast!
Servis je imel pravico da uro "mrcvari" 45 dni in šele nato bi bil upravičen do nove. Tako pa sem jo dobil po 5 minutah, pa še ravno toliko energije je imela v sebi, da je zdržala oval na Brdu.
Tak odnos bi morali imeti vsi trgovci do svojih potrošnikov. Kljub slabi volji ob crkotini mojega Garmina, je zastopnik slabo voljo pregnal v petih minutah, in tako sem spet miren za naslednje 2 leti kolikor traja garancija za mojo novo uro!
Joj kako sem zdaj vesel, da nisem kupil ure preko E-baya!