Moderator: ziga

 carpinus
#184998
Kupujem cestno kolo, ki bo moje prvo. prej sem bil na trekingu in letno prevozil cca 1.500 km. Sedaj se odločam med modelom Fuji Roubaix pro in Scoot Speedster S30 Cd. Ali je kakšno menenje kaj je za začetnika na cestnem kolesu in ali obstaja še kaj podobnega v tem rangu.
 luzr
#185084
Ne bi rad težil, ampak lahko bi dal kako povezavo. Ker ne nameravam ugibati za kakšno ceno si jih gledal in kje.
Ker ne vem kje se boš vozil (po cesti ;>, seveda, ampak ne vem kje, po katerih...) ne morem redlagati konkretnih alternativ. Vseh znamk dirkalcev pa ne bi našteval.
Izbira določenega modela je odvisna tudi od tvoje višine. Ker je možno dobiti nekatere modele ugodno. Pri določenih prodajalcih...
Če imaš kakšne preference glede barve ali oblike okvirja se tudi izkašljaj. In povej vendar koliko denarja je v igri.

Fujijev Robauix se razlikuje če gre za model Pro ali Pro Le. V opremi, ki je pri modelu Pro Le (limitid edition) vsa Shimano Ultegra. Sicer pa je pri verziji pro kombinacija Ultegre in Shimano 105.
Scott speedster 30 ima, kolikor vem Shimano 105 in trojno gonilko Truvativ.
Teža je pri obeh podobna, okoli 9 kg.
Za resnega rekreativca je to več kot dobro. Tudi zgolj Shimano 105... Bolj pomemben se mi zdi cenovni vidik. Nekatere bicikle je mogoče dobiti v določenem trenutku z dobrim pošpustom.
 reni
#185107
Speedster S30 je trenutno v akciji in ga z premo Ultegra, dobiš za 999,00 €. Kar je za 600€ nižja cena od prej. Na tvojem mestu ne bi oklevala.
Uporabniški avatar
 pementos
#185181
carpinus napisal/-a:Kupujem cestno kolo, ki bo moje prvo. prej sem bil na trekingu in letno prevozil cca 1.500 km. Sedaj se odločam med modelom Fuji Roubaix pro in Scoot Speedster S30 Cd. Ali je kakšno menenje kaj je za začetnika na cestnem kolesu in ali obstaja še kaj podobnega v tem rangu.


preden se odločiš za kolo moraš postavit budget. Moraš vedeti, da drago kolo ni samo težko kupiti ampak vzdrževat. Vsaka komponenta stanje veliko. Ko imaš budget potem lahko pogledaš kolesa.
 carpinus
#185183
Sigurno, da se bom vozil pa asfaltiranih cestah. Sicer pa sem visok 185 in težak 81. Cenovni razred med 900 in 1.100 eur. Glede znamke in barve okvirja sploh nisem obremenjen. Rad bi kolo, ki bo služil svojemu namenu. Sem se pa že odločil da mora biti ultegra in ne 105.
Uporabniški avatar
 pementos
#185252
carpinus napisal/-a:Sigurno, da se bom vozil pa asfaltiranih cestah. Sicer pa sem visok 185 in težak 81. Cenovni razred med 900 in 1.100 eur. Glede znamke in barve okvirja sploh nisem obremenjen. Rad bi kolo, ki bo služil svojemu namenu. Sem se pa že odločil da mora biti ultegra in ne 105.


težko boš kupil novo kolo z Ultegro za 1000€, ker sama ultegra toliko stane. Za 1400€ lahko kupiš Orbea Mortirolo (www.orbea.si). Orbea je znan španski proizvajalec koles. Euskatel se je vozil z Orbeo.
 komarko
#185265
Sam sem pred dobrim mesecem v Hervisu nabavil Fuji Roubaix pro LE s komplet opremo ultegra za cca 900 € (1100 - 20% popust). Ker je to moja prva specialka, težko podam neko strokovno oceno, vendar sem po prevoženih 600km z njo zelo zadovoljen. Morm pa povedat da so serviserji v v Hervisu CityPark obupni, zato moraš kolo obvezno peljat na kak uveljavljen servis, če se odločiš za nakup pri njih. Mojga so sestavljali več kot uro, pa se skor ni dalo prestavljat, da o zavorah ne govorim.
aja...glede cene opreme
ultegra...cca 500€
dura ace...cca 1000€ če se ne motim
 carpinus
#185298
Cene, ki sem jih napisal so želje. Seveda sem si pa postavil limit tja do 1.400 in nato mi mora prodajalec dati še kakšen gotovinski popust. Sedaj pa mi sodelavci priporočajo Trek in švicarsko firmo, ki je ne poznam. http://www.conceptcycle.ch/
Kot sem pa opazil so pa vsa kolesa v tem rangu bp in so si zelo konkurenčna.
Uporabniški avatar
 stena
#185310
Hja poglej raznih firm koles imaš malo morje (spcialized, opera, trek, scott,carrera, pinarello... da ne bom do jutri našteval :D ) in pri rangu tam 1000 evrov je vse nekje tam tam. Premisli tudi ali je smiselna ultegra, ker če nisi res preveč zahteven je tudi 105 kul ali pa recimo namesto shimana campagnolo ali sram, pa imaš takoj več možnosti. Mogoče poglej kakšno kolo manj znanih znamk kot naprimer olympia, znaš prišparati kakšen € na račun znamke. Glede izbire med scottom in fuji-jem sem pa sam bolj za scotta, ker mi fuji enostavno ni ušeč (slab prvi vtis v trgovini). Klikni nekaj naših znanih trgovin s kolesarsko opremo in se malo poigraj doma za računalnikom, izberi par kandidatov nato pa pot pod noge v vse te trgovine na ogled in po dodatne info o ceni popustih in tako se ti bo izbor vseh možnih znamk in modelov koles zmanjšal na dva, tri, potem pa ne bi smel biti več problem.
#185365
sicer je denar tvoj in ti se boš vozil, ampak kaj res potrebuješ ultegro za 1500km letno?
jaz bi vzel nekaj s tiagro in rešeno. pa ziher ne bi FUJI pisalo gor. saj bicikl je super, ampak ne morejo ti ga v hervisu šraufat. zakaj bi pol tam kupoval?
 carpinus
#185388
Thx za nasvete. V tem mescu se zapodim v par trgovin in na net in se odloičim za model. Trgovce bom pa tudi malo bolj stisnil za gotovinski popust.
Uporabniški avatar
 pementos
#185443
komarko napisal/-a:Sam sem pred dobrim mesecem v Hervisu nabavil Fuji Roubaix pro LE s komplet opremo ultegra za cca 900 € (1100 - 20% popust). Ker je to moja prva specialka, težko podam neko strokovno oceno, vendar sem po prevoženih 600km z njo zelo zadovoljen. Morm pa povedat da so serviserji v v Hervisu CityPark obupni, zato moraš kolo obvezno peljat na kak uveljavljen servis, če se odločiš za nakup pri njih. Mojga so sestavljali več kot uro, pa se skor ni dalo prestavljat, da o zavorah ne govorim.
aja...glede cene opreme
ultegra...cca 500€
dura ace...cca 1000€ če se ne motim


jaz kolesa ne bi kupil na Hervisu ampak v specialicirani trgovini, nikoli ne veš kakšne komponente te lahko nadomestijo, da ti lahko ponudijo konkurenčno ceno. Ampak to je mojo mnenje.

Ultegra sama je okrog 600€, ostane 300€ za sedež, feltne in ovir. Kje je pa trik? Nekje mora biti.
 luzr
#185446
Fantje, ne strašite carpinusa!

pementos napisal/-a:jaz kolesa ne bi kupil na Hervisu ampak v specialicirani trgovini, nikoli ne veš kakšne komponente te lahko nadomestijo, da ti lahko ponudijo konkurenčno ceno. Ampak to je mojo mnenje.
Ultegra sama je okrog 600€, ostane 300€ za sedež, feltne in ovir. Kje je pa trik? Nekje mora biti.


Bicikla praktično v nobeni trgovini ne sestavljajo iz rezervnih delov. Razen, če si kdo namisli in hoče natanko določen unikaten bicikel natanko določene oblike okvirja v natančno odločenem barvnem odtenku.
Še takrat dobi stranka pri trgovcu dele ceneje, kakor če bi jih kupovala sama.
Pa ne gre za razliko v davku. 8.5% namest 20% pri materialu in storitvi.

Ker ponavadi ne sestavljamo stvari iz rezervnih delov, je povsem normalno, da ti deli v malopradaji stanejo več kot vgrajeni v tovarni.
OEM (Original eqipement of Manufacturer) deli so pri biciklih načeloma vedno enake kakovosti kot običajni izdelki iz trgovske mreže imenovani "shelf stuff" ali "aftermarket".

Še en ekonomistični termin. Kratek odgovor. Rabat. Tudi količinski. Lahko pa razkladam na dolgo...
Več biciklov, več delov dvokolesa kupiš, ceneje dobiš...

V štacuni, ki jo je pementos omenil ne nadomeščajo delov na poameznih biciklih.
Ker tega ne smejo, saj jih hierarhično po prstih šef ali varnostnik. V praksi tam nihče ne počne tega tudi zato, ker se jim ne ljubi...
Tudi v majhinih specializiranih trgovinah poavadi ne menjavajo delov na biciklih. Ker so pošteni in ne podcenjujejo strank.
Te stvari se, nasprotno, zelo pogosto dogajajo v avtomobilističn branži.
V kolesarskem poslu so take modifikacije redkost; razen, če robe ni mogoče prodati in je treba stvari s popustom spraviti v promet. Ker bi sicer entuziastični trgovec gladoval...

Dejstvo je. V "športnih supermarketih" večkrat naročijo robo izdelano za posamezno trgovino. Najsi bodo to superge ali bicikli. Ti izdelki imajo vgrajen nek kompormis, če morajo ponuditi nizko ceno. Ampak...

Mi se pogovarjamo o biciklih za približno tisočaka, ki imajo vsi znan izvor dobavitelja ter specifikacijo. Oboje je znano poslovodji in ta mora dati podatke najkasneje kupcu. ker mu moraq izročiti jamstveni list. Ob tem je možno dobiti tudi neko tehnično specifikacijo, čeprav se bodo v trgovini vsi od vajenca do direktorja v "katerem koli športnem supermakrketu" sprenevedali.
V specializirani trgovini pa bodo z veseljem ponudili katalog s tehničnimi podatki.

Še eno dejstvo. V športnih centrih se večkrat znajdejo različni modeli z opremo, ki od stopa od standardne, tudi različnih letnikov. Ponavadi zaradi želje po čim nižji ceni. Tudi za končnega kupca. Ker komercialisti nimajo interesa aranžirati in ustrezno reklamirati blaga, dajejo čisto spodobni izdelki videz manjvrednosti. Tudi zaradi izjemnega nezanimanja prodajalcev, ki dejansko nimajo pojma kaj ponujajo. Ti veleumi bi tudi ne ločili črne štruce kruha od bega hlebca, ker se jim pri fiksni in zagotovljeni minimalni plači preprosto ne ljubi.

Zato je tako kot je...

Pementos zaenkrat toliko; če te zanima še kaj lahko napišem še kaj.
Moj namen ni težiti ali se preprirati, marveč pojasniti skrivnostni svet športne trgovine.
Ker so ostali forumovci podali nekaj zanimivih iztočnic, bom podal še nekaj komentarjev.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA