- 07 Jun 2010, 10:12
#226106
Živjo!
Imam eno vprašanje.
Kupujem prvo cestno kolo. Do sedaj mi je zadoščalo moje hibridno kolo..., naj se ne zdi nevem kako nobel, ker ni. Po domače povedano sem si dal na gorsko kolo ta tanke gume, vsaj toliko da sem lahko normalno vozil po asfaltu, kar se s prejšnimi kramparcami ni dalo (vsaj ne hitro in niti približno ne daleč). Razlog za prehod iz gorskega kolesa na cestno kolo pa je poškodba kolena, tako da se morm malo bolj paziti.
Cestno kolo kupujem že vsaj 4 leta, a se vsako leto na koncu "premislim" in ostanem pri svojemu hibridu, a letos mi je res že dovolj in se želim končno odločiti za dobro cestno kolo, ki bi mi služil dolgo časa.
Do sedaj sem si ogledal kar nekaj znamk in trenutno najbolj mi je najbolj všeč TREK 2.5.
A glede na to da ima aluminijasto ohišje, me zanima ali je to res tako zelo slabo in moram nujno vzeti karbonca, ali bom z njim zadovoljen? Glede na to da stane 1600 eurov je to nekje moj maximum, ki sem ga pripravljen zapraviti za kolo. Aja, pa pri TREKU dobim na to ceno še 10% popusta, zraven pa dodajo še POLARjev cestni računalniček in pedalke, v skupni vrednosti cca. 150 eurov. Kar pomeni, da dobim vse kar rabim za približno 1400 eurov. Poleg tega kolo 100% prilagodijo meni in mojim potrebam (ko sem bil tam se je z eno drugo stranko ukvarjal cca 2 uri, dokler mu ni bil kolo pisan na kožo). Pa še brezplačen prvi servis dobim (sej vem da je to običajno, ampak se vseeno fajn šliši).
Za razliko pri Wilerju, kjer ne dobim absolutno nič popusta (pri A2U) in bi me Mortirolo prišel 1700 eurov, zraven pa dobim...., no kolo dobim :p , glede samega prilagajanja na kolo pa mi je bilo rečeno, da so v 10 minutah gotovi (sej ne dvomim v njihove sposobnosti, ampak a res lahko kolo u nulo prilagodiš posamezniku v tako kratkem času???).
Kaj mi priporočate, kaj naj uzamem, da bom s kolesom kar se da max. zadovoljen in ne bom imel kakšnih večjih problemov (na mesec delam približno 300 km).
Hvala za nasvete.
Imam eno vprašanje.
Kupujem prvo cestno kolo. Do sedaj mi je zadoščalo moje hibridno kolo..., naj se ne zdi nevem kako nobel, ker ni. Po domače povedano sem si dal na gorsko kolo ta tanke gume, vsaj toliko da sem lahko normalno vozil po asfaltu, kar se s prejšnimi kramparcami ni dalo (vsaj ne hitro in niti približno ne daleč). Razlog za prehod iz gorskega kolesa na cestno kolo pa je poškodba kolena, tako da se morm malo bolj paziti.
Cestno kolo kupujem že vsaj 4 leta, a se vsako leto na koncu "premislim" in ostanem pri svojemu hibridu, a letos mi je res že dovolj in se želim končno odločiti za dobro cestno kolo, ki bi mi služil dolgo časa.
Do sedaj sem si ogledal kar nekaj znamk in trenutno najbolj mi je najbolj všeč TREK 2.5.
A glede na to da ima aluminijasto ohišje, me zanima ali je to res tako zelo slabo in moram nujno vzeti karbonca, ali bom z njim zadovoljen? Glede na to da stane 1600 eurov je to nekje moj maximum, ki sem ga pripravljen zapraviti za kolo. Aja, pa pri TREKU dobim na to ceno še 10% popusta, zraven pa dodajo še POLARjev cestni računalniček in pedalke, v skupni vrednosti cca. 150 eurov. Kar pomeni, da dobim vse kar rabim za približno 1400 eurov. Poleg tega kolo 100% prilagodijo meni in mojim potrebam (ko sem bil tam se je z eno drugo stranko ukvarjal cca 2 uri, dokler mu ni bil kolo pisan na kožo). Pa še brezplačen prvi servis dobim (sej vem da je to običajno, ampak se vseeno fajn šliši).
Za razliko pri Wilerju, kjer ne dobim absolutno nič popusta (pri A2U) in bi me Mortirolo prišel 1700 eurov, zraven pa dobim...., no kolo dobim :p , glede samega prilagajanja na kolo pa mi je bilo rečeno, da so v 10 minutah gotovi (sej ne dvomim v njihove sposobnosti, ampak a res lahko kolo u nulo prilagodiš posamezniku v tako kratkem času???).
Kaj mi priporočate, kaj naj uzamem, da bom s kolesom kar se da max. zadovoljen in ne bom imel kakšnih večjih problemov (na mesec delam približno 300 km).
Hvala za nasvete.