Moderator: ziga

#205380
Bianchi
Bottecchia
Cannondale
Canyon
Carrera
Cervelo
Colnago
Cube
De Rosa
Felt
Fuji
Kona
Opera
Orbea
Peugeot
Phoenix
Pinarello
Ridley
Schwinn
Scott
Stevens
Specialized
Time
Trek

....veliko koles na razpolago in se glavi zmeša od vsega tega. Ko sem kupil, pred leti cestno kolo, mi je bila zelo pomembno oprema kolesa(shimano, campagnolo, sram), obroči(mavic, campagnolo, shimano, DT, FFWD, fulcrum, 4za, FSA, zipp, lightweight, most), okvir(carbon, aluminj, nekaj vmes) in cena(še malo za dohtarja :lol: ). V glavnem, obilu užitkov v nakupvanju. Kaj kdo potrebuje mora vedeti sam oz. za prvo cestno kolo ne bi dal veliko denarja. Po koncu sezone trgovci ponavadi zelo spustijo cene za letošnje modele in že kaj najde.
#205381
stena
ta obcutek ti tezko opisem, najbolje bo da enkrat ko bos res (ali pa si ze) natreniran, nekje dobis aluminjasto kolo in enega DOBREGA karbonca in to na enem klancu sprobas mislim da bos opazil razliko, priznam pri neki rekreativni voznji tega ne opazis tudi sam nisem, opazil pa sem ko sem bil res natreniran...

glede posmehovanja trgovca, tudi sam sem ze dozivel to...
ponavadi se vprasam o njegovi kompetentnosti ali sploh ve kaj prodaja, ali mi hoce prodati nekaj kar ima v trgovini in recimo takega kolesa (kompozit) nima...

res je da trenutno ta kolesa niso "popularna" ker ga je verjetno tudi tezje naredit kot pa samo aluminjastega/karbonskega

ze podatek da svicarski BMC ima tako kolo pove dosti, lahko poisces razne teste okvirjev videl bos da so ti okvirji najbolje ocenjeni, tudi cannondale ima tak okvir, vcasih se je v SLO dalo dobit slovenski xc okvir ir.comp ki je na nemskih testih baje pometel z vso konkureno prav tako je bil kompozit

majhna tezavica za proje je v tem da so kompoziti tezji in ko se gre za grame to steje...

se pa strinjam z javor-18, da mora vsak sam vedeti kaj potrebuje, koliko casa bo prezivel na kolesu in na kaksen nacin
#205586
mare napisal/-a:Za restavriranje se lahko zmeniva, ker mi moj lubček na par mestih rjavi. Če se pa kje prestavlja kakšen dober bicikel, ki ni preveč šminkerski (kakšna neugledna noname svahili znamka), je mogoče malo rabljen ali pa nemoderen in zato predstavlja dober nakup, bi ga pa jaz lahko tudi odpeljal. Sem pač tak, da padem na vsako trgovsko finto s popusti, akcijami itd. in ne glede na prvi stavek sporočila težko dam kakšen evro od sebe

Mare, ko se boš odločil, se bova sestala in pogovorila, če je obnova potrebna in smiselna. Tudi za kupiti kaj ugodnega bo sedaj pravi čas...

Runcajz napisal/-a:kaj mislite o alu s karbonom, kot npr Cult Tornado ipd? Težak sem pa 76, okvir 56.
Objektivno... :wink: Cestnih Cultov nisem vozil. Spomnim se jih, ko je bila to še cenovno ugodna in malo težja blagovna znamka gorskih okvirjev narejenih na Taiwanu. Enemu od tekmovalcev se je okvir zvijal (kombinacija karbon-alu), čeprav je imel takrat najbojši model. Koliko so tehnologijo pri cestakih izboljšali ne vem.
Manj objektivno... :)
Načeloma je mojem mnenje, da je ta debata kaj je boljše alu, karbon ali kombinacija za lase privlečena. Gre za hvaljenje svoje malhe. Najboljši za nas rekreativce so stari jekleni okvirji, profesionalci pa tako ne sprašujejo kaj rabijo, ker jim sponzorji priskrbijo kar želijo. :)
Jaz nisem profi dirkač, samo delavec in sem servisiral bicikle ter se vozil za lastno veselje... :mrgreen:
#205657
Slika

takole mam pa jz. po nasvetu suke-ja, prav v tej temi približno eno leto nazaj. nato pa je še oče prispeval malo sredstev in ima kolo alu okvir, karbon spredno vilico in balanco, ultegra compact, mavic ksyrium elite obroče, zravn pa sem dodal še look keo sprint pedala.
vožnja je pravi užitek, čeprav je običajno na sporedu premalokrat... kolo seveda vozi tudi moja sestra :argue: :D
#205701
@ Stena, Aljažek in Luzr: hvala za vaše odgovore oz komentarje. Je res: v nogah in tudi glavi je največ. Verjamem, da je res debata malo preveč na marginalnih zadevah (material), ki izgledajo glavne v določenem trenutku, takale realna ozemljitev je pa koristna, da se ne zapeljem v kaj. Zapomnil sem si, da je treba paziti na harmonijo med vsemi deli opreme, okvir je eden od njih. Ta glavna zadeva poleg nog in glave se mi pa zdi, da je lega na biciklu (kakšen nasvet?). In servis, seveda.

Razliko med carbonskim Trek Elite in starim dobrim Bianchijem pa sem lahko na gorcih občutil na testni progi: na Uskovnico ali na Blato v Bohinju: "čutil" sem bistveno boljšo odzivnost v klanec, merljivo je bilo pa v 3 minutah na slabo uro (čeprav je bila morda skrivnost še v čem drugem, ampak občutek je bil dober).

Torej grem v naslednje iteracije, tale nakup bo trajal malo dlje...

Runcajz
#205716
Jaz pa pravim tako,razlika med kolesi je ogromna,če gledamo in se pogovarjamo glede materijala.
Nekateri prisegajo na top alu okvirje,nekateri na titan ali jeklo,večina pa zdaj vozi karbonska kolesa,ki po moje nudijo največji užitek v vožnji.
Sam sem začel pred leti z aluminijastim kolesom srednjega razreda,potem sem pred tremi leti nabavil karbonca srednjega razreda,letos pa končno top karbonca (vsaj mislim,da je top) in moram priznat,da ni primerjave med starima in novim.Razlika je kot dan in noč,posebno,če so še gor karbonske felge,potem je to v kolesarjenju čist drug svet. :P
#206309
Še moje izkušnje s cestnim kolesom (pa tudi gorci in tekom). Kot 14 letni mulc sem si nabavil Rogovga maratonca, ga preobul v poltabularje in potem ga teral kaj nekaj let. Med puberteto šport ni bil več aktualen sem pa potem pri 21ih za prvo plačo nabavil MTB Scotta, ki sem ga po okoliških sledil odaljenih gričih preganjal 10 let in mi je bil v veliko pomoč pri rehabilitaciji po poškodbi kolena. Sledil je MTB Merida Matss z XT, s katerim sem se že bolj korajžno podal na kak resen tekmovalni vzpon in mi še dandanes vdano služi. Sledili sta dve izrazto tekaški (dokaj uspešni) sezoni - gorski tek pa tudi cestni teki in polmaratoni vse do ponovne poškodbe kolena pri spustu na Teku na Šmarno goro. V lanski sezoni "tekaškega životarjenja" in stalnih bolečin v kolenu je padla odločitev - gremo na specialko. Par krogov po trgovinah, nasveti izkušenejših in obračanje spleta so pripeljali do odločitve o izbiri - karbonc Simplon Pride, Campa Centaur oprema, Sirocco platišča. Najbolje, kar sem dobil v razmerju oprema/kvaliteta/teža/cena. Prvi stik s kolesom na obali je bil super in tudi celotna sezona se mi je izpeljala zlo OK. Par skupnih tur s kolesarji iz sorodnega Bicikl.com ter priljubljena runda Barjanka so dale kar nekaj dobrih izkušenj za vožnjo v skupini, nasveti izkušenih kolesarjev so bili vedno pravi in sama primerjava s fanti, ki že kar nekaj let kolesarijo mi je vlila samozavest, da sem se korajžno podal na cestno dirko, Franjo (ki sem jo zaključil v skupinskem padcu), Maraton Alpe (neki najlepšega poleg Grintovca in Sama v naši deželici )ter par zahtevnih jurišev. Rezultati so bili več kot vzpodbudni in specialka je povesem zasenčila gorca in tek. Kljub temu se mi je zelo dobro speljal Duatlon v Kamniku, Grintovc pa je bil tut soliden. Ob koncu sezone se je tako nabralo 4.800 kolesarskih kilomterov ter malo pod 50.000 metrov vzpona. In bistvo - nobenih bolečin v kolenu in ostalih sklepih, sicer kdaj boleča rit in ramena (sploh po enodnevni turi 300km) pa tudi časovno je kar zneslo vse skupaj. In ob koncu izrazito kolesarske sezone čist solidno opravil s prvim tekaškim maratonom.
Glede izbire kolesa - carbon sigurno prava izbira, okvir in oprema oprema super služila namenu, ob nakupu pa izbral preširoko balanco (44cm), tudi gonilka bi bila primernejša malo krajša, največji manjko pa je bil seveda v obročih. No in kalkulacije so hitro pripeljale do odločitve - spravit v promet obstoječ bicikel in se lotit nabave višjega ranga.
Bil že odločen za povsem novorazvit zelo lahek Simplon Serum s Campa Chorus opremo in Zondami http://www.light-bikes.de/website/new/wp-content/uploads/2009/07/simplon-serum-2.jpg, a v me v zadnjem doletela akcijska varianta za v praksi že preizkušen Wilier Cento 1, ki z opremo Campa Record 08 (10 redna) ter obroči Fulcrum R1 ter malce težjo opremo kot so sedež, krmilo, pedala) prileti pod zelo solidnih 3k €.
http://www.cyclingnews.com/reviews/photos/wilier-triestina-cento-uno/82065
Če bom vse po napovedih bom lahko prve vtise podal že pred decembrom, vsekakor pa spomladi.
#206315
Ampak brankos,mislim,da si naredil napako,ker nisi vzel Simplona.
Simplon Serum je sigurno boljše kolo od Wilier Cento 1.Jaz bi še prej vzel od Simplona Pavo-ta kot pa Wilier-ja. 8)
No želim pa ti tudi z Wilierjem veliko srečno prevoženih km. :wink:
#224084
Pozdravljeni,

rad bi si kupil PRVO cestno kolo. Ker je pač prvo, bi zanj dal nekje 800€ (gledal sem tudi kolesa druge roke). O cestnih kolesih sicer nimam pojma, zato prosim za kakšen nasvet, saj se pri meni ustavi že pri velikosti okvirja (visok sem 175 cm).

Tole sem izbrskal, pa ne vem, če je dobro...
http://www.bolha.com/oglas384007382/ces ... us-ultegra
http://www.sportniksi.com/kolesa-in-opr ... ra-09.html
http://www.bolha.com/oglas383365151/kol ... h-dura-ace

Na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu druge roke?

Pa hvala za pomoč (če se bo kdo našel). :D
#224202
Jasc napisal/-a:Pozdravljeni,

rad bi si kupil PRVO cestno kolo. Ker je pač prvo, bi zanj dal nekje 800€ (gledal sem tudi kolesa druge roke). O cestnih kolesih sicer nimam pojma, zato prosim za kakšen nasvet, saj se pri meni ustavi že pri velikosti okvirja (visok sem 175 cm).

Tole sem izbrskal, pa ne vem, če je dobro...
http://www.bolha.com/oglas384007382/ces ... us-ultegra
http://www.sportniksi.com/kolesa-in-opr ... ra-09.html
http://www.bolha.com/oglas383365151/kol ... h-dura-ace

Na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu druge roke?

Pa hvala za pomoč (če se bo kdo našel). :D

Moje skromno mnenje. Glej da ti bo bicikel prav po velikosti...najbolje da greš do kakšnega strokovnjaka. Drugače pa oprema in ostala komercialna navlaka sta še najmanj pomembni. Ne vem, ko pogledam s kakšnimi kolesi se narod vozi po cesti...kot bi bili vsi profiji....če boš imel voljo srce in noge take z lahkoto nažgeš v prvi klanec tudi z biciklom za 100 evrov.
:)
#224815
Jasc napisal/-a:Pozdravljeni,

rad bi si kupil PRVO cestno kolo. Ker je pač prvo, bi zanj dal nekje 800€ (gledal sem tudi kolesa druge roke). O cestnih kolesih sicer nimam pojma, zato prosim za kakšen nasvet, saj se pri meni ustavi že pri velikosti okvirja (visok sem 175 cm).

Tole sem izbrskal, pa ne vem, če je dobro...
http://www.bolha.com/oglas384007382/ces ... us-ultegra
http://www.sportniksi.com/kolesa-in-opr ... ra-09.html
http://www.bolha.com/oglas383365151/kol ... h-dura-ace

Na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu druge roke?

Pa hvala za pomoč (če se bo kdo našel). :D

ne vem koliko bom še aktualen pa vseeno:
velikost za 175 je najbolj optimalna 54 oz. M, seveda pa variara od tipa postave (dolžina nog, trupa, rok, širina). najboje ti bodo to vedeli svetovat v kaki dobri kolesarski trgovnini (jih imaš v SLO kar nekaj, lahko kak namig pošljem na ZS.)
lahko pa narediš tudi sam po tem vzorcu:
http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... _ANSWER_1=
novo varianto bi za 800-900 € dobil aluminijast ovir s karbonskimi vilicam - bo mnogo boljša izbira kot kak karbonski okvir nižjega ranga
glede opreme - ne priporočam pod rangom Shimano 105 ali Campagnolo Veloce ... , ker nižji rang bo delal sive lase tebi in tvojemu serviserju ... compakt zobniki, zadaj 12-27, 13-29
obroči - zelo pomemben del opreme, pri katerega se prepogosto zanemarja ...
primer za rabljenega:
http://www.bolha.com/oglas384032422/sli ... ing-kolesa
tu bi se splačalo preverit kolk je vožen in vzdrževan, pa morebitne poškodbe ...
poleg tega je pri rabljenem pomembno, da se na njem dobro in udobno počutiš ... vsake naknadne spremebe stanejo ...., pri cestakih pa tko ni meje (na gor)

http://www.bolha.com/oglas383921310/sli ... ing-kolesa
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA