Moderator: ziga

Uporabniški avatar
 mirko1
#131006
če si prišel spraševat na TF o kolesu, potem sigurno ne rabiš karbona, razen če ne veš kam z denarjem. na bicikel.com , pa boš izvedel vse kar rabiš.
lp, mirko
Uporabniški avatar
 športnik
#131018
mirko1 napisal/-a:če si prišel spraševat na TF o kolesu, potem sigurno ne rabiš karbona, razen če ne veš kam z denarjem. na bicikel.com , pa boš izvedel vse kar rabiš.

Se strinjam!

Mimogrede, zanima me koliko km misliš delat na leto?
Uporabniški avatar
 cvalenti
#131032
Ali mi lahko prosim poveš,zakaj mora biti okvir iz karbona in zakaj ne iz alu. :wink:
Uporabniški avatar
 jesenko
#131140
ker sem se odločil da se bom v prihodnosti posvetil več kolesarstvu se se odločil tudi za malo boljši kolo--zakaj karbon prej sem imel almini okverje saj je ok samo ko enkrat probaš kerbon te kar malo prevzeme vožnja s takim kolesom--koiko bom delal km še ne vem do zdaj nekje 3500 na sezono--pa pozdrav prisotnom
Uporabniški avatar
 raziskovalec
#131143
cvalenti napisal/-a:Ali mi lahko prosim poveš,zakaj mora biti okvir iz karbona in zakaj ne iz alu. :wink:



Karbonski okvir je lažji, vzdržlivejši in bolj prožen- plačaš ga pa kot žafran. na neki točki kolesarskega razvoja (tekmovalnih ambicij) morda obvezen.

Pa še EPP enega od izdelovalcev
Karbonski okvirji

Karbon je postal klasika v razredu boljših gorskih koles za kros in med cestnimi specialkami. Razlogi za široko uporabo so več kot opravičeni:

1. Karbon je enostavno oblikovati in ustvarjati oblike, ki prinašajo izjemno moč ob nizkih težah. Pri tem igrata veliko vlogo gostota in usmerjenost karbonskih vlaken.
2. Karbonski okvirji in komponente odlično 'požirajo' tresljaje, ki prihajajo s terena. Vožnja na ogljikovih okvirjih je mirna, nadzorovana in varna (zato je možno na vseh boljših cestnih kolesih opaziti vsaj vilice iz karbona).
3. Ob normalni uporabi je življenjska doba karbona daljša od aluminija.
Uporabniški avatar
 Sončka
#131145
Hja, s karbonskim okvirjem je pa tako, plačaš mastno za 1kg (približno) manjšo težo, samo potem je pa sr..., če se zrediš za 4kg. Tako, da priporočam dieto (iz finančnih, mogoče tudi zdravstvenih razlogov. :wink: ) :D
Lp, Irena
Uporabniški avatar
 ts čopova 14
#131149
:arrow: Pa še glede karbona ... načeloma je pirporočljiv do določene telsene teže, čez njo pa ne ... sam sem imel treka 5200 karbonski okvir + campagnolo record opremo, sicer starega iz nekje 95 leta, in je bila zadeva zanimiva za vozit, vendar pa ko sem prešel na sedanjega Specializeda allez comp sem videl, da je bil tist okvir že malo zgonjen.. tako da če kupuješ karbon, se najbolj splača kupit novega ;)

lp janez

TS Čopova 14
 Miha-
#131198
Živjo!

Nevem koliko denarja si pripravljen odšteti, vendar zapomni si, da vsak karbon ni dober.
Če boš hotel imeti dober karbon boš odštel sigurno 2000 do 3000eu za kolo, s tem, da boš pri taki ceni prikrajšan na opremi.

Skratka, bolje imeti kolo iz aluminja, kot pa iz slabega karbona.
Boš imel kolo kot "čigumi":)
Pri kolesarjenju ima togost pomen!
 diler
#131426
hej, če te zanimajo mogoče karboni SIMPLON, me kontaktiraj in dobiš cifro od kolega, ki jih uvaža iz tujine po res ugodnih cenah... :)

LP Janez
Uporabniški avatar
 jesenko
#132591
:D :D hej sem kupil kolo specialized -termac elite :D :D mislim da bo to kolo kr nekaj časa pri meni--je res ok--kej hote na kolesarske maratone
Nazadnje spremenil jesenko, dne 05 Jul 2008, 00:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
 Miroslav
#132608
Jaz sem si letos kupil prvo pravo cestno kolo in sicer FOCUS VARIADO z aluminiastim okvirjem in opremo SHIMANO 105. Imam pa triplo gonilko, ker dosti vozim po strmih klancih in mi ni žal.
Cena je bila 890 EUR.
Kolo je fantastično. Dobro razmerje oprema - cena. :D

Sicer pa vse je odvisno od kolesarja in njegovih nog.

Lep pozdrav!
 Jure_kolesar
#132615
Miroslav napisal/-a:Jaz sem si letos kupil prvo pravo cestno kolo in sicer FOCUS VARIADO z aluminiastim okvirjem in opremo SHIMANO 105. Imam pa triplo gonilko, ker dosti vozim po strmih klancih in mi ni žal.
Cena je bila 890 EUR.
Kolo je fantastično. Dobro razmerje oprema - cena. :D

Sicer pa vse je odvisno od kolesarja in njegovih nog.

Lep pozdrav!


Recimo jaz sem mnenja da je za večino rekreativnih kolesarjev boljša izbira tripla kot pa dupla oz. compact. Meni osebno pride kar nekaj krat v sezoni(še posebej na kakšnih daljših vožnjah z več klanci) tudi prav "tamala šajba". Če pa gre malo bolj "na polno", pa imam še vedno drugi zobnik in tretji. :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA