Stran 1 od 12

VOZIŠ CESTNO KOLO -KAKŠNO IN TVOJE MNJENJE

OdgovorObjavljeno:27 Maj 2008, 19:15
Napisal/-a jesenko
drugo kolo mi je bilo fuji pa sem ga prodal -zdaj pa kupujem novega -še razmišljam--mora pa bit okver od karbona--za vse priloge in komentarje
pa pišite--

OdgovorObjavljeno:27 Maj 2008, 20:47
Napisal/-a mirko1
če si prišel spraševat na TF o kolesu, potem sigurno ne rabiš karbona, razen če ne veš kam z denarjem. na bicikel.com , pa boš izvedel vse kar rabiš.
lp, mirko

OdgovorObjavljeno:27 Maj 2008, 22:23
Napisal/-a športnik
mirko1 napisal/-a:če si prišel spraševat na TF o kolesu, potem sigurno ne rabiš karbona, razen če ne veš kam z denarjem. na bicikel.com , pa boš izvedel vse kar rabiš.

Se strinjam!

Mimogrede, zanima me koliko km misliš delat na leto?

OdgovorObjavljeno:28 Maj 2008, 06:58
Napisal/-a cvalenti
Ali mi lahko prosim poveš,zakaj mora biti okvir iz karbona in zakaj ne iz alu. :wink:

OdgovorObjavljeno:28 Maj 2008, 16:35
Napisal/-a jesenko
ker sem se odločil da se bom v prihodnosti posvetil več kolesarstvu se se odločil tudi za malo boljši kolo--zakaj karbon prej sem imel almini okverje saj je ok samo ko enkrat probaš kerbon te kar malo prevzeme vožnja s takim kolesom--koiko bom delal km še ne vem do zdaj nekje 3500 na sezono--pa pozdrav prisotnom

OdgovorObjavljeno:28 Maj 2008, 17:02
Napisal/-a raziskovalec
cvalenti napisal/-a:Ali mi lahko prosim poveš,zakaj mora biti okvir iz karbona in zakaj ne iz alu. :wink:



Karbonski okvir je lažji, vzdržlivejši in bolj prožen- plačaš ga pa kot žafran. na neki točki kolesarskega razvoja (tekmovalnih ambicij) morda obvezen.

Pa še EPP enega od izdelovalcev
Karbonski okvirji

Karbon je postal klasika v razredu boljših gorskih koles za kros in med cestnimi specialkami. Razlogi za široko uporabo so več kot opravičeni:

1. Karbon je enostavno oblikovati in ustvarjati oblike, ki prinašajo izjemno moč ob nizkih težah. Pri tem igrata veliko vlogo gostota in usmerjenost karbonskih vlaken.
2. Karbonski okvirji in komponente odlično 'požirajo' tresljaje, ki prihajajo s terena. Vožnja na ogljikovih okvirjih je mirna, nadzorovana in varna (zato je možno na vseh boljših cestnih kolesih opaziti vsaj vilice iz karbona).
3. Ob normalni uporabi je življenjska doba karbona daljša od aluminija.

OdgovorObjavljeno:28 Maj 2008, 17:16
Napisal/-a Sončka
Hja, s karbonskim okvirjem je pa tako, plačaš mastno za 1kg (približno) manjšo težo, samo potem je pa sr..., če se zrediš za 4kg. Tako, da priporočam dieto (iz finančnih, mogoče tudi zdravstvenih razlogov. :wink: ) :D
Lp, Irena

karbon

OdgovorObjavljeno:28 Maj 2008, 19:16
Napisal/-a ts čopova 14
:arrow: Pa še glede karbona ... načeloma je pirporočljiv do določene telsene teže, čez njo pa ne ... sam sem imel treka 5200 karbonski okvir + campagnolo record opremo, sicer starega iz nekje 95 leta, in je bila zadeva zanimiva za vozit, vendar pa ko sem prešel na sedanjega Specializeda allez comp sem videl, da je bil tist okvir že malo zgonjen.. tako da če kupuješ karbon, se najbolj splača kupit novega ;)

lp janez

TS Čopova 14

OdgovorObjavljeno:28 Maj 2008, 21:00
Napisal/-a map
Jesenko do katere cene si pa prpravljen it.

Zate en predlog, zelo dobro za svoj denar.

http://www.peloton.si/index.php?productID=2881

OdgovorObjavljeno:28 Maj 2008, 21:40
Napisal/-a Jure_kolesar
map napisal/-a:Jesenko do katere cene si pa prpravljen it.

Zate en predlog, zelo dobro za svoj denar.

http://www.peloton.si/index.php?productID=2881


Se strinjam da je tale willier nadvse zanimivo kolo za svoj denar. :wink:

OdgovorObjavljeno:29 Maj 2008, 08:01
Napisal/-a Miha-
Živjo!

Nevem koliko denarja si pripravljen odšteti, vendar zapomni si, da vsak karbon ni dober.
Če boš hotel imeti dober karbon boš odštel sigurno 2000 do 3000eu za kolo, s tem, da boš pri taki ceni prikrajšan na opremi.

Skratka, bolje imeti kolo iz aluminja, kot pa iz slabega karbona.
Boš imel kolo kot "čigumi":)
Pri kolesarjenju ima togost pomen!

simplon

OdgovorObjavljeno:30 Maj 2008, 14:07
Napisal/-a diler
hej, če te zanimajo mogoče karboni SIMPLON, me kontaktiraj in dobiš cifro od kolega, ki jih uvaža iz tujine po res ugodnih cenah... :)

LP Janez

OdgovorObjavljeno:06 Jun 2008, 23:50
Napisal/-a jesenko
:D :D hej sem kupil kolo specialized -termac elite :D :D mislim da bo to kolo kr nekaj časa pri meni--je res ok--kej hote na kolesarske maratone

OdgovorObjavljeno:07 Jun 2008, 13:12
Napisal/-a Miroslav
Jaz sem si letos kupil prvo pravo cestno kolo in sicer FOCUS VARIADO z aluminiastim okvirjem in opremo SHIMANO 105. Imam pa triplo gonilko, ker dosti vozim po strmih klancih in mi ni žal.
Cena je bila 890 EUR.
Kolo je fantastično. Dobro razmerje oprema - cena. :D

Sicer pa vse je odvisno od kolesarja in njegovih nog.

Lep pozdrav!

OdgovorObjavljeno:07 Jun 2008, 16:39
Napisal/-a Jure_kolesar
Miroslav napisal/-a:Jaz sem si letos kupil prvo pravo cestno kolo in sicer FOCUS VARIADO z aluminiastim okvirjem in opremo SHIMANO 105. Imam pa triplo gonilko, ker dosti vozim po strmih klancih in mi ni žal.
Cena je bila 890 EUR.
Kolo je fantastično. Dobro razmerje oprema - cena. :D

Sicer pa vse je odvisno od kolesarja in njegovih nog.

Lep pozdrav!


Recimo jaz sem mnenja da je za večino rekreativnih kolesarjev boljša izbira tripla kot pa dupla oz. compact. Meni osebno pride kar nekaj krat v sezoni(še posebej na kakšnih daljših vožnjah z več klanci) tudi prav "tamala šajba". Če pa gre malo bolj "na polno", pa imam še vedno drugi zobnik in tretji. :wink: