Stran 1 od 1
spletna trgovima superge
OdgovorObjavljeno:06 Apr 2007, 20:09
Napisal/-a gd
Včeraj dne 5.4.2006 sem preko spletne trgovine SUPERGE naročil otroški model copat znamke Nike. Že danes sem po pošti dobil paket, ki se mi je že ob sprejemu zdel sumljiv. Moja domneva je bila potrjena doma, ko sem odprl paket in v njem dobil otroške čevlje znamke TOM TAILOR. paket sem seveda takoj poslal nazaj in ob tem plačal še poštnino 3,71 Eur. Sedaj čakam in upam, da mi pošljejo copate, katere sem naročil in tudi da mi vrnejo poštnino.
ne vem kako lahko pride do takšne napake, da mi namesto naročenih copat pošljejo čevlje, ki jih sploh ne prodajajo v njihovi spletni trgovini.
Zanima me, če je kdo od vas že imel podoben primer?
Posebej pa bi vprašal SUPERGO, ki promovira trgovino na Čopovi 14, od koder sem tudi dobil omenjeno pošiljko?
LP gd
Re: spletna trgovima superge
OdgovorObjavljeno:06 Apr 2007, 21:18
Napisal/-a Damijan
gd napisal/-a:Zanima me, če je kdo od vas že imel podoben primer?
Ne!
Ne vem točno, ampak pri mojih skupnih 20-30 naročilih sem vedno prejel naročeno. Se je zgodilo, da cifra ni bila prava, a smo vrnili. Imel si pač smolo, še vedno so v Tomasu samo ljudje.
Sam pa sprašujem - zakaj pa po novem poštnina?
OdgovorObjavljeno:06 Apr 2007, 21:48
Napisal/-a superga
Pozdravljeni;
Najprej se opravičujem za napako. Sistem deluje avtomatično in naročilo gre avtomatično v trgovino, ki ima artikel na svoji zalogi. Pri veliki obremenitvi serverja in pri zalogi cca. 68.000 parov se lahko zgodi kakšna napaka pri pošiljanju podatkov v trgovino. Nimam pa pravega odgovora kako je lahko prišlo do omenjene težave.
Vsekakor vam bomo povrnili vse stroške, ki ste jih imeli z vračilom modela. Če mi na mail pošljete še pravi artikel in naslov dostave , ki ste ga naročili vam ga bodo jutri takoj poslali na vaš naslov pravi model.
l.p.
superga
p.s. sicer pa je v sistem spletne trgovine vključenenih večino trgovin TOMAS SPORT in naročila se avtomatično pošljejo v trgovino, ki ima ta artikel na zalogi.
OdgovorObjavljeno:07 Apr 2007, 13:27
Napisal/-a Damijan
Noro!
Ravnokar se vrnem s pošte, za mulota naročil neke copate in ... prav tako dobim neke dekliške Tom Tailor sandalčke. To sem takoj opazil na pošti, zato sem paket kar vrnil na TS v Kranj, od koder so nepravi čeveljci prišli.
V torek pošljem torej še na mail podatke, kar je dejansko bilo naročeno.
OdgovorObjavljeno:07 Apr 2007, 13:31
Napisal/-a milkec
Ja pišuka, to pa je slišati tako kot, da se po TS sprehaja en škrat in malo meša suprge in čevelčke!
Verjamem, da bodo na Supergah vse to hitro identificirali in odpravili.
OdgovorObjavljeno:07 Apr 2007, 21:50
Napisal/-a gd
Damijan napisal/-a:Noro!
Ravnokar se vrnem s pošte, za mulota naročil neke copate in ... prav tako dobim neke dekliške Tom Tailor sandalčke. To sem takoj opazil na pošti, zato sem paket kar vrnil na TS v Kranj, od koder so nepravi čeveljci prišli.
V torek pošljem torej še na mail podatke, kar je dejansko bilo naročeno.
Očitno sva dobila iste dekliške Tom Tailor čevlje. Jaz sem jih včeraj takoj poslal nazaj in sedaj čakam, da bo konec praznikov, da vidim kaj mi bodo poslali. Po vsej verjetnosti imajo znamko Tom Tailor preveč na zalogi in nimajo kam z njimi.
LP gd
tom tailor
OdgovorObjavljeno:08 Apr 2007, 18:49
Napisal/-a ts čopova 14
ja, lepo je bilo povedano v nekem prejšnjem postu ... tudi mi smo le ljudje! računalniški sistem pa postavljajo kdo le .. ljudje ... nažalost je očitno res prišlo do napake v sistemu, zato prosimo, da pošljete podatke o naročilu SUPERGI, saj nam je seveda v interesu, da se popravi napaka in da seveda dobite tisto, kar ste naročili, kar je edino pravilno in korektno od nas!!!
se pa še enkrat opravičujemo za nastalo zmešnjavo zaradi sistemske napake v našem sistemu naročevanja po interentu!
lp TS Čopova 14
PS: Tom Tailor ... lansko leto in tudi letos se noro dobro prodaja, tako da jih nažalost nimamo preveč v zalogi
