prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 lepi
#184101
možno sam če misliva na istega serviserja ki je dosegljiv na 040 121-116 ki je tudi iz Nm on je zdej v Lj na servisu, ker se je servis preselil v Lj.
 t58m
#190349
res, da je ta serviser iz Novega mesta vendar, se tudi on redko javlja na telefon. Raje pokliči na 040 898 111 ali 040 611 877, mail: polar.servis@siol.net. Naslov pa je: Polar servis, Brod 70, 8000 Novo mesto. S tem servisom sem zelo zadovoljen in je zelo hiter in cenejši od Ljubljanskega
 tekačica81
#195653
Se popolnoma strinjam.Jaz zadnje leto pokličem serviserja v Novo mesto in se lahko ponavadi kar isti dan oglasim pri njem.Zelo ustrežljiv moški.Res da je malcedaleč do Novega mesta,ampak se splača.Niti ene slabe izkušnje nimam.
 Rok531
#223387
imam sledeč problem: imam uro rs800cx in pripadajoči pas, ki mi zadnja dva meseca zelo nagaja (izgublja signal). Ura ima še 6 mesecev garancije, kljub temu pa mi na pooblaščenem servisu (urca d.o.o), pasa nočejo zamenjati. Ali je imel kdo kje drugje več sreče, ali je to res samo potrošni material ?
 zappa
#223444
Rok531 napisal/-a:imam sledeč problem: imam uro rs800cx in pripadajoči pas, ki mi zadnja dva meseca zelo nagaja (izgublja signal). Ura ima še 6 mesecev garancije, kljub temu pa mi na pooblaščenem servisu (urca d.o.o), pasa nočejo zamenjati. Ali je imel kdo kje drugje več sreče, ali je to res samo potrošni material ?


Bi verjel, da obravnavajo pas iz tekstila kot potrošno robo. Jaz sem po še ne dopolnjenih 3 letih trenutno že na tretjem pasu. Pa lepo delam z njim in ga vzdržujem po navodilih. Lahko preveriš še direkt pri Polarju, če je to res, kar pravi novi serviser za Polar pri nas (tudi uvoznik ni več Intact).
 Rok531
#223518
sem poklical na polar in so mi rekli, da je to potrošni material, če bi imel pa recimo težave s paščkom na uri bi ga pa mogli zamenjati...zelo čudno jaz bi prej rekel, da bi moralo biti obratno
 zappa
#223583
Rok531 napisal/-a:sem poklical na polar in so mi rekli, da je to potrošni material, če bi imel pa recimo težave s paščkom na uri bi ga pa mogli zamenjati...zelo čudno jaz bi prej rekel, da bi moralo biti obratno


Tudi pas na uri (RS800) sem moral že dvakrat zamenjati, prvič še v garanciji (po manj kot 2 letih), drugič pa kak mesec nazaj.
Ampak če bi mi po dveh dneh spet razpadel, bi moral plačati spet za novega, ker samo na pašček pa ni nobene garancije. Originalni pašček je pri meni zdržal skoraj dve leti, naslednji pa komaj eno leto.
Nekvalitetna pritrditev paščka je vgrajen "defekt" na teh urah (tako kot občutljivost novejših senzorjev za utrip na statiko in prehitro praznjenje baterij pri nekaterih kosih). Zdaj je baje način pritrditve paščka izboljšan. Pri pasu za utrip je pa kao pričakovano, da zadeva ni trajna, ker se trak prepogiba in slej ko prej crkne.
Uporabniški avatar
 samostojni
#247454
Rok531 napisal/-a:imam sledeč problem: imam uro rs800cx in pripadajoči pas, ki mi zadnja dva meseca zelo nagaja (izgublja signal). Ura ima še 6 mesecev garancije, kljub temu pa mi na pooblaščenem servisu (urca d.o.o), pasa nočejo zamenjati. Ali je imel kdo kje drugje več sreče, ali je to res samo potrošni material ?

tole je že mal dalj časa nazaj :--
:laola
Sem pred kratkim imel ene težave z Polarjevo uro, pa še nekaj kolegov k so imel za popravt pašček pa baterije za zamenjat :mrgreen: pa sem nesu :lauf: v URCO d.o.o. tam bliz železniške postaje u LJubljan, pa so kar hitro naredili in popravili oz. zamenjali potrebno :clap: :clap:

Zdejle pa še čakam če se bo dobil zgornji del okrog šipce za en starejš model :hack: in smo v kontaktu, če bodo še imeli na voljo na Finskem :D bojo poklical so rekli.
Se mi zdi u redu servis k je pooblaščen http://www.urca.si/# pa hitr se obrnejo.
Upam da so vaše izkušnje tud v dobrem stanju :--

Se pa dobr mejte še naprej vsi :TF)
 katka_25
#256000
Lep pozdrav!

Včeraj mi je na Polarju 800 cx počil pašček na uri. Ure še nimam 2 let (24 mesecev se izteče v sredo), vendar mi paščka nočejo zamenjati pod garancijo. Arogantna gospa v Urci v Ljubljani si je še upala reči, da pašček ob normalni uporabi ure ne bi počil (uro uporabljam samo za trening in mislim da je to normalna uporaba-ali pač ne ??). Ali pašček res ni v garanciji, ker na garancijskem listu (kjer je navedeno kaj vse NE SPADA pod garancijo) nikjer ne piše, da sem ne sodi tudi počen pašček na uri.
Je že komu uspelo zamenjtai pašček v garanciji?

Lp
 zappa
#256007
Meni so prvi pašček na uri RS800 zamenjali v okviru garancije (ura je bila takrat stara malo manj kot 2 leti), drugič pa ne več, ker samo na pašček ni garancije. Vse to je bilo še pri prejšnjem zastopniku in serviserju (Intact).
 katka_25
#256018
Ne vem kako se lahko kar odločijo kaj bodo in kaj ne bodo zamenjali pod garancijo, če na garancijskiem listu točno piše kaj ne spada pod garancijo in to ni pašček. Ko bi vsaj normalno povedali kako pa kaj, ne pa da s takim odnosom napadajo stranke. Konec koncev ura ni bila ravno poceni in mislim da je prav da se za ta denar zahteva določena kvaliteta (tudi storitev ki spadajo zraven nakupa). Ne vem točno kaj pomeni normalna raba ure-da jo zapakirano nosiš s sabo ko greš tečt? :|
Uporabniški avatar
 Koci
#256019
Žal je tako, da pašček ni v garanciji, pri Urci so mi ga zamenjali v 5 minutah, plačal 20 €,
pogoltni "cmok" in sedaj paščel lepo drži.
Ni bilo pa nobenih problemov z garancijo G3 senzorja, ki je skuril eno baterijo na 2 uri.
Zamenjali so ga z novim in sedaj veselo dela.
 driverslo
#358050
Pozdravljeni..Imam Polar v800 ki pa ga dalj časa nisem uporabljal..do zadnjega je delal b.p. sedaj pa ga po nekaj mescih neuporabe več ne spravim k življenju..kje bi se dalo to najceneje pogledat ker ura več ni v garanciji?

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA