prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 VIRUS
#156343
Zdravo!

Na uri Polar rs400 se mi je včeraj strgal pašček s katerim si uro pripneš na roko. Kot sem predvideval, so me v Prošportu v BTC-ju, kjer sem uro kupil, le debelo gledali, ko sem jih spraševal, če lahko pri njih popravim uro.
Malo sem preletel temo Oprema in nisem zasledil podatkov o serviserjih.
Prosim vas za kakšen koristen podatek, kam lahko uro nesem na servis, ura je še v garanciji, vendar se bojim da mi je ne bodo upoštevali, Prošport to namreč dela malo po domače!
Kakorkoli, na netu sem našel nek Intact, kjer noben ne dviguje telefona, ...
Nazadnje spremenil VIRUS, dne 05 Nov 2008, 13:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
 BlackOrange
#156347
Pooblaščeni serviser je Intact na Kavčičevi v Ljubljani.

http://www.intact.si/

Nisem zadovoljen z njihovim odnosom. So se mi zamerili. Ko sem kupoval Footpod S1 in sem se oglasil pri njih ter jih vprašal, če dobim kaj popusta na gotovino so mi rekli "Zakaj pa bi vam dali popust?"

Sam uro pošiljam bivšemu Intactovemu serviserju v Novo Mesto s katerim so se na Intactu razšli. Zelo zadovoljen. Poznam še precej drugih, ki prav tako uro pošljejo na servis njemu. Pokliči 040 898 111.
 Sebastjan
#156353
Pozdrav;
Jaz sem poslal uro na intact v ljubljano, bil sem zadovoljen z odnosom. Praktično popravli so mi ravno tale defekt kot ga imaš ti, takoj. Poslal sem jim po pošti drugi dan sem osebno dvignil uro, in sedaj dela vse brezhibno.
 zappa
#156597
BlackOrange napisal/-a:Pooblaščeni serviser je Intact na Kavčičevi v Ljubljani.
http://www.intact.si/
Sam uro pošiljam bivšemu Intactovemu serviserju v Novo Mesto s katerim so se na Intactu razšli. Zelo zadovoljen. Poznam še precej drugih, ki prav tako uro pošljejo na servis njemu. Pokliči 040 898 111.

Dober podatek, tale iz Novega mesta.

No, moje izkušnje z Intactom so mešane. Včasih se izkažejo (v garanciji so mi v preteklosti popravili tako S410 kot RS800), včasih pa ne (S410 trikrat na servisu za isto stvar, ker je prvič in drugič niso poštimali).

VIRUS napisal/-a: Na uri Polar rs400 se mi je včeraj strgal pašček s katerim si uro pripneš na roko. Kot sem predvideval, so me v Prošportu v BTC-ju, kjer sem uro kupil, le debelo gledali, ko sem jih spraševal, če lahko pri njih popravim uro....

Smešno. In kaj naj bi po njihovo naredil?

VIRUS napisal/-a:Zdravo!
Malo sem preletel temo Oprema in nisem zasledil podatkov o serviserjih.
Prosim vas za kakšen koristen podatek, kam lahko uro nesem na servis, ura je še v garanciji, vendar se bojim da mi je ne bodo upoštevali, Prošport to namreč dela malo po domače!
Kakorkoli, na netu sem našel nek Intact, kjer noben ne dviguje telefona, ...

To, da ne dvigajo telefona, je res pogost problem. Tudi ob uradnih delovnih urah ni včasih nikogar v firmi (bi prej preveril, če bo kdo notri, pa ne moreš, ker nihče ne dvigne telefona). Na mail pa večinoma (skoraj vedno) odgovarjajo. So pa hočeš-nočeš Polarjev uvoznik/zastopnik pri nas. Kar poskusi se obrniti za kakšno stvar v Polarjevo centralo na Finskem - napotili te bodo na Intact. Tako da jaz še vedno uporabljam njihove usluge, čeprav bi jih včasih najraje zatožil Polarju, da jih malo naučijo dobrih poslovnih navad.

V Prosportu kupljene ure ti pa v Intactu po moje ne bodo servisirali zastonj v okviru garancije, ker ni "njihova", ampak mogoče te pa presenetijo. Moj nasvet: pokliči še enkrat Intact in se dogovori za servis. Magar pusti sporočilo na tajnici. Ali pa jim pošlji mail.
 Jure_kolesar
#156613
Mislim da ima Polar mednarodno garancijo in je s tem ta problem rešen. Drugače pa tudi sam nimam preveč dobrih izkušenj z njimi, tako da v prihodnje se bom Polarja raje izogibal. :wink:
Uporabniški avatar
 satriani
#156621
Načeloma ti polarja brezplačno poštimajo ne glede na to kje je kupljen, zaradi mednarodne garancije. Pas pa verjetno ne boš mogel reklamirat ker gre za potrošni material. Sam sem imel enak problem z polarjem AXN 300 in sicer je pas odstopal okoli ekrana, kjer je nekako stisnjen v ohišje, da izgleda kot celota. Takrat sem polar poslal na servis v Novo mesto, vendar mi niso upoštevali garancije. Malo jim zateži, mogoče kaj iztržiš. Takoj po poteku garncije pa se je polaju kompletno zmešalo, popravilo pa bi stalo več kot nova ura. Poslednično sem se pridružil k skandinavski konkurenci in nimam nobenih problemov.
Uporabniški avatar
 izzardly
#181049
Pred kratkim sem na Intact v popravilo dala Polarja rs200sd, ker se mi je zdelo, da ni več natančen, kljub novi bateriji. Servis je bil narejen hitro in kot dogovorjeno. Garancije nisem mogla uveljavljati, ker sem sama menjala baterije (?), ampak strošek popravila itak ni bil visok. Zamenjali naj bi zaslon in levo elektrodo na wearlinku. Ko sem po pošti prejela Polarčka sem bila prijetno presenečena, ker so mi (brez kakršnega koli doplačila) zamenjali tudi pašček na uri (skupaj z zaslonom), wearlink pas pa so priložili popolnoma nov in naprednejši model (niso menjali samo ene elektrode). Zelo zadovoljna :D

Edino Pošta Slovenije je celo zgodbo zagrenila, saj sem pošiljko dobila šele po 4. tednih, od dneva, ko jo je Intact odposlal. Ampak to je že zgodba zase.
 janezek
#181532
Jaz sem pred kakšnim letom iskal pokrovček od baterije na pasu. In ker niso imeli na intactu nobenega kompleta, da bi mi ga prodali, so mi poslali samo pokrovček zastonj na njihove stroške.
Je pa res, da jih je praktično nemogoče dobit na telefon in da imajo delovni čas tak, da rabiš glih en dan dopusta, da se lahko oglasiš pri njih. So pa dokaj ažurni pri odgovarjanju na maile.
Uporabniški avatar
 jpotoc
#181625
Morda bo tole v pomoč.

viewtopic.php?f=24&t=7601&start=75

Napisal/-a Warp » 07 dec 2007, 19:19

Pozdravljeni,
jst sm ta nesrecna stranka Prosporta, ki sm kupil novo uro z pokvarjenim
ohisjem. Lahko recm, da uro so mi sicer poslali v Italijo in res je bilo vse brezplacno, pa tudi zdej dela brezhibno sam ni slo pa vse tako gladko kakor Prosport navaja. Preden so mi uro poslali, sem moral ene 4x ali 5x priti knjim pa enkrat na IntAkt, da so uro poslali Italijo. Recmo, da je trajal pribljizno 2mesca od mojega placila do trenutka, ko sm dobil delujoco uro nazaj. Nedelujoco uro sm prinesel v 8h dneh nazaj, kar kokr vem bi morali oni uro zamenjati z novo, ne pa mi vrnit servisirano uro. No, res pa je, da je bil ta prvi obisk cist brezveze ker sefa ni blo, ker je bil v Ameriki. Prodajalec, ki ni imel pojma me je odslovil (sicer zelo prijazno) nej pridem v ponedeljek ko bo sef nazaj. Ko sem prasal, ce dobim zaradi vseh nevsecnosti kako ugodnost: sef se je po mailu potuhnil, prodajalci pa seveda niso pooblasceni. Tut k sm zahteval od sefa neko potrdilo, da sem uro dal njim v hranjenje in v popravilo, mi sef tega ni zelel dati, potem mi je prijazni prodajalec vseeno to napisal in postemplal.
No jst sm zadevo prakticno pozabil, dokler me ni zdele nekaj zbodlo v oci.

Uglavnem moja izkusnja z Prosportom zelo negativna, kar se Polarja tice in sigurno ga nebi se enkrat kupil pri njih. Vrjamem, da ce se vse lepo iztece prsparas neki, ampak jst z svojim 5x obiskom BTCja nisem nic profitiral!


Ali pa tole, da ne bo težav z garancijo viewtopic.php?f=24&t=7601&start=45

Napisal/-a PROSPORT » 06 dec 2007, 22:21

Če se bi zgodilo, da se ura pokvari, jo lahko na naše stroške pošljemo v Italijo na popravilo. Enkrat smo to že uredili, ker Intact ni imel ohišja za tisti model. Stranke to ni prav nič stalo in uro je dobil kaj hitro nazaj z novo garancijo in vsemi potrdili o popravilu. Ker z Italijani veliko poslujemo imamo dvakrat tedensko kurirsko službo in do servisa res ni tako daleč.
Bomo pa resno razmislili o želji konkurence in morda ponudili še nižje cene. Kjer se prepirata dva...
Uporabniški avatar
 lev-inja
#181647
Jaz sem svoj polar kupila pri AGP pro v Kranju. Ravno včeraj sem jih klicala, ker mi je počil pas. Kker je potrošni material, ne morem uveljavljat garancije. Pasu nimajo na zalogi, so ga naročili in mi ga bodo poslali. Zamenjal ga bo kar kolega urar.

Upam, da bo uredu :?: :!:
 SMatej
#182825
Zdravo
Delam na AGP-ju
Vašega naročila nisem prejel, prav tako so paščki na zalogi.
Iskreno se vam opravičujem za napako našega sodelavca, ki paščkov ni našel,
Prosim vas pokličite še enkrat, da vam pašček pošljemo na željeni naslov.

LP
Matej
 lepi
#183932
Če rabiš kaj za zrihtat pokliči serviserja na 040 121-116 ki dela na POLAR servisu v Lj. on ti vse zrihta pa še ful je uredu.
Uporabniški avatar
 zupanraj
#184028
Polar S625X sem že dvakrat servisiral v Novem Mestu.Tudi "footpod"sem kupil tam in vedno sem bil s storitvami zelo zadovoljen.Serviser je ustrežljiv , rad da kak pameten nasvet kar po telefonu pa tudi za popust se da z njim zmeniti.
Priporočam !

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA