- 24 Okt 2015, 11:44
#342528
- priložen USB kabel mi je nehal delovati po enem tednu (nonstop se izklaplja (sem ga poskusil priklopiti tudi na telefon, tablico...in je isto)...tako, da sedaj pač uporabljam kabel od telefona in je OK. A mislite da mi ga bojo na servisu zamenjali? (ura je še v garanciji)
- sinhronizacija z bluetothom na androidu je katastrofalna. Skoraj vedno je treba poskusiti večkrat preden uspe. Včasih celo napiše da ni uspela pa vseeno prenese. Prek kabla dela vedno brez problema...ampak point je, da bi bluetooth MORAL delati (zato sem jo tudi kupil med drugim). Ko končam s tekom želim takoj sinhronizirati uro z dnevnikom in vedno izgubljam živce (s kablom pač takoj ne moreš ker je ura mokra)
Zamenjajo - ura kupljena aprila, prvič se je prenehala odzivati tako na polnjenje kot na sinhronizacijo v juniju, drugič sedaj... obakrat so mi zamenjali kabel..ta tretjič mi bo pa pokrov dvignilo..
- sinhronizacija z bluetothom na androidu je katastrofalna. Skoraj vedno je treba poskusiti večkrat preden uspe. Včasih celo napiše da ni uspela pa vseeno prenese. Prek kabla dela vedno brez problema...ampak point je, da bi bluetooth MORAL delati (zato sem jo tudi kupil med drugim). Ko končam s tekom želim takoj sinhronizirati uro z dnevnikom in vedno izgubljam živce (s kablom pač takoj ne moreš ker je ura mokra)
Zamenjajo - ura kupljena aprila, prvič se je prenehala odzivati tako na polnjenje kot na sinhronizacijo v juniju, drugič sedaj... obakrat so mi zamenjali kabel..ta tretjič mi bo pa pokrov dvignilo..