Nikoli ne jemljem tovrstnih kritik osebno.
Seveda se piše, kot za čisto vsak izdelek. Malo je takih, ki gredo po forumih pisati pozitivne izkušnje, medtem ko so tistih, ki imajo probleme polna usta. Tako je vedno bilo in bo tudi ostalo.
Ne razumem, zakaj ure ne odneseš na servis? Garancija ti še velja. Tudi, če si izgubil račun ali garancijski list, ti lahko najdejo po serijski številki. Kot sem napisal, so ti na servisu dolžni stvar urediti in po novih navodilih delajo to, kot sem gor napisal. Malo preberi po ostalih forumih - tisti, ki so imeli podobne težave, so po servisu zadovoljni.
Pokrov nima veze s tesnenjem, ker je USB vhod vodoodporen in v bistvu naredi več škode, kot koristi zato ga tudi odstranijo, ker je že v osnovi slabo dizajniran in ne dovolj stestiran.
Tako moram po treningu zmeraj splahniti USB vhod z vodo in ga dobro osušiti, kar vzame nekaj časa in tako sploh po treningu ne morem sinhronizirati niti preko USB-ja (ki vsaj deluje), da bi analiziral podatke treninga.
To je v skladu z navodili. Osnovno analizo si lahko ogledaš že na sami uri. Ura se, če jo prej še malo obrišeš s suho krpico, posuši v recimo petnajstih minutah.
Evo par quotov
Polar have removed the rubber flap from all new models on the market since August and will remove the flap and replace some pieces of the watch if you send the device to them when it’s under guarantee.
Polar seem to have acknowledged the usb issue and will remove the rubber flap to help avoid sweat ionising the usb port this happened me twice already so fingers crossed this wont happen again.