prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
Uporabniški avatar
 majcka
#345389
Ali ima kdo izkušnje, kako poteka zamenjava blaga / reklamacija za izdelke kupljene preko interneta s Sportsdirect.com???

Na novih Trail hlačah je namreč zanič zadrga na hlačnici.

Hvala za vse informacije.
Uporabniški avatar
 Charly01
#345391
Na spletu imajo objavljen postopek z obrazcem za vračilo​.

Jaz bi jih predhodno kontaktiral​, jim poslal reklamacijski zapisnik s sliko in jih vprašal kako je s povračilom poštnine v primeru vračila, če je možno, da nov artikel na osnovi slik in zapisnika pošljejo brez vračila reklamiranega blaga (je poštnina verjetno dražja kot proizvodnja vrednost artikla) ali pa, če obstaja možnost za zamenjavo v trgovini.
 bossteb
#345399
Sam sem pred mesecem in pol imel reklamacijo na SD. Sem jim pisal mail, so odgovorili v dveh dneh, naj posljem fotke reklamacije. Ko sem poslal fotke, so oni organizirali prevzem robe (narocili DHL) in mi nato takoj, ko so dobili reklamirani izdelek nazaj, poslali novega.

Reklamacija je bila v mojem primeru brezplacna, ker je slo za napako z njihove strani (narocil sem cevlje 43 in dobil v pravi skatli en pravi superg, enega pa 44), drugace pa moras racunati, da je postnina za vracilo blaga tvoj strosek.

Sem pa pred parimi tedni imel tudi reklamacijo na Amazonu, kjer so mi na mojo zeljo povrnili kupnino, pa se povrnili so mi stroske posiljanja artikla nazaj.

Tako da, kar se tega tice, imam vedno bolj zaupanje v trgovine izven Slovenije v EU, ker imajo v glavnem veliko bolj customer friendly politiko resevanja problemov kot marsikatera trgovina doma.
Uporabniški avatar
 majcka
#345409
Malo sem si preračunala in glede na to, da mi je ratalo zadrgo spravit skupaj, jo bom pri vrhu verjetno kar zašila in sploh ne bom vračala. Ne vem, če ima smisel. Zadrgas se bo na eni nogiu malo manj odpirala, hlače so pa sicer čisto vredu. 8)

Pa hvala vseeno za odzive.
 ogi
#345413
bossteb napisal/-a:drugace pa moras racunati, da je postnina za vracilo blaga tvoj strosek.

Po vseh zakonih ne ;) Naceloma ti krijejo celo potne stroske, ce se pripeljes do trgovine/servisa in prineses izdelek v reklamacijo. Seveda pa ti sami od sebe tega ne bodo povedali, prav tako kot te na vsak nacin hocejo prepricati, da je postnina tvoj strosek (razen redkih izjem v Nemciji, kjer ti takoj pri izdaji RMA posljejo tudi navodila za posiljanje, ki je zate brezplacno). Ko jim scitiras par zakonov zelo hitro spremenijo mnenje in placajo tudi postnino. Je pa res, da kilometrine do trgovine/servisa nisem se nikoli zahteval, pa ceprav ti po zakonu pripada.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA