- 06 Feb 2016, 08:48
#345399
Sam sem pred mesecem in pol imel reklamacijo na SD. Sem jim pisal mail, so odgovorili v dveh dneh, naj posljem fotke reklamacije. Ko sem poslal fotke, so oni organizirali prevzem robe (narocili DHL) in mi nato takoj, ko so dobili reklamirani izdelek nazaj, poslali novega.
Reklamacija je bila v mojem primeru brezplacna, ker je slo za napako z njihove strani (narocil sem cevlje 43 in dobil v pravi skatli en pravi superg, enega pa 44), drugace pa moras racunati, da je postnina za vracilo blaga tvoj strosek.
Sem pa pred parimi tedni imel tudi reklamacijo na Amazonu, kjer so mi na mojo zeljo povrnili kupnino, pa se povrnili so mi stroske posiljanja artikla nazaj.
Tako da, kar se tega tice, imam vedno bolj zaupanje v trgovine izven Slovenije v EU, ker imajo v glavnem veliko bolj customer friendly politiko resevanja problemov kot marsikatera trgovina doma.
Never look down on anybody unless you're helping them up!