Stran 1 od 1

POLAR S625X-podvojena hitrost kolesa

OdgovorObjavljeno:05 Sep 2005, 12:49
Napisal/-a BORA
Spoštovani.
Ali bi kdo vedel zakaj mi pri merjenju hitrosti kolesa s POLAR S625X, le ta prikazuje podvojeno hitrost (in posledično tudi podvojeno razdaljo oz. obratno).
Hvala za morebitni odziv.

OdgovorObjavljeno:05 Sep 2005, 13:09
Napisal/-a Tatjana
Kaj si pa vnesel kot "Wheel size"? Mislim, da se tu skriva tvoj problem ;)

OdgovorObjavljeno:05 Sep 2005, 13:13
Napisal/-a BORA
Sem preveril in je v redu.

OdgovorObjavljeno:05 Sep 2005, 13:14
Napisal/-a bojanu
Dva magneta na kolesu :roll:

OdgovorObjavljeno:05 Sep 2005, 14:37
Napisal/-a ffinto
Če ti vedno kaže točno podvojeno hitrost - potem je zelo verjetno tako kot je napisal BojanU, če pa ti kaže extremne hitrosti, 80, 90, 110, ... km/h je lahko interferenca zaradi kakšnega električnega daljnovoda ali pa kakšne druge naprave v bližini (npr. GPSji so lahko velik vir takih motenj, še posebej če uporabljaš osvetlitev zaslona).

lp,b

OdgovorObjavljeno:06 Sep 2005, 11:14
Napisal/-a mare
Zamenjaj premer in polmer kolesa.

OdgovorObjavljeno:06 Sep 2005, 11:24
Napisal/-a cyc
Podvojena? :lol:

Si ne morem kaj, da ne bi stalno mislil na razliko med polmerom in premerom :lol: :lol: o1 = 2*PI*r, o2 =2*PI*2r, pri čemer je 2*o1 = o2, kar je zgleda to, kar se tebi dogaja :twisted:

SE opravičujem, če tole zveni podcenjujoče, ampak je misel tako prikladna ;)

OdgovorObjavljeno:06 Sep 2005, 13:56
Napisal/-a ffinto
Premer, polmer... nima veze...

V polarja, tako kot v večino (vse?) števce vpisuješ OBSEG kolesa.

lp,b

OdgovorObjavljeno:06 Sep 2005, 15:25
Napisal/-a Kozina
Al nam zaupas koliko pa je obseg tvojega kolesa (v milimetrih)?

Kaksno kolo pa imas?

OdgovorObjavljeno:06 Sep 2005, 15:48
Napisal/-a obi
Kozina napisal/-a:Al nam zaupas koliko pa je obseg tvojega kolesa (v milimetrih)?

Kaksno kolo pa imas?


Kaj ni še noben nikoli nastavljal števca za hitrost?
To so navodila za Sigmohttp://www.sigmasport.com/media/produkte/bikecomputer/bc1600/x_bc1600.pdf. Velja za večino števcev. Ni ti potrebno vedeti kolikšen je obseg kolesa, dovolj je, da veš kateri plašč imaš.

Na 14. strani tega dokumenta je tabela v kateri so vrednosti potrebne za nastavitev števca.

Verjamem, da je za polarja enako.

OdgovorObjavljeno:06 Sep 2005, 18:59
Napisal/-a cyc
ffinto napisal/-a:V polarja, tako kot v večino (vse?) števce vpisuješ OBSEG kolesa.

Jasno ... torej: poneumnem izračunaš napačno in to vneseš ... čeprav je glede na trivialnost računa kar neverjetno ...

OdgovorObjavljeno:07 Sep 2005, 01:00
Napisal/-a ffinto
@obi: še za nobeno od mojih dosedanjih gum mi tabelce niso nič kaj prida pomagale... in sem moral vedno meriti... sicer sem pa že kar nekaj različnih gum prevozil in zamenjal in ob tem tudi ugotovil, da imajo gume, ki so nazivno enakih dimenzij, precej različne obsege :roll:

@cyc: obsega ponavadi ne računaš ampak ga izmeriš (vrvica, oznake na tleh ipd.)

lp,b

OdgovorObjavljeno:07 Sep 2005, 13:02
Napisal/-a gorazd
bojanu napisal/-a:Dva magneta na kolesu :roll:


glede na to da sta res tudi dva priložena, se mi zdi tole najbolj možna težava.

OdgovorObjavljeno:07 Sep 2005, 14:08
Napisal/-a bojanu
Mišljen je blo drugače-verjetno je že imel kolesarski števček (in magnet) na kolesu, pa je zraven postavil še Polarja (z magnetkom seveda) in je dobil dva magnetka, ki ob ustrezni postavitvi dajeta signal Polarju. Ta pač nekaj šteje.


PS @ Bora: Malo neresno je takole vprašat in potem izginit. Če rabiš pomoč, sodeluj :idea:

OdgovorObjavljeno:07 Sep 2005, 16:19
Napisal/-a mare
obi napisal/-a:
Kozina napisal/-a:Al nam zaupas koliko pa je obseg tvojega kolesa (v milimetrih)?

Kaksno kolo pa imas?


Kaj ni še noben nikoli nastavljal števca za hitrost?
To so navodila za Sigmohttp://www.sigmasport.com/media/produkte/bikecomputer/bc1600/x_bc1600.pdf. Velja za večino števcev. Ni ti potrebno vedeti kolikšen je obseg kolesa, dovolj je, da veš kateri plašč imaš.

Na 14. strani tega dokumenta je tabela v kateri so vrednosti potrebne za nastavitev števca.

Verjamem, da je za polarja enako.

Obi te tabele so čisto premalo natančne. Razlike grejo v več procentov. Obseg je namreč odvisen tudi od profila. Že zaradi bolj ali manj napihnjenih gum lahko obseg variira za cca. 0,5%. Zato je edini pravilen način potegniti črto na tleh, narediti 1 ali še bolje več obratov kolesa in izmeriti razdaljo.