Stran 1 od 1

Bolečine.

OdgovorObjavljeno:21 Maj 2019, 17:34
Napisal/-a Beginer234
Lep pozdrav Vsem. Sem dokaj nov na tem forumu, in pa tudi v teku. Odlocil sem se shujsati,po dolgih letih, in zacel sem z tekom 2x tedensko in 2x tedensko se treninge na vojaskem poligonu ali v fitnesu, ki pa tudi vsebuje tek. Pretekel sem ze 10km,zdej je pa nastal problem, ker me zacne boleti v mecah. Bolecina je prisotna se kar par dni po teku. Mogoce kdo ve kje bi bil problem? Hvala za odgovore ze v naprej. Lp

Re: Bolečine.

OdgovorObjavljeno:21 Maj 2019, 18:39
Napisal/-a zz topka
Če imaš preveč kilogramov, je po mojem samo to to... :D
10km teka z žakljem teže :o je absolutno preveč.
Ne vem, kolk imaš viška, a če bi probal namesto teka raje s hitro hojo? Ali pa vsaj it po programu od Wege? https://sites.google.com/site/leppameteninskromen/Home
Ki je bil v preteklosti zelo pohvaljen.
Počasi se daleč pride. :clap:

Re: Bolečine.

OdgovorObjavljeno:21 Maj 2019, 21:49
Napisal/-a Beginer234
To je ze res da je kak kilogram prevec, in na to tudi sam ciljam,da je to krivo.. sam cudno se mi zdi, ker prejsnji teden me je v levih mecah bolelo, pol je bil mir, in danes me je v desni nogi primlo to.. je mozno da kej narobe stopim tudi ? Lp.

Re: Bolečine.

OdgovorObjavljeno:21 Maj 2019, 22:00
Napisal/-a slorunner
Govorim kot nekdo, ki je mel nekoč več kot 130 kg, sedaj pa imam na računu ultramaratonsko zmago.

10 km je za začetnika absolutno preveč. Veliko bolje je vsak dan malo kot en dan veliko in potem 4 dni nič.

Sicer ta beseda "začetnik" je zelo relativna, sem opazil skozi leta. Nekdo reče, da je začetnik, potem pa se izkaže, da je bil prej aktiven kolesar ali kaj drugega in že takoj odteče 10 km pod 60 min.

Jaz sem začel z absolutne nule, kondicije nič od nič. Prvič, ko sem probal 2,4 km na stadionu, sem rabil 19 minut in pol. Potem sem pa lepo začel, kilometer ali dva vsak dan (z vmesno hojo) kar nekaj časa, zelo počasi sem povečeval, ni bilo nič bolečin.

Re: Bolečine.

OdgovorObjavljeno:01 Jun 2019, 07:06
Napisal/-a mak1
Tudi sam imam podobno zgodbo kot jo imaš ti sedaj, sam sem imel 120 kg in bil sem totalno brez kondicije, sedaj pa tečem maratone in traile.... Jaz sem vzel takrat v roke knjigo TEK ZA ZAČETNIKE in delal po programu, kateri je vpisan v njej, meni je program odlično pomagal da sem telo navadil na napor.
Svetujem pa ti, da RES DELAŠ RASTEZNE VAJE za mišice, da ne boš imel poškodb, tudi takih ne, kot jo opisuješ. ( na YOU TUBE napiši JOGA FOR RUNNERS ) in ti bo vrglo ven kar nekaj možnosti. Jaz uporabljam tole:
https://www.youtube.com/watch?v=hYwSJk3 ... EkwVn9BtdI

Želim ti veliko uspeha in veliko kilometrov brez poškodb
:laola