Moderator: ziga

#225106
Tako kot kolesarski prijatelj in sosed iz sosednje vasi ''Brankos'', tudi jaz uživam na cestnem kolesu. :mrgreen:
Čeprav tudi veliko tečem, pa je dejstvo, da je kolesarjenje našim sklepom, vezem, tetivam in mišicam bolj prijazen šport kot tek.
Tudi jaz prevozim povprečno po 5000km na sezono, pa uživam vsak kilometer na kolesu (razen na kakšnem res težkem intervalnem treningu malo potrpim...).

P.S. Tudi jaz vozim Wilierja > http://www.shrani.si/f/1p/Tj/3m5f9HMo/izoardwhiteredlg.jpg
in sem nad njim enostavno navdušen :laola
lp!
#226037
Živjo!
Imam eno vprašanje.
Kupujem prvo cestno kolo. Do sedaj mi je zadoščalo moje hibridno kolo..., naj se ne zdi nevem kako nobel, ker ni. Po domače povedano sem si dal na gorsko kolo ta tanke gume, vsaj toliko da sem lahko normalno vozil po asfaltu, kar se s prejšnimi kramparcami ni dalo (vsaj ne hitro in niti približno ne daleč). Razlog za prehod iz gorskega kolesa na cestno kolo pa je poškodba kolena, tako da se morm malo bolj paziti :)
Cestno kolo kupujem že vsaj 4 leta, a se vsako leto na koncu "premislim" in ostanem pri svojemu hibridu, a letos mi je res že dovolj in se želim končno odločiti za dobro cestno kolo, ki bi mi služil dolgo časa.
Do sedaj sem si ogledal kar nekaj znamk in trenutno najbolj mi je najbolj všeč TREK 2.5.
A glede na to da ima aluminijasto ohišje, me zanima ali je to res tako zelo slabo in moram nujno vzeti karbonca, ali bom z njim zadovoljen? Glede na to da stane 1600 eurov je to nekje moj maximum, ki sem ga pripravljen zapraviti za kolo.
Kaj mi priporočate?
#235911
oj en lep pozdrav od mene jaz sem še vedno prestaš za karbonski okver sam sem imel specialized termac elite super stvar,ker pa sem prodal cestno kolo in kupil downhil kolo sem odšel v druge vode tako če kdo kdaj fura po bike parku v Kranjski gori ali Pohorju upam,da kdaj odpeljemo kako skupno furo.lp
#235976
Če je dobro aluminijasto kolo za malo denarja in če nimaš posebno velikih kolesarskih ambicij, je to čisto dobra odločitev. Toda za 1600 € :!: za kakih sto ali dvesto evrov več dobiš že precej dobro karbonsko kolo, še posebno sedaj, ko so že akcijske cene (popusti).
Kar se znamke tiče, lahko napraviš precej širši seznam, saj se kolesa razlikujejo precej manj v kvaliteti, kot v ceni. Karbonske okvirje dela nekaj tovarn za večino znamk koles, tako da dobiš podobno kvaliteto, ne glede na to kaj piše na okvirju. Oprema je pa tako ali tako pri vseh kolesih enaka: Shimano ali Compagnolla. Odločiti se moraš le za rang opreme.
Bolj kot na znamko, moraš biti pozoren na trdoto karbona in na to, kako je opremljen za denar, ki ga zanj zahtevajo. Vsekakor pa se poskusi z vsakim kolesom malo zapeljati (vsaj po trgovini) da vidiš, kako se na njem počutiš, lahko se boš na cenejšem kolesu veliko bolje počutič, kot na kakem dragem. To je odvisno od vsakega posameznika in njegove konstitucije ter načina drže na kolesu. V kolikor ti proračun dopušča izdatek okoli 1600 € ali celo malenkost več, je vsekakor bolje kupiti karbonsko kolo, če pa ti ne dopušča kaj dosti čez 1000 €, pa se oziraj po aluminijastih. Oprema je čisto v redu Campagnolo Centauer in tudi Veloce, pri Shimanu pa 105 ali največ Ultegra. Vse te kombinacije se da dobiti za ta denar.
#251761
Hja problem je to, da če hočeš met malo bolj zveneče ime na okvirju pač to tud stane :oops: .

Oprema pa kot taka ni tak slaba in zdrži kar dosti še posebej če delaš tko okoli 5 do 6000 km maš lahk tak bicikl kar nekaj let, če ga kolkrtolko vzdržuješ. To govorim čist iz lastnih izkušenj, sam imam podobno opremo samo da je compakt (dva zobnika spredaj, namest treh) pa ima kolo prevoženih krepko čez 20.0000 km pa še vedno dela ko urca. :mrgreen:

Je pa res da na mojem okvirju piše IDEAL, s čimer se pa v nekih kolesarskih krogih pač ne moreš postavljat :roll:
Ampak cena pa je tudi bolj prijazna zato :wink:
#251763
ma saj cena mi niti ni tak problem, bolj me velikost zanima. na žalost sem dokaj laik v specialkah zato tudi sprašujem taka začetniška vprašanja. nimam pa nekajk€ za kolo, tako da se moram na vsak način obračati po rabljenih. vseeno pa bi rad kupil nekja kvalitetnega, da ne bom kmalu spet menjal...
#251764
pri 178 cm višine si ravno nekje vmes med M in L velikostjo. je treba gor sesti in preizkusiti, kateri ti bolj paše.

mogoče še tole. za 1600€ se dobi že kar karbonca. se najde kaj v akciji. linkov ne bom lepil, ne vem, kakšna je politika na forumu glede tega. se pa splača zdajle malo pogledat okrog. sigurno jim je kje kaj še ostalo, kar so mislili prodati do pomladi.

lp, andrej
#251775
ITS ME napisal/-a:kakšna pa bi bila realna cena? ali je velikost pravšnja za moškega visokega 178? bi bil v redu položaj, ali je bolje imeti cifro manjši okvir?
Hvala za odgovor!
LP
L


nehvaležno je rečt kaka je realna cena. jaz sem se odločil, da cestaka več ne bom vozil in sem pred kratkim prodal mojega dve leti starega super ohranjenega treka z 105 opremo (brez SPD pedal) za 550 EUR. kolega pa je jeseni prodal treka z ultegro za 650 in kupil zelo ohranjenega rabljenega karbonskega scotta za ultegro za 750 EUR.
glede velikosti okvirja je pa to večna zgodba brez konca. sam moraš videt kaj ti paše.
jaz sem visok 183cm in mi velikost 56 najbolj ustreza. nekateri pravijo, da bi moral imet 58, ampak meni je prevelik.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA