prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 ursad
#341293
Hvala za odgovore. Meni nagaja sinhronizacija preko USB kabla. Poskusila sem na več različnih računalnikih, a ni šlo. Javi sicer,da je sinhronizacija uspešna, a v Polar Flow se vadbe ne prenesejo. A obstaja morda kakšen priročnik Polar M400 za telebane :D
 Kokodak
#341324
Tudi pri meni se je tako začelo, najprej ni bilo za kratek čas stika z računalnikom, nato je prihajalo do težav pri sinhronizaciji in nalaganju poti, tekov. Na kar je vse crknilo in je bil usb zanič. Poslal na servis, popravljali so neverjetnih 16 dni, zdaj že teden dni dela kak treba :lol:
 MTOT
#341329
Tudi pri moji uri enaki problemi,sem kar malo slabe volje,nisem pričakoval težav glede na renome znamke Polar!
Uporabniški avatar
 jorgamesh
#341336
Največji problem je USB konektor in pokrivna kapica, ki nista dobro zamišljena. Nekje sem zasledil, da je avgusta prišla nadgrajena različica, ki ima drugačno zapiralo.

Sicer pa vam podam še nekaj nasvetov za vzdrževanje. Nekaj je iz navodil, nekaj pa iz lastne prakse.

1. Če uro uporabljate le za trening, jo po koncu treninga vedno sperite pod mlačno tekočo vodo in jo dajte sušiti. Pri tem je zelo pomembno, da pri sušenju VEDNO odprete pokrovček za usb vhod. Tudi, če uro redno nosite na roki za merjenje aktivnosti, občasno čez noč uporabite zgornji postopek.

2. Pas za srčni utrip po treningu sperite pod mlačno tekočo vodo in ga dajte sušiti. Še posebej pozorno sperite dele, kjer so plastične sponke, kjer se tam zelo rada zasuši svinjarija.

3. Uro in pas nikoli ne sušite na soncu, ampak v senci.

4. Bluetooth oddajnik po vsakem treningu staknite s pasu, ga obrišite s krpo in shranite ločeno od ure in pasu.

5. Zelo pomembno je, da pasu in ure, še posebej mokre in umazane po treningu, ne zapirate v kakšne nepropustne embalaže, ko so naprimer plastične vrečke.

6. Ogromno težav z uro in/ali sinhronizacijo reši "soft reset" ure. Postopek - http://www.polar.com/en/support/how_do_ ... lar_m400_0

7. Ogromno težav s sinhronizacijo reši tudi uporaba drugega, bolj kvalitetnega USB kabla, saj je tisti priložen najslabše kvalitete.

8. Preberite si navodila, ki obstajajo tudi v slovenščini - http://www.polar.com/e_manuals/M400/Pol ... Slovensko/
Uporabniški avatar
 Medicius
#342362
Je8eš takšno uro. Ta pokrov, ki varuje USB vhod ni odporen niti na pot (švic), kaj šele na dež (pa se zdaj ne potim fejst, ker je hladno).
Če povem na kratko, preko BT prenašati treninge je nesmiselno, ker jih včasih sploh ne prenese, včasih pa "na pol" po večkratni sinhronizaciji, potem pa ne morem shraniti niti dodatnih informacij. BEDA! Če pa bi rad priklopil na USB, pa moram USB vhod najprej dobro izplakniti z vodo, ker je kljub pokrovu zmeraj poln "švica" in ga nato dobro osušiti, kar je tudi BEDA saj potem lahko čakam nekaj ur, da se zadeva res osuši in šele nato analiziram trening.
Katastrofa od izdelka glede vsega kar je povezano s sinhronizacijo.
Uporabniški avatar
 husein
#342364
Medicius napisal/-a:Je8eš takšno uro. Ta pokrov, ki varuje USB vhod ni odporen niti na pot (švic), kaj šele na dež (pa se zdaj ne potim fejst, ker je hladno).
Če povem na kratko, preko BT prenašati treninge je nesmiselno, ker jih včasih sploh ne prenese, včasih pa "na pol" po večkratni sinhronizaciji, potem pa ne morem shraniti niti dodatnih informacij. BEDA! Če pa bi rad priklopil na USB, pa moram USB vhod najprej dobro izplakniti z vodo, ker je kljub pokrovu zmeraj poln "švica" in ga nato dobro osušiti, kar je tudi BEDA saj potem lahko čakam nekaj ur, da se zadeva res osuši in šele nato analiziram trening.
Katastrofa od izdelka glede vsega kar je povezano s sinhronizacijo.

To je tvoja izkušnja.
Sam jo uporabljam okoli 9 mesecev, vsaj 3-4 tedensko. Pri prenosu podatkov prek USB-ja ni več težav. So pa res bile, kar so odpravili (update je bil enkrat poleti). Tudi s tesnenjem še nisem imel težav. Je pa občasno potrebno očistiti USB vhod (to naredim z zobno ščetko ali palčko za ušesa).
Napisal si, da imaš vhod poln vode. Potem ti najbrž pokrovček ne tesni ali pa ni pravilno zaprt.
BT je pa druga zgodba. Res je, da izjemoma prenašam podatke na ta način, vendar je bilo vedno vse prenešeno.
Uporabniški avatar
 jorgamesh
#342372
Medicius napisal/-a:Je8eš takšno uro. Ta pokrov, ki varuje USB vhod ni odporen niti na pot (švic), kaj šele na dež (pa se zdaj ne potim fejst, ker je hladno).
Če povem na kratko, preko BT prenašati treninge je nesmiselno, ker jih včasih sploh ne prenese, včasih pa "na pol" po večkratni sinhronizaciji, potem pa ne morem shraniti niti dodatnih informacij. BEDA! Če pa bi rad priklopil na USB, pa moram USB vhod najprej dobro izplakniti z vodo, ker je kljub pokrovu zmeraj poln "švica" in ga nato dobro osušiti, kar je tudi BEDA saj potem lahko čakam nekaj ur, da se zadeva res osuši in šele nato analiziram trening.
Katastrofa od izdelka glede vsega kar je povezano s sinhronizacijo.
Ne moreš tako univerzalno govoriti. Če bi res večina imela take težave, bi jo že zdavnaj umaknili iz prodaje. Glede USB vhoda je takole, kot sem že parkrat napisal. Moraš redno splakniti z vodo in posušiti in potem ni problemov. Tako je napisano tudi v navodilih in tega se je treba držati.

Sicer ti priporočam, da daš uro na servis. Po novih navodilih naj bi na servisih odstranili komplet pokrov in zamenjali usb konektor. Tudi nova revizija ure v trgovinah je baje brez pokrova, kolikor sem zasledil v debatah na nekaterih forumih.

Kvaliteta BT prenosa je nedvomno pogojena tudi z napravo na katero prenašaš podatke. Naprav je tisoče in težko je zagotoviti 100% kompatibilnost za vse. Meni na Motorola telefonu in Prestigio tablici dela perfektno medtem, ko na Nexus 7 tablici občasno dobi tvoje opisane simptome.

Skratka meni je USB priključek super, ker je univerzalen in jih imam povsod dovolj pri roki tako, da se mi ni treba ubadati s temi posebnimi polnilci, ki jih ima večina ostalih ur.
Uporabniški avatar
 Medicius
#342375
Ne jemati kritiko na izdelek osebno. Da so težave z uro se piše povsod kamor www seže. Drugače pa z uro delam še preveč skrbno, ker sem takšne narave, ne ker to v navodilih piše, problem pa je, ko ura ne dela brezhibno. In mislim, da je prav ko delim to kritiko z drugimi, da se lahko pripravijo na možnost, da njihova morebitna pridobitev (M400) mogoče ne bo brezhibna.
Ura je posodobljena, Polar Flow posodobljen, posodobljene so tudi vse mobilne naprave (operacijski sistem in program Polar Flow), s katerimi poskušam sinhronizirati - posamično (Samsung Galaxy Core 2, LG G3, Sony Xperia Z3 – tablica,...).
Kot pravim, če odmislim BT sinhronizacijo, potem piko na i naredi pokrov USB-ja, ki ne tesni niti toliko, da bi zadržal pot (švic), pa je pravilno priprt. Tako moram po treningu zmeraj splahniti USB vhod z vodo in ga dobro osušiti, kar vzame nekaj časa in tako sploh po treningu ne morem sinhronizirati niti preko USB-ja (ki vsaj deluje), da bi analiziral podatke treninga.
Uporabniški avatar
 jorgamesh
#342377
Nikoli ne jemljem tovrstnih kritik osebno. :wink: Seveda se piše, kot za čisto vsak izdelek. Malo je takih, ki gredo po forumih pisati pozitivne izkušnje, medtem ko so tistih, ki imajo probleme polna usta. Tako je vedno bilo in bo tudi ostalo.

Ne razumem, zakaj ure ne odneseš na servis? Garancija ti še velja. Tudi, če si izgubil račun ali garancijski list, ti lahko najdejo po serijski številki. Kot sem napisal, so ti na servisu dolžni stvar urediti in po novih navodilih delajo to, kot sem gor napisal. Malo preberi po ostalih forumih - tisti, ki so imeli podobne težave, so po servisu zadovoljni.
Pokrov nima veze s tesnenjem, ker je USB vhod vodoodporen in v bistvu naredi več škode, kot koristi zato ga tudi odstranijo, ker je že v osnovi slabo dizajniran in ne dovolj stestiran.
Tako moram po treningu zmeraj splahniti USB vhod z vodo in ga dobro osušiti, kar vzame nekaj časa in tako sploh po treningu ne morem sinhronizirati niti preko USB-ja (ki vsaj deluje), da bi analiziral podatke treninga.
To je v skladu z navodili. Osnovno analizo si lahko ogledaš že na sami uri. Ura se, če jo prej še malo obrišeš s suho krpico, posuši v recimo petnajstih minutah.

Evo par quotov
Polar have removed the rubber flap from all new models on the market since August and will remove the flap and replace some pieces of the watch if you send the device to them when it’s under guarantee.


Polar seem to have acknowledged the usb issue and will remove the rubber flap to help avoid sweat ionising the usb port this happened me twice already so fingers crossed this wont happen again.
 trmasti
#342379
Da za svoj prvi post na forumu napišem nekaj pozitivnega. Urco imam cca. 2 meseca. Niti enkrat zatajila ali karkoli, tako preko BT kakor USB dela bp. Moram potrkat. Po aktivnosti jo splahnem pod pipo, osušim z brisačo dam na pult, vklopim in naredim sinh. preh BT in telefona, grem pod tuš (ta čas je sinh. fertik in tudi če grem prek USB je le ta v tem času suh in nared za uporabo), pregledam podatke, 1x tedensko pač prek USB, da se še dofila in to je to. Skratka man je čist ok.
Uporabniški avatar
 jorgamesh
#342440
Prišel je nov firmware 1.7.1, ki prinaša pametne notifikacije za android 5.x naprave. Skratka imho popolnoma nepotrebna stvar za uro, ki je primarno tekaška. Še dobro, da je privzeto izklopljena. Raje bi omejen notranji pomnilnik izkoristili za dodatne funkcije namenjene teku in analizi teka.

http://updates.polar.com/2015/10/polar- ... r-android/

No, dodali so tudi par uporabnih stvari, kot so zvočni signali pred iztekom intervala, prikaz pretečene razdalje ob stisku gumba za pavzo in par ostalih malenkosti.

in, hehe, občasna opozorila na ekranu "Rinse and dry the USB port frequently" :D
 DrDeeJay
#342443
Še moja 2 centa glede ure:

ura ta ta denar ponuja dosti (za razliko od Garmin/Suunto - ostalih ne štejem blizu sveti trojici ;)) in kot taka je super.

Uro uporabljam izključno za športne aktivnosti (večinoma rekreativni tek 3-4x na teden).
Kot je že omenjeno sta na splošni z uro dve veliki težavi:

- priložen USB kabel mi je nehal delovati po enem tednu (nonstop se izklaplja (sem ga poskusil priklopiti tudi na telefon, tablico...in je isto)...tako, da sedaj pač uporabljam kabel od telefona in je OK. A mislite da mi ga bojo na servisu zamenjali? (ura je še v garanciji)
- sinhronizacija z bluetothom na androidu je katastrofalna. Skoraj vedno je treba poskusiti večkrat preden uspe. Včasih celo napiše da ni uspela pa vseeno prenese. Prek kabla dela vedno brez problema...ampak point je, da bi bluetooth MORAL delati (zato sem jo tudi kupil med drugim). Ko končam s tekom želim takoj sinhronizirati uro z dnevnikom in vedno izgubljam živce (s kablom pač takoj ne moreš ker je ura mokra)

Imam pa še dve dodatni težavi:
- s posodobitvijo telefona na Marshmellow (Nexus 5) se telefon sploh noče več spariti z uro prek bluetootha (sem odstranil in poskusil znova...vendar se sploh ne poveže). To težave ima kot kaže ogromno uporabnikov. Tudi današnji FW update te težave ne odpravi.
- v Diary (na spletni strani) mi v tedenskem Summary vedno narobe kaže tedenske porabljene kalorije. tudi če cel teden nisem tekel (ure pa drugače ne nosim) mi piše da sem porabil 13.000 kalorij. Tudi če tečem je vrednost prevelika...saj upošteva kot da sem jih porabil cca 1700 na dan tudi tiste dni ko nisem bil aktiven. Ima še kdo ta problem?

LpD
Uporabniški avatar
 Medicius
#342456
DrDeeJay napisal/-a:sinhronizacija z bluetothom na androidu je katastrofalna. Skoraj vedno je treba poskusiti večkrat preden uspe. Včasih celo napiše da ni uspela pa vseeno prenese. Prek kabla dela vedno brez problema...ampak point je, da bi bluetooth MORAL delati (zato sem jo tudi kupil med drugim). Ko končam s tekom želim takoj sinhronizirati uro z dnevnikom in vedno izgubljam živce (s kablom pač takoj ne moreš ker je ura mokra)

In še mnogo drugih je takšnega mnenja.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA