Prostor za debato o teku, tekačih, željah, upih, občutkih, vzpodbudi, nasvetih, ... karkoli vam pade na pamet ob in o teku - povejte, vprašajte, razpišite se ...
#357829
Pozdravljeni,

V Intersprtu sem kupila športne copate, Asics Fuzex Lyte 2 in po 14 dneh in malo prehojenih kilometrih se je pojavila luknja v desnem opetniku.

Zadevo sem reklamirala in dobila zavrnitev reklamacije s strani trgovine in njihovega strokovnega delavca gospoda Jožeta Urankarja in sicer dobila sem odgovor, da sem kupila premajhne športne copate, da ne znam zavezati vezalk, da ne uporabljam pravih nogavic in da imam verjetno deformirano nogo oziroma stopalo.

Po vsem tem sem se obrnila na tržno inšpekcijo, kjer so mi povedali da moram imeti drugo mnenje. Tega sem pridobila od sodne izvedenke, katera je ugotovila, da je reklamacija upravičena, ker je to skrita napaka. Njeno ugotovitev, sem posredovala tržni inšpekciji, le ta pa Intersportu. Intersport pa ni reagiral oziroma nisem dobila nobenega odgovora.

Ker nisem dobila odgovora, sem se obrnila na sedež podjetja, ki se nahaja v Švici. Po celotni razlagi, sem dobila odgovor, da bodo kontaktirali podružnico Intersport ISI v Sloveniji.

Po dveh dneh sem dobila, pošto od gospoda Klemna Udoviča, ki mi je ponovno razložil, da nisem opravičena do reklamacije in, da je za njih zadeva zaključena, s tem da pošto, ki sem prejela ni bila podpisana s strani direktorja Intersporta ISI ampak samo od njega, kar je tudi ena izmed nepravilnosti.

Iz vsega navedenega je razvidno, da Intersport ne želi reševati reklamacij tudi, če so upravičene. Kljub temu, da sem v mailih in poštah omenjala, da se bom obračala na javnost, nisem dobila odgovora. Zato sedaj želim deliti to izkušnjo z vsemi prejšnjimi in naslednjimi oškodovanci, ker skupaj smo pa le vsi potrošniki močnejši.

Vsa mnenja in podpora je z vaše strani dobrodošla.
#357830
Pozabi na vse skupaj, ker je škoda živcev. Pojdi k čevljarju, naj ti popravi opetnik, kot je prikazano v temi spodaj in uporabljaj copate še naprej. :D

viewtopic.php?f=87&t=27130

Nisem še slišal za ugodno rešitev reklamacije (rabljenih) copatov pri Intersportu, ker so pritožbe vedno zavrnjene. Sam sem sicer dobil kupnino nazaj, ko se reklamiral ženine copate, kjer se je "quick lace" vezalka utrgala pri drugem zavezovanju. Nekaj so sitnarili, da bi raje zamenjali copate vendar, ko je prodajalec prinesel dva nova para, se je tudi na teh videla natrgana vezalka. Torej je šlo za stvarno napako cele serije copat. Kljub temu niso hoteli vrniti denarja, ampak sem dobil darilno kartico, ki sem jo lahko potem porabil tudi v Mercatorju.

Jaz čevljev v Intersportu več ne nabavljam!
#357832
jorgamesh napisal/-a:Pozabi na vse skupaj, ker je škoda živcev.


Če si je že naredila stroške s sodnim izvedencem, bo verjetno težko kar pozabila.

StankaP, tržna inšpekcija ti je po tem, ko si jim posredovala mnenje sodnega izvedenca, kaj odgovorila? Po zakonu imaš pravico do pisnega obvestila o njihovih ukrepih. Če je zadeva za Intersport zaključena, ni rečeno, da je zaključen tudi inšpekcijski postopek. Namreč, če inšpektorat ne bo upošteval mnenja sodne izvedenke, ki si jim ga poslala, ti morajo pojasniti, zakaj ne in te seznaniti z drugačnim mnenjem, ki jim ga je morda poslala druga stran.

Sicer pa hvala, da si z nami delila svojo izkušnjo.
#357833
Reklamacija tekaških copat je v Sloveniji misija nemogoče.
Obstaja samo en sodni cenilec za copate, ki po defaultu prenaša krivdo na kupca: od čudno zavezanih copat in tehnike teka do prevelike kilometraže...

Nekaj koristnega je v tej temi:
viewtopic.php?t=25068

V ZDA in celo preko uglednih spletnih EU ponudnikih gre menjava brez komplikacij.
#357835
Očitno sem imel jaz veliko srečo. Teniske so mi dobesedno razpadle! Zgledalo je, kot da bi vzel olfa nož in se z njimi malo poigral. Po prigovarjanju bližnjih sem jih brez kakršnih koli upov odnesel v poslovalnico in po nekaj tednih so mi reklamacijo odobrili in dobil sem nove.

Upam, da se vam zadeva reši! Lp.
#357871
O tržni inšpektorat si bo vzel čas za njih, res pa navadno traja cca 14 dni da izdajo odločbo. Lahko, da bo zgolj opomin cca 30€ stroška...

Jaz bi jim zamorila, res, ker se obnašajo, kakor, da so kupci idioti. Po tako kratkem času in tako malo nošnje, bi superge morale biti brezhibne.

Jaz bi se zopet obrnila na proizvajalca in jim potarnala, da si pridobila drugo mnenje ter da prodajalna še vedno ne prizna reklamacije.
Sicer, pa mislim, da ima vodja PE pooblastila za podpisovanje pri teh reklamacij. Ne rabijo vsega generalnemu direktorju nosit v podpis.
#357919
jorgamesh napisal/-a:Pozabi na vse skupaj, ker je škoda živcev. Pojdi k čevljarju, naj ti popravi opetnik, kot je prikazano v temi spodaj in uporabljaj copate še naprej. :D


Prav zaradi takšnih pa je situacija taka kot je. Stanka vztrajaj - sam kupujem večinoma prek spleta - sem pa tudi že kaj kupil direkt v Intersportu (nazadnje Deuterja v avstrijskem Intersportu, da lahko prenašam okrog malega).

Reklamacijo sem imel eno: na pohodniškem nahrbtniku se jezlomila zaponka, ki uravnava zapognjenost hrbtišča (pri prvi uporabi). Najprej zavrnjeno - nato sem zahteval šefa poslovalnice, z njim napisal reklamacijo in čez dva tedna sem dobil nov nahrbtnik (kupil 5l večjega in doplačal kaki evro, dva zraven).
#357921
A si ti sploh prebral, kaj je napisano v uvodnem sporočilu? Za Intersport je stvar zaključena, ker imajo zapisnik sodnega cenilca. Prav tako naj bi imela gospa mnenje drugega sodnega cenilca, kar je verjetno morala sama plačati. Edina pot, da se stvar razreši, je sodna pot, kar bo zahtevalo precej časa in verjetno tudi denarja. Zdaj, če je to vse skupaj vredno prestati zaradi enih copat, tudi prav. Moje mnenje je, da se ne splača. Dovolj je, da se informira javnost preko spletnih forumov, kar je gospa tudi storila, saj je to sporočilo objavljeno na praktično vseh večjih forumih in da se trgovino, ki posluje na takšen nekorekten način preprosto ignorira.
Na srečo je pri nas in še posebej v tujini precej trgovin s športno opremo, ki poslujejo na stranki prijazen in korekten način.

Mi je pa vse skupaj vseeno malce sumljivo. Namreč, gospa je ustvarila profil na več slovenskih forumih, vendar si ni vzela časa, da odgovori na zastavljena vprašanja, priloži slikovno gradivo... skratka nič, razen skopiranega uvodnega sporočila. :(
#357924
Po moje pa ni sumljivo. Ker dandanes anonimnosti na internetu ni več. Če bi Intersport želel kaj doseči, napram odpiralki teme, bi z lahkoto. Tako da verjamem v resničnost zgodbe.
Očitno jim je za kupce dokaj vseeno, kajti če bi bili kolikor toliko sodobno orientirani, bi na forumih tudi argumentirano odgovorili. Ker, da niso brali te in podobne teme je nemogoče. Rekel bi da rek, kdor molči tisočem odgovori velja.
Na nas pa je, da se sami odločimo, kje bomo kupovali.
Pri trgovcih, ki nas tretirajo kot tretji svet, kamor očitno pošiljajo tudi nekvalitetno robo, jaz ne bom.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA