Moderator: ziga

#204756
zigzag napisal/-a:Da ne bom smetil teme, najprej vprašanje: A TT/TRI kolesa tudi štejejo? Ker zaenkrat imam samo to. Glede na cilje pač...

za moje pojme tudi to spada poleg. prav tako lahko konkuriraš običnim cestakom, razen v klance morda malo manj, zato pa toliko bolj po ravnem :D
#204773
V klanec nimam šans :( po ravnem pa potrebujem le kakšnih 80% moči za vzdrževanje enake hitrosti kot bi jo z običajnim cestnim. (Pozna se pri >35 km/h) Taka je vsaj moja subjektivna izkušnja.

Vozim pa Felt B2R 2009, "sršenaste" barve. SRAM Red je zakon! Za tekme si bom najbrž omislil še Zippe, 808 spredaj in 1080 zadaj. (Or so I wish :ignore: )

Želja za prihodnjo sezono je tudi kaj takšnega:
http://www.feltbicycles.com/Internation ... s/AR3.aspx

v kolikor se bom odločil nastopiti na kakšni krajši razdalji, kjer "koze" niso dovoljene :wink:
#204775
Matr Matjaž luštna zadevica. Sem mislil kako imam sam sedaj dobro kolo, pa je vredno manj kot tvoji cosmici.. :oops: No ja, vsaj plašče in pa trak za krmilo imava enak- še barvno 8)

Dobro ga vozi, da ne bo preveč počival, ker ga je škoda za počivat :wink:

Edit po zigzagovem postu: me bo počasi na tekme sram hoditi ker imate vsi tako dobra kolesa :oops:
#204778
Stena,

kolkor vidim, tud ti nimaš slabga kolesa. Ampak za razliko od mene, bi ti lahko vozil čist navadno kolo, pa bi bil še vedno mnogoooo hitrejši. Jaz zdaj nimam več izgovorov na material. Bo treba kar pošteno gonit in trenirat, za kakšen spodoben rezultat na 70.3 Ironman.

Se pa priporočam, da grem v prihodnje na kak trening v tvoji družbi :D

Matjaž
#204781
Ehh, Stena, nč bat. Kot sam nekje praviš, je vse v nogah oz. glavi. Kolikor mi je (iz dobro obveščenih virov) znano, si zaenkrat hitrejši tako v teku kot na kolesu. Bom moral še fino trenirat na svoji rumeni raketi, da te bom kje ujel...

Eni imamo pač fetiš na bicikle :oops:
#204796
MatjazV napisal/-a:Se pa priporočam, da grem v prihodnje na kak trening v tvoji družbi :D
Matjaž


Normalno, tudi jaz bi bil vesel družbe. Če se odločim za krog okrog naše lepe deželice bom kar veliko časa preživel na kolesu v okolici naše prestolnice tako da se z lahkoto zmeniva/mo za kakšno rundo.

Sem pristaš tega, da je v nogah ja in glavi in predvsem za tisti "glava" del ti lahko dobro kolo precej koristi. Meni odkar imam novega nenormalno leti, pa imam noge še vedno iste tako da nekaj bo na tem ;)

Super bicikla fanta, samo še voziti jih je treba!
#204893
luzr napisal/-a:Slacker, ker sva že kontaktirala po zasebnih sporočilih bom napisal še nekaj malenkosti.

Oglas, ki si mi ga poslal je nenavaden. Zelo čist bicikel nespretno slikan od daleč... Z neoriginalnima obročema in zamenjanimi deli, ker bi v osnovi model Strada 3000 moral imeti Shimano ultergo. In ne prestavnih ročic dva ranga nižje. Zakaj sta obroča zamenjana si lahko mislim. Zakaj je sprednji z visokim profilom raje ne ugibam...
Seveda iz tistih slikic ne morem soditi o ohranjenosti bicikla, ampak kak podatek o prevoženih kilometrih bi že lahko bil.
Zakaj se je na biciklu pojavil Scotov sedež in pedala si predstavljam. Mogoče bi nek serviser ;) v Šentjerneju vedel kaj več o tem dvokolesu, čeprav je verjetno kupljeno v Ljubljani...
Če bi videl pravega (!) lastnika bi lahko kaj skepal. Jaz bi šel pogledat bicikel prej kam v bližino in ne dvesto kilometrov daleč. Kljub ceni, ki je tretjina novega dvokolesa.
Velikost 62 bi ti ustrezala glede na geometrijo konkretnega okvirja. Verjetno ti bi ustrezala tudi 63 ali celo več še posebej, če boš naletel na kak podrt (slope) okvir. Sicer bi predlagal natančno meritev.

Luzr ali se ti resneje ukvarjaš z bicikli? Tvoje poznavanje že kaže tako. Meni namreč nakup bicikla predstavlja hudo travmo. Že 5-10 let se spravljam k nakupu novega bicikla. Parkrat sem se že praktično odločil, pa so me trgovci uspeli spet odvrniti. Lani sem se odločil, da bom kupil eno solidno cestno kolo s solidnimi feltnami in okvirjem in malo cenejšo opremo in - bogokletno - s triplo. Znamka, oblika itd. mi niti nista bila pomembna. Šel sem v eno od velikih trgovin s kolesi in vprašal, kaj mi priporoča za ceno med 1500 in 2000, raje še manj, lahko tudi več. Prodajalec (bivši tekmovalec) me je prepričeval, da so vsa kolesa pod 3 jurje brez veze in mi ponujal enega za 4, na katerega pa se niti usesti ne bi smel, dokler ga ne kupim. Letos sem poskusil pri uglednem ljubljanskem trgovcu. Svetoval mi je sam lastnik in mi dal celo možnost, da se v obleki s kravato s pecialko (neustrezne velikosti) vozim po trgovini. Nekako bi z njim še našel skupni jezik, a mi favoriziranje zgolj ene znamke ne diši. V glavnem zaenkrat ostajam pri svoji starinski specialki in razmišljam celo o tem, da bi jo dal restavrirati, vgradim gor originalna pedala s košarami itd.
#204896
mare napisal/-a:... V glavnem zaenkrat ostajam pri svoji starinski specialki in razmišljam celo o tem, da bi jo dal restavrirati, vgradim gor originalna pedala s košarami itd.

Mare, imaš srečo. Sploh, če je še CrMo štel. Takšni ravno spet prihajajo v modo.

Evo takšen je pa moj:
Slika
Še nov je komaj dosegel štirimestno EUR cifro...
Za mojih 1.000 km letno je več kot dovolj.
#204899
mare za 1500-2000€ dobiš že zelo dober bicikel, mogoče si dajal prodajalcu izgled "preveč pod palcem" pa te je hotel malo obrniti.. Bil sem praktično v vseh trgovinah okrog LJ (sem pred kratkim kupoval) pa mi ko sem omenil proračun tam do 1300€ nobeden ni niti poskušal spraviti višje od 1400..no pristal sem pri sezono rabljenem in navidez res izvrstno ohranjenem kolesu..

Sedaj imaš veliko akcij vsepovsod od lanskih modelov do predlanskih (če si primerne višina-moje velikosti je bilo malo :? ) pa potem popust na prednaročila za modele 2010 in tako naprej, malo lahko pogledaš, pa ti bo potem že kdo od nas ali pa samo luzr lažje svetoval kaj vzeti..Znamk je miljon, modelov še veliko več in iz glave jih 300 nabutati je težko, še posebej ker ne vemo kaj bi rad imel in koliko se boš vozil..

Nism luzr pa sem si vseeno dovolil odgovoriti (upam da ne zameriš ;) )
#205028
He, he stena, takih stvari pa res ne zamerim :); forum je za izražanje čimvečjega števila mnenj in ne zgolj favoriziranje enega. :) Zato ste vsi vabljeni k oglašanju v forum. Pa ne le v to temo. ;)
Sicer pa... So te neki tepci slabšalno klicali luzr, kot si opisal v neki drugi temi, čeprav si v ;) izvrstni kondiciji.

Mare, če boš imel željo bova šla v kako primerno štacuno, k znancu. Sicer pa se ukvarjam tudi z bicikli, zlasti s servisiranjem. Pa še s čim drugim. ;)

Glede bicikla, tokrat bo govora zgolj o specialkah. Načeloma je mogoče dobiti spodoben cestni bicikel za rekreativca, od 500€ navzgor, tja do 1000€. Ne pozabimo, koliko so stali bicikli včasih... Cene v nemških markah so trgovci povečini pretvorili v evrske...
Mare, vem natančno v katerih trgovinah si bil in s kom si govoril (Č. je ponujal P., B. je ponujal K.) :lol:
Med bicikli niti ni toliko razlike, če izvzamemo barvo in obliko... :mrgreen: Problem se pojavi le pri zelo močnih uporabnikih- tekmovalcih, ki lahko lahek okvir pretvorijo v presto ali pri rekreativcih, ki so enostavno pretežki. A ti nimaš takih težav.

O obnovi klasične specialke se lahko pomeniva. :D
Za denar, ki si ga pripravljen nameniti, lahko v "mrtvi" sezoni dobiš, zlasti z vidika običajnega uporabnika, izvrsten bicikel. 1.5k do 2k evrčkov pomeni zgornji razred....
Na voljo boš imel nekaj letošnjih nerabljenih modelov in čisto sveže...
#205063
Pravzaprav še niti tega ne vem, koliko denarja bom namenil nakupu. Lahko bi jih tudi 10k, bo pač avto toliko cenejši, ali penzija toliko manjša. To je sicer že dokajšen napredek, ker sem dosedaj kolebal med nakupom novega MTB ali cestaka, pa z nakupom novega amortizerja podaljšal MTB življenje. Po eni strani bom imel bicikel gotovo spet enih 15 let in je lahko zato malo boljši, po drugi strani pa bi me bilo potem preveč strah, da bi mi ga ukradli. Pa še nerodno bi mi bilo, da na Franji s takim kolesom bežim pred metlo in imam povprečje pod 30. Ja, moj stari je Cr-Mo, kupljen še v lirah -mislim da za enih 250.000 ITl, kar je bilo tedaj 250 DM. Letos sem po 25 letih končno zamenjal zavorne obloge in kupil nove gume. Ker sem hotel kupiti enake, sem ugotovil, da so bile moje stare prvi uporabni klinčerji in jih že vsaj 20 let ne delajo več. Razen tega, da mi manjka kakšna malo lažja prestava in me boli roka od šaltanja, biciklu nimam kaj očitati. Ležaji so odlični, po klancu navzdol sem med hitrejšimi. Dvomim, da bi z novim biciklom imel višjo hitrost.

Aja Luzr, eno trgovino si falil, ker ni bila v Ljubljani, ampak ob avtocesti pri Brnikih. Za restavriranje se lahko zmeniva, ker mi moj lubček na par mestih rjavi. Če se pa kje prestavlja kakšen dober bicikel, ki ni preveč šminkerski (kakšna neugledna noname svahili znamka), je mogoče malo rabljen ali pa nemoderen in zato predstavlja dober nakup, bi ga pa jaz lahko tudi odpeljal. Sem pač tak, da padem na vsako trgovsko finto s popusti, akcijami itd. in ne glede na prvi stavek sporočila težko dam kakšen evro od sebe
#205359
Tudi jaz se bom po dveh desetletjih na gorcih spravil še na cestaka. Vozim gorca Treka Elite, takrat sem se res stegnil za karbon. Zdaj pa sem seveda v dilemi, kaj s cestnim kolesom, zlasti coarbon/alu/kompoziti. Luzr in co.: kaj mislite o alu s karbonom, kot npr Cult Tornado ipd? Težak sem pa 76, okvir 56.

Runcajz
#205365
Začel sem z železnim scottom z menjalnikom še spodaj pa mi je še vedno kar šlo na tekmi (triatlon Bled recimo sem prišel s takim kolesom v prvi grupi :D ), potem sem iz tega prešel na Olympio spredaj in zadaj carbon in je bila aleluja, res noro dobro kolo po katerem se mi je kar nekaj časa kolcalo, nato korak nazaj na treka spredaj karbon (malo se pa le pozna) in sedaj full carbon, ki mi je najbl fajn.. Odvisno kaj si želiš, koliko prebiješ, boš prebil, na kolesu in koliko si pripravljen odšteti. Meni alu okvir s carbon vilicami ni slaba stvar, z njim sem bil zelo zelo zadovoljen in sem na začetku tudi iskal tako kolo sedaj ko sem ga kupoval. Ne smeš pa imeti ne vem kako visokih apetitou in biti podobnega načela kot sem jaz- da je večina v nogah, v kolesu pa samo toliko da dela, drugače kupiš kolo za 5+tisočakov :D Drugače za ceno Tornada bi si jaz pogledal kakšnega Pinarelota FP2 recimo, ali pa že kakšno full carbon zadevo (CR1, Addict R3, Willier Mortirolo, mogoče kakšnega Felta, Ridleya, Kuoto...), pa ne delam reklame :D ---> malo bolj laično mnenje in na podlagi izkušenj, kaj več strokovnosti pa dobiš od luzr-ja, ker je sam ne premorem toliko kot on ;)
#205368
runcajz:
kompozit alu in karbon je trenutno najboljsa stvar je pa precej draga :(
verjetno najboljse okvirje ima trenutno BMC, Look je pa vprasanje kdo tak okvir potrebuje

sam se zadnje case veckrat usedem na specialko stevens ki je aluminjasta s karbonsko vilico in mi cisto zadostuje
razliko v okvirju alu/karbon opazis ko gres v klanc do konca tam bos tudi opazil razliko med menjalnikom, cutil bos da alu okvir ni dovolj tog in prestavljanje ni tekoce

je pa res da ko grem jest do dile je to v primerjavi z enim pol projem dost pocas

pri nakupu karbona je pa itak potrebno biti pozoren, ker vsak karbon pac ni karbon je bolje imeti dober aluminij kot pa slab karbon in ce bi jaz kupoval karbonsko kolo se ne bi zadovoljil samo s kar. okvirjem potem morajo biti karbonske tudi fajfa, stanga za sedez, tudi feltne ...to pa je ze kar drago in ce imas kar. kolo moras imeti tudi primerno opremo

runcajz, povedal si samo maso ki je pomembna v povezavi z visino, ce sodis med tezje potem je karbon verjetno bolje, velikost okvirja ti naj dolocijo v trgovini

modele oz firme ki jih je nastel stena so vsekakor primerni za boljse rekreativce sam bi se dodal stevens, cube in cannondale, cannondalov okvir CAAD9 je verjetno eden boljsih aluminjastih in zame zelo zanimiv

lp aljaz
#205372
aljazek napisal/-a:razliko v okvirju alu/karbon opazis ko gres v klanc do konca tam bos tudi opazil razliko med menjalnikom, cutil bos da alu okvir ni dovolj tog in prestavljanje ni tekoce


kako pa to čutiš? res me to zanima, ker veliko poznavalcev govori o tem, sam pa ali ne vem da se mi zvija oziroma ne znam čutiti tega ali pa se mi do sedaj ni še nič zvijalo.. Menjalnik recimo še opazim, da nekaj melje (pa še to že ko mi malo da ne kar sam pove :) ) ampak za zvijanje pa res ne vem pa se naravnost trudim to ugotoviti..

je pa zanimivo, da mi je en trgovec (ko sem kupoval kolo in mu omenil da bi zadaj karbon) se prav prešerno nasmejal in dejal, da to ne delajo več in da so ugotovili da je boljše, da je samo sprednja vilica karbon, ker ne vem več točno kakšno zgodbico mi je napletel.. takrat je zgubil kar nekaj točk pri meni in ga nisem več resno jemal..
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA