Tudi sam danes doživel absurdne razloge navedene za neuveljavljene reklamacije Asics Kinsei 5. Po parih mesecih se mi je strgala mrežica na obeh čevljih, ker pa sem potem začel s prenovo hiše, 9 mesecev nisem nič tekel. Tako da sem šele sedaj reklamiral izdelek - res je že potekla garancijska doba, a vseeno. Ker kot sem bral na tujih forumih so imeli praktično vsi uporabniki z modelom Kinsei 5 podoben problem. Po nekaj mesecih strgana mrežica, ki je kot očitno napaka v tehnološkem razvoju. Prej sem uporabljal Asics Kinsei 4 modele, kupil sem si 3 komade, kasneje se jih ni dalo več dobiti pri nas, zato sem kupil model Kinsei 5. Popolno razočaranje. Sem govoril s takozvanim cenilcem Jožom Urankarjem, ker mi je napisal, da čevlje premalo zavezujem. Mislim, kateri idiot
Sedaj bom šel na upravo Interšporta in zahteval kontakt od Asics zastopnika, ter ga obvestil, da tale cenilec meče slabo luč na trgovino Intersport in Asics. V zadnjih letih sem pri njih nakupil za več kot 3000 € športne opreme in v kolikor ne bodo priznali napake, me definitivno ne bo več v njihove prostore. Doma imam še vedno Asics Kinsei 4 s katerimi sem pretekel že več kot 1800 km in edino kar je strgano, je notranja tkanina na peti, kar je logično po tolikih letih uporabe. Zgornja mrežica, pa še vedno kot nova. Šel bom tudi na TV na preverjeno ali pa pisal Urošu Slaku, da tega cenilca povabijo v studio in da poda svoje strokovno mnenje od kje dobiva ideje za zavrnitev reklamacije kot so: premalo zavezani čevlji, preveč zavezani, čuden prst palca, napačne nogavice, predolgi nohti .... Mislim, ko tako potuhtam, je na svetu res preveč ljudi.