prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
Uporabniški avatar
 pajo
#342233
Ta , ki naj bi skrbel za Asics enostavno telefona niti ne premakne več. Tako, da z njim si ne moremo nič pomagati. Direkt bo boljše.
Uporabniški avatar
 klatez
#342251
Sicer nisem iz te branže ampak kolikor vem zastopnikov za slovenski trg itak (skoraj) ni več.
Tudi to je prinesel skupen evropski trg in trgovci naročajo direktno v evropskih skladiščih.

Oni biser od cenilca pa se itak spozna predvsem na zavezovanje (v mojem primeru premočno), drgnenje, pogostost in količino uporabe določi z levim prstom,... Če bi imel jaz takšen dar!

Pri tem pa sploh ne prebere oz. ne razume, kaj je problem oz. osnova reklamacije!
 vlade
#342259
Trgovec si zavestno naredi neprecenljivo škodo, ko zavrne reklamacijo rekreativnemu tekaču, ki verjetno pri njemu redno kupuje copate.
Najem "cenilca" je samo nekaj drobiža manj od nabavne cene copat.
Z zavrnitvijo reklamacije pa se trgovec in verjetno tudi proizvajalec poslavljata od rednega kupca v naslednjih letih.
Zato je praksa reklamacij v resnih državah vedno v korist kupca. Dober primer so ZDA in Japonska.
Pri nas so žal tako kratkovidni, da se niti ne zavedajo kakšno škodo si delajo.
Edini končni zmagovalec pa je cenilec.

Tudi moj primer je imel omenjene na trdo zavezane vezalke.
 Praksa
#349318
Iz prakse:
- za stvarno napako je bistvo, da se dokaže VZROK za nastalo napako oz., da je nastala zaradi napake na sami stvari
- v prvih 6 mesecih po nakupu mora napako dokazovati oz. demantirati prodajalec
- sodni izvedenci so objavljeni v imeniku sodnih izvedencev po branžah oz. stroki- če poiščeš OBUTEV :clap: - najdeš prave!
- Jože Urankar :oops: že nekaj časa ni več sodni izvedenec, izdaja pa neka mnenja
- prodajalec je tisti, ki se odloči, ali bo ugodil kupcu in ne uvoznik, zastopnik ipd
- čevlji nimajo obvezne garancije

Pa srečno vsem in vsakomur posebej- če si prepričan, da je s stvarjo nekaj narobe- VZTRAJAJ! :clap:
 gerhard
#350965
Še jaz z enakim problemom... Asics superge za 150 € kupljene pol leta nazaj, pretečenih 350 km (čez poletje kolesarim), strgani obe opetnici :FO: .

Gospod Urankar pravi, da je "mehanska poškodba nastala pri uporabi kot posledica izbora neustrezne velikosti ali izbora neustreznega modela glede na obliko nog ali načina - neprimerne uporabe (uporaba ne dovolj zavezanih športnih copat) ... dodaten faktor je lahko tudi uporaba neustreznih nogavic"

Tudi če bi bil sam tak zelenec, da ne bi znal izbrati primerne velikosti tekaške superge, so bile dotične superge kupljene po meritvi na asicsovi promocijski akciji (promotor se je strinjal tako z izbiro modela, kot z izbrano velikostjo). Ehhh ja... :? Verjetno bom za tek res moral nehati uporabljati štumfe, ki mi jih iz domače volne plete stara mama :--
Uporabniški avatar
 Charly01
#350967
Če ti odpade podplat pa je kriva nepravilna izbira tekaške podlage. :FO:

Ta cenilec je pisan na kožo prodajalcem in uvoznikom, zato ima še službo.
Imajo pa trgovci zato toliko več nezadovoljnih kupcev in jaz zaradi nerešene reklamacije od leta 2013 ne hodim več v Intersport :FO: , bližam pa se 30-temu paru superg.
Uporabniški avatar
 čara
#350969
Kar mene ujezi je to, da če se obrneš na proizvajalca, so pa takoj prijazni in ustrežljivi in realni. Priznajo napako v supergi in dobiš nove ali vrnjene denar...Ker se jim gre za zadovoljne stranke in reševanje težav in nimajo radi slabe reklame.
 Mario Brumen
#355225
Tudi sam danes doživel absurdne razloge navedene za neuveljavljene reklamacije Asics Kinsei 5. Po parih mesecih se mi je strgala mrežica na obeh čevljih, ker pa sem potem začel s prenovo hiše, 9 mesecev nisem nič tekel. Tako da sem šele sedaj reklamiral izdelek - res je že potekla garancijska doba, a vseeno. Ker kot sem bral na tujih forumih so imeli praktično vsi uporabniki z modelom Kinsei 5 podoben problem. Po nekaj mesecih strgana mrežica, ki je kot očitno napaka v tehnološkem razvoju. Prej sem uporabljal Asics Kinsei 4 modele, kupil sem si 3 komade, kasneje se jih ni dalo več dobiti pri nas, zato sem kupil model Kinsei 5. Popolno razočaranje. Sem govoril s takozvanim cenilcem Jožom Urankarjem, ker mi je napisal, da čevlje premalo zavezujem. Mislim, kateri idiot :lol: Sedaj bom šel na upravo Interšporta in zahteval kontakt od Asics zastopnika, ter ga obvestil, da tale cenilec meče slabo luč na trgovino Intersport in Asics. V zadnjih letih sem pri njih nakupil za več kot 3000 € športne opreme in v kolikor ne bodo priznali napake, me definitivno ne bo več v njihove prostore. Doma imam še vedno Asics Kinsei 4 s katerimi sem pretekel že več kot 1800 km in edino kar je strgano, je notranja tkanina na peti, kar je logično po tolikih letih uporabe. Zgornja mrežica, pa še vedno kot nova. Šel bom tudi na TV na preverjeno ali pa pisal Urošu Slaku, da tega cenilca povabijo v studio in da poda svoje strokovno mnenje od kje dobiva ideje za zavrnitev reklamacije kot so: premalo zavezani čevlji, preveč zavezani, čuden prst palca, napačne nogavice, predolgi nohti .... Mislim, ko tako potuhtam, je na svetu res preveč ljudi.
 lerida
#355952
Pozdravljen,

zanima me ali vam je kaj uspelo doseči glede reklamacije. Sama imam težavo, ker se mi je na Mizuno copatih kupljenih aprila strgalo blago na notranji zadnji strani. Izvedenec če se mu tako lahko reče se izgovarja na nepravilno uporabo, drgnjenje nad-petnega dela, nepravilno zatisnjene vezalke in blabla... Sedaj grem naprej me pa zanima ali ste uspeli doseči kaj. Tečem že dolgo let in se mi na nobenih copatih ni zgodilo kaj takega.
Uporabniški avatar
 čara
#355954
Obrni se na proizvajalca, bo boljši efekt.

Ja drgnjenje, zavezovanje, ampak saj nisi naredila 600 km v teh parih mesecih z njimi, da bi jim bilo oproščeno, da material crkne!

Obstaja "heel lock" vezanje vezalk, pomaga boljšemu oprijemu pete, ne naredi pa čudežev, podaljša pa nošnjo, to pa.

Potrošni material že, ampak kvalitetna superga ima, da zdrži 500+ km.
 koshy
#358597
Pozdravljeni,

Tudi sam sem se srečal s tem bedakom Urankarjem.
Imam športne copate Mizuno Wave Sky, za katere sem v Tomas Sportu odštel 180 EUR, kateri pa so se mi po 3 mesecih neredne uporabe (1- do 2x na teden) začeli trgati na opetniku. Naj povem, da se mi to v življenju še ni nikoli zgodilo, kljub temu da sem nekatere superge nosil tudi po nekaj let.
Ekstra vrli strokovnjak Urankar je ugotovil, da sem jih napačno uporabljal oz. da nisem imel dovolj zategnjenih vezalk ali da nisem izbral prave številke oz. pravega modela (vse navedeno seveda ne drži). Namenil sem mu precej jezen klic, v katerem je vse moje argumente zavrnil kot neresnične.

Klical sem drugo gospo, ki sem jo našel v imeniku sodnih izvedencev za isto stroko. Glej ga zlomka, tudi ona ima opravke z Urankarjem, v neki drugi zadevi ji je izjavil da je nesposobna?!

Obrnil sem se tudi na ZPS, kjer jim je seveda jasno, kdo ta kreten je. Svetovali so mi naj pridobim drugo mnenje ter podam prijavo na TIRS ter ministrstvo za gospodarstvo, oddelek za varstvo potrošnikov. To bom seveda tudi storil, kot tudi najel odvetnika, upam, da dosežemo, da ta idiot za vedno izgubi licenco!!
Uporabniški avatar
 klatez
#359102
>> DZ sprejel zakon o sodnih izvedencih, cenilcih in tolmačih
DZ je danes sprejel zakon o sodnih izvedencih, cenilcih in tolmačih, s katerim naj bi dvignili kakovost in strokovnost dela sodnih izvedencev ter okrepili nadzor nad njihovim delom. Tako naj bi zakon zagotovil boljše preverjanje ohranjanja strokovne usposobljenosti sodnic izvedencev, cenilcev in tolmačev, ter prinesel smernice, ki jih morajo upoštevati pri svojem delu. Uvaja tudi nabor sankcij, ki so mogoče, če svojega dela ne opravljajo dovolj vestno. Med drugim se z zakonom ustanavlja strokovni svet, ki bo najvišji strokovno usklajevalni organ na področju sodnega izvedenstva, cenilstva in tolmačenja. Svet bo vsakih pet let pregledal njihova potrdila s strokovnih izobraževanj in usposabljanj in jih vsebinsko ovrednotil.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA