prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
Uporabniški avatar
 ZHAK
#341981
Cena tekaških superg v trgovini je nekje 100 - 150€, recimo 100€ brez DDV. Nabavna cena trgovca je v najslabšem primeru 60€, nabavna cena uvoznika 35 - 40€. Dvomim, da je storitev sodnega izvedenca bistveno cenejša, če sploh. Možno je tudi, da mnenje o neupravičenosti reklamacije sploh ne napiše izvedenec, ampak distributer, ta izvedenec papir samo podpiše. To je samo krinka, da se zastopniki čimmanj ukvarjajo z reklamacijami, češ imamo mnenje sodnega izvedenca. Lahko pa obrnemo situacijo; če bi kot končni kupec prišel do tega takoimenovanega sodnega izvedenca, bi verjetno podal drugačen odgovor. Kot pri odvetnikih, politikih, ...
Sploh pa, ali je sodni izvedenec in cenilec tekstilne in usnjarsko - krznarske stroke​ sploh kompetenten za obutev?
 vlade
#341982
Saj to je problem. Preozko razmišljanje uvoznikov vodi do tega, da za vedno izgubijo kupca. Pa to ni navaden kupec, ki enkrat na pet let kupi superge, ki jih ima za vse priložnosti.
Rekreativci kupujemo nekaj parov na sezono.

Tega se zelo dobro zavedajo v ZDA, kjer ne komplicirajo z reklamacijami, ampak stranki izročijo ček za nakup drugih copat iste znamke. Pogosti so primeri vračanja copat, ker bojda po nekaj tednih uporabe ne ustrezajo njihovim stopalom, kar sploh ne spada v domeno reklamacije.

V mojem primeru (glej sliko) me je poročilo izvedenca dobro nasmejalo: copati so kljub luknjam ob straneh še vedno uporabni za tek. Saj so, ampak je smešno, ko mi palci in mezinci na nogah štrlijo iz lukenj.
Uporabniški avatar
 Charly01
#341995
mojchka napisal/-a:Mislim, da ima obutev garancijo eno leto.
Torej?
Kaj potem govorijo cenilci o kilometrih oziroma obrabljenosti?


Eno je garancija za tovarniško oz. stvarno napako, drugo pa obrabljenost. Če pretečeš 500km/mesec jih lahko uničiš tudi v enem mesecu, ampak tukaj gre za obrabljenost materiala, če pa se ti nekaj začne trgati , odpadati, razpadati ali se odlepi po parih tekih pa to definitivno pade pod garancijo.

ZHAK napisal/-a:Govoriti zaradi reklamacije čez Intersport, Hervis, Tomassport ... neutemeljeno, ker reklamacije rešuje proizvajalec ali dobavitelj in trgovec. Trgovec je samo posrednik, ki reklamiran izdelek posreduje dobavitelju oz. v tem primeru izvedencu. Ker je dobavitelj, podružnica proizvajalca oz. zastopnik verjetno v tujini, sklepam, da reklamiranih copat ne pošiljajo v tujino, ampak imajo v tem primeru pogodbo s tem sodnim izvedencem, da rešuje reklamacije.


Intersport je prodajalec in njihova politika je, da sami rešujejo reklamacije (verjetno imajo zaradi tega boljše nabavne pogoje). Če bi jih reševal uvoznik, ki je bil v mojem primeru Sport agent (ki se z reklamacijami ne ukvarja), ne bi govoril čez Intersport. Za odločitev je odgovoren sodni izvedenec, ampak najel in plačuje pa ga Intersport, tako, da v mojem primeru in glede na njihov sistem reševanja reklamacij pade vse na Intersport.

ZHAK napisal/-a: Možno je tudi, da mnenje o neupravičenosti reklamacije sploh ne napiše izvedenec, ampak distributer, ta izvedenec papir samo podpiše. To je samo krinka, da se zastopniki čimmanj ukvarjajo z reklamacijami, češ imamo mnenje sodnega izvedenca. Lahko pa obrnemo situacijo; če bi kot končni kupec prišel do tega takoimenovanega sodnega izvedenca, bi verjetno podal drugačen odgovor. Kot pri odvetnikih, politikih, ...
Sploh pa, ali je sodni izvedenec in cenilec tekstilne in usnjarsko - krznarske stroke sploh kompetenten za obutev?


Jaz sem bil tudi v direktnem kontaktu s sodnim izvedencem ampak ni nič pomagalo. Na koncu (2x reklamiral iste superge) je bil odgovor (z njegove strani in s strani Intersporta): »za nas je zadeva zaključena imate pa še vedno možnost, da se obrnete na tržno inšpekcijo«.

vlade napisal/-a:V mojem primeru (glej sliko) me je poročilo izvedenca dobro nasmejalo: copati so kljub luknjam ob straneh še vedno uporabni za tek. Saj so, ampak je smešno, ko mi palci in mezinci na nogah štrlijo iz lukenj.


Enako so se začeli trgati pri meni. Isti odgovor. »Saj so še dobri za tek, po 500km, ko bo luknja večja pa bodo že presegli svojo življenjsko dobo« :clap:
Uporabniški avatar
 Enkica
#341998
Ninchy, mogoče se pa poskusiš obrniti na predstavnika Asics za Slovenijo? Jaz sem pred leti kupila številko premajhne superge, tekla z njimi le enkrat, ampak Intersport se o menjavi ni želel niti pogovarjat. Predstavnik Asics pa je bil zelo prijazen, se je zavzel in na koncu sva zadevo rešila s kompromisom, v obojestransko zadovoljstvo.
 Hornet
#342012
Pred dvema letoma sem imel podoben primer v Intersportu. Po več kot dveh mesecih uporabe mi je na ON Cloudsurfer počil "oblaček" na podplatu, pa tudi ostali oblački so bili že vidno obrabljeni. Reklamacija uspešno rešena v treh dneh. Ponudili so mi vračilo denarja ali zamenjavo za isti ali katerikoli drug izdelek. Odločil sem se za Adidas energy boost, vendar se mi je tudi tu po približno dveh mesecih in 50 km strgala tkanina v notranjosti. Reklamacija tudi tokrat uspešno rešena v parih dneh, tako da z moje strani pozitivne izkušnje v Intersportu.
Nazadnje spremenil Hornet, dne 31 Okt 2015, 13:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
 ZHAK
#342017
Charly01 napisal/-a:
ZHAK napisal/-a:Govoriti zaradi reklamacije čez Intersport, Hervis, Tomassport ... neutemeljeno, ker reklamacije rešuje proizvajalec ali dobavitelj in trgovec. Trgovec je samo posrednik, ki reklamiran izdelek posreduje dobavitelju oz. v tem primeru izvedencu. Ker je dobavitelj, podružnica proizvajalca oz. zastopnik verjetno v tujini, sklepam, da reklamiranih copat ne pošiljajo v tujino, ampak imajo v tem primeru pogodbo s tem sodnim izvedencem, da rešuje reklamacije.

Intersport je prodajalec in njihova politika je, da sami rešujejo reklamacije (verjetno imajo zaradi tega boljše nabavne pogoje). Če bi jih reševal uvoznik, ki je bil v mojem primeru Sport agent (ki se z reklamacijami ne ukvarja), ne bi govoril čez Intersport. Za odločitev je odgovoren sodni izvedenec, ampak najel in plačuje pa ga Intersport, tako, da v mojem primeru in glede na njihov sistem reševanja reklamacij pade vse na Intersport.




Ne vem katere copate si imel, sam sem ravno tako v Intersportu reklamiral otroške Joma, pa sem dobil odgovor od uvoznika.
 ninchy2
#342132
Uradni odgovor od izvedenca haha, da sem imela premalo zavezano obutev :roll: :roll: :roll: . Grem naprej, najprej pritožba. In ja, definitivno zadnji nakup v Intersportu, ker ni prva stvar, ki ni služila namenu.
Nazadnje spremenil ninchy2, dne 16 Okt 2015, 22:49, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
 ZHAK
#342135
A je ta obsedenec, pardon, izvedenec, sploh komu dal pozitiven odgovor?
 ninchy2
#342137
ZHAK napisal/-a:A je ta obsedenec, pardon, izvedenec, sploh komu dal pozitiven odgovor?


Se mi zdi, da res živimo v banana republiki, vsaj glede mnenj, ki jih podaja izvedenec?! Ker če napišem vse, kar je cenilec napisal, ne vem, naj se smejim ali jočem, da lahko sploh nekdo napiše kaj takega :roll: :roll: :roll: Tako, da v bistvu ostajam samo zelo začudena :shock: :shock: :shock:
Uporabniški avatar
 Charly01
#342139
ninchy2 napisal/-a:Uradni odgovor od izvedenca haha, da sem imela premalo zavezano obutev :roll: :roll: :roll: .


Groza! :--( Naj dokaže, če lahko. :mrgreen:
Veliko uspehov pri nadaljnjem reševanju in ne obupaj.
 AnkaB
#342140
Imam popolnoma enako izkusnjo z Asicsom jn Intersportom. Opetnica se ki je natrgala po nekaj nad 100 km. Izvedenec je najprej ugotovil, da jih ne znam zavezat, v drugem poskusu, da ni bil pravi model. Nisem vztrajalq, odtlej ne kupim nic Asicsa. Najbrz bi morala striktno bojkotirat tudi Intersport.
Ce imas le voljo vztrajaj. Pa tele zapise lahlo dodas.
 ninchy2
#342141
Charly01 napisal/-a:
ninchy2 napisal/-a:Uradni odgovor od izvedenca haha, da sem imela premalo zavezano obutev :roll: :roll: :roll: .


Groza! :--( Naj dokaže, če lahko. :mrgreen:
Veliko uspehov pri nadaljnjem reševanju in ne obupaj.


Uf, to pa ne bom. Ne vedo še kakšno tekačico so si nakopali za vrat :lol: :lol:
 ninchy2
#342142
AnkaB napisal/-a:Imam popolnoma enako izkusnjo z Asicsom jn Intersportom. Opetnica se ki je natrgala po nekaj nad 100 km. Izvedenec je najprej ugotovil, da jih ne znam zavezat, v drugem poskusu, da ni bil pravi model. Nisem vztrajalq, odtlej ne kupim nic Asicsa. Najbrz bi morala striktno bojkotirat tudi Intersport.
Ce imas le voljo vztrajaj. Pa tele zapise lahlo dodas.


Jaz pa ravno najboljše izkušnje z Asicsom. Res pa, da prvič kupljene v Intersportu (pa bi me že lahko izučilo, ker ni prvič, da pri njih reklamiram), ker je bilo ravno testiranje. In ja tale izvedenec meče slabo luč tudi na promotorja Asics. Ker takih budalščin že dolgo nisem brala.
 vlade
#342146
Če bi vsako reklamacijo poslali direktno proizvajalcu - torej škatlo s copati v ZDA ali na Japonsko, bi skoraj vedno v odgovor dobili priložen ček za nakup novih.
Seveda je ekonomsko vprašljivo pošiljanje škatle tako daleč, ampak bi s tem dobili dobili nove copate.

Naš lokalni "izvedenec" definitivno ni ugodil nobeni reklamaciji.
 ninchy2
#342191
Enkica napisal/-a:Ninchy, mogoče se pa poskusiš obrniti na predstavnika Asics za Slovenijo? Jaz sem pred leti kupila številko premajhne superge, tekla z njimi le enkrat, ampak Intersport se o menjavi ni želel niti pogovarjat. Predstavnik Asics pa je bil zelo prijazen, se je zavzel in na koncu sva zadevo rešila s kompromisom, v obojestransko zadovoljstvo.


Te smem vprašati za mail, kontakt? Ker sama sem pisala na mail od asicsa, slovenski pa mi je prišlo nazaj, da ni pravi. Hvala za pomoč.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA