prostor za dogovore o skupnih treningih - kje, kdaj, kako, ...
tu so vam na voljo tudi predlagani programi treninga

Moderatorji: ero, pegaz

By ton
#230703
Bigk - ti si car! Tole je izjemno vreden prepis.
Sam sem letos za Radence za isti cilj (1:30) uporabil avtomatskega trenerja na www.tek.si, ki pa me kljub temu, da sem cilj dosegel, ni najbolj razveselil: predvsem za intervalce mi je dajal skoraj nedosegljive obroke, pri 'četrtkovih' tekih z zapovedanim številom ponovitev pa je bil neskončno enoličen. Zdaj sem prestopil med Avstrijce (austriamarathon.com), ki pa je očitno hodil v isto vzhodnonemško šolo...
#237118
Hojla, jst mam pa eno bolj čudno vprašanje....:/
Letos sem odtekla svojo 2. desetko, prvo sem lani, in rezultat se ni nič izboljšal, res je da sem tudi letos samo občasno tekla brez nekega programa. Letošnjo sem pretekla v 1:05.
Sedaj mi pa povejte, če si zadam za naslednje leto cilj, da pretečem 21k pod dvemi urami, ali je to mogoče izvesti, če bi redno tekla??? Zanima me še koliko probližno km bi morala opraviti na teden, da bi mi to uspelo.
#237122
Pina seveda je možno.
Tedensko naredi tam okrog 60-70 km. Enkrat na mesec imej intervalni trening (kjer sčasoma povečuješ dolžino intervala) ter dva tempo teka (ciljni tempo za polmaraton pod 2 urama).
Če imaš možnost delaj tudi teke v hrib, tako boš povečala tudi moč (če si v Ljubljani je Rožnik odlična zadeva), tečeš na polne v hrib do kod gre, dol narediš iztek potem pa jovo na novo.

Če želiš delati po planu pa jih imaš na netu ogromno, tudi takih, ki jih lahko prirediš svojim potrebam, malo pogooglaj pa je (half-marathon training plan).

Lp

Uroš
#237126
60-70km si imel v mislih bazo, ali tudi kasneje?
V povprečju sem letos naredila 5km na teden, sedaj bi morala verjetno postopoma povečevati razdaljo, da bi lahko prišla do tako velike kilometraže.

Ali misliš, da bi bilo uredu, da bi november in december postopoma povečevala razdaljo (10% pravilo) potem pa začela z bazo? Samo tudi tuki še nevem kako dolga bi morala biti baza za 21k.
#237128
Pina napisal/-a:60-70km si imel v mislih bazo, ali tudi kasneje?
V povprečju sem letos naredila 5km na teden, sedaj bi morala verjetno postopoma povečevati razdaljo, da bi lahko prišla do tako velike kilometraže.

Ali misliš, da bi bilo uredu, da bi november in december postopoma povečevala razdaljo (10% pravilo) potem pa začela z bazo? Samo tudi tuki še nevem kako dolga bi morala biti baza za 21k.

Zdi se mi,kot,da sprašuješ,če se boš naučila plavati,če boš šla v plavalni tečaj.Do sedaj si 1x tedensko potisnila nogo v vodo,sedaj pa si pripravljena tudi skočit v vodo. :lol:
LP
#237141
Pina napisal/-a::D ok, potem pa začnimo, če ima še kdo kakšen nasvet je dobrodošel vedno in povsod :)

:laola

O tem je bilo res že ogromno povedanega.Tik pred LM maratonom je bila tudi odprta tema o tem.Le tekat še je treba začet :lol:
#237146
Pina poslušaj svoje telo, to so samo številke. Poskusi prvi mesec počasi povečevati obseg, potem pa spremljaj srčni utrip v mirovanju in si zapisuj v tekaški dnevnik počutje pred, med in po treningu. Kadar boš povečala intenzivnost (omenjeni intervali in hitri teki) boš verjetno prisiljena zmanjšati obseg, ker ti drugače telo ne bo zdržalo napora.

Za zimo velja ja da je pametno nabirati "bazo" torej počasni dolgi teki, če delaš visokointenzivnega lahko fašeš astmo ali kaj hujšega.

Za polmaraton ti je najdaljši trening čisto dovolj 15 km, je pa priporočljivo, da narediš še kakega daljšega, da dobiš občutek za dolžino toda to minimalno vsaj en mesec pred tekmo.
#237155
Za polovičko 70 km na teden res ni potrebno. Jaz letos naredim v povprečju tedensko okoli 40 km (večinoma še manj), saj tečem večinoma samo 3 krat tedensko, redkokdaj 4 krat. Za tazadnjo polovičko sem naredila najdaljši tek 16,4 km, pa še enega okoli 15 km. Ostale pa vse manj. Med tednom pa dva teka okoli 10 km. Včasih kakšne intervale ali tempo, ampak vse odvisno od počutja. Delam pa tudi treninge za moč - 3 krat tedensko po 35-40 minut. Čas na polovički pa imam zdaj boljši kot takrat, ko sem tekla 5-6 krat tedensko s povprečno kilometrino čez 60 km.
SmartCoach programi tudi niso slabi, moraš pa vnesti realne podatke in ne nekega super-duper časa.
#237157
Hvala za spodbudne besede in napotke. SmartCoacha poznam, ta bo prišel prav zadnjih 16 tednov pred tekmo, do takrat bom pa malo improvizirala.
Wish me luck :D
#237164
Pina napisal/-a::D ok, potem pa začnimo, če ima še kdo kakšen nasvet je dobrodošel vedno in povsod :)


Pina, ne pretiravaj s količino treningov in kilometražo, da se ti ne bo tek na koncu "zagabil". Osebno sem v zadnjih dveh letih pretekel pet maratonov od časa 3:30 do 3:59, pa če pretečem 45 kilometrov tedensko, je že kar veliko. Pred maratonom sicer povečam količino za kakih 10 km. Predlagam ti še, da se lotevaš tekov v klanec, s katerimi boš pridobila na moči.
Sicer ima pa "vsako tele svoje vesele" in teci kot ti paše :lol:
Za kakšem bolj moder nasvet pa vprašaj ZdravkoC-ja :!:

V glavnem vsak posameznik ti bo povedal "svojo pot do uspeha". Iz teh pripovedi izlušči tisto, kar ti najbolj ustreza :D

Moja boljša polovica je letos v marcu in aprilu pretekla cca 150 km na mesec. Lani novembra je v Palmanovi pretekla prvih 21 km (z zajčkom Radolco) v času 2:09, letos maja v Trstu pa je dosegla čas 1:55

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA