Največja dvodnevna rekreativna prireditev v Mariboru je seveda zanimiva tudi po rezultatski plati. Na daljši kolesarski trasi (114 km) je letos slavil Primož Obal s časom 2.49.34, drugo mesto je osvojil Igor Kopše, tretje pa Gregor Tekavec. V ženski konkurenci je na daljši progi slavila Andreja Jagodic s časom 3:03:47, druga je bila Anja Rugelj, tretja pa Nina Dolinar.
Med tekači je na pol maratonski progi slavil kenijski tekač Thomas James Lokomwa, z odličnim rezultatom 1:02:44. Tudi drugo in tretje mesto sta zasedla njegova rojaka Joel Maina Mwangi in James Meli Cheruiyot.
Tudi med dekleti je na 21 km zmaga odšla v Kenijo, slavila je Gladys Jepkurui Biwott s časom 1:15:10, druga je bila Mary Wangari Wanjohi, tretje mesto pa je osvojila domačinka Polona Kukovec. Na krajši progi je slavil Mitja Krevs z rezultatom 0:32:36, drugi je bil Leon Bedrač, tretji pa Domen Dornik, medtem ko je med ženskami zmagala Mojca Grandovec z rezultatom 0:37:24, druga je bila Tina Čačilo, tretja pa Anja Rugelj.
Zmagovalec Duatlona je postal Domen Dornik, drugi je bil Jurij Lovše, tretji pa Gregor Pisanec. Zmagovalec je slavil s skupnim rezultatom 3:38:55.
Pri ženskah se je v disciplini Duatlon najbolje odrezala Anja Rugelj, druga je bila Nataša Prašnikar, tretja pa Jana Hudernik. Skupen čas zmagovalke je bil 3:46:12.8.
Dogodek si je tudi letos prislužil številne pohvale za brezhibno organizacijo, kar je bilo razbrati tudi iz obrazov udeležencev, ki so preživeli dva pestra, športno obarvana dneva. Center Maribora se je v času maratona spremenil v pravo športno središče, kjer so se predstavili številni sponzorji, med drugim glavni sponzor, trgovsko podjetje Hervis. Mnogi obiskovalci so športni vikend tako izkoristili tudi za nakup cenejše športne opreme. Na Trgu Leona Štuklja je bila namreč že od četrtka postavljena Hervisova športna trgovina s številnimi znižanimi artikli.
Hervis je na letošnji prireditvi poskrbel tudi za video stolp, ki je pri prečkanju ciljne črte posnel vse udeležence, personalizirane video posnetke pa so si lahko vsi tekači kasneje ogledali na spletu in jih delili s svojimi prijatelji prek družabnih omrežij. Video z gibljivimi podobami omogoča pristnejše podoživljanje zmagoslavnih in čustvenih trenutkov med prečkanjem ciljne črte, kot množične fotografije na katerih se tekači težko najdejo. V podjetju Hervis so se za sponzorstvo Eko Maratona odločili, ker podpirajo zdrav način življenja ter spoštljiv odnos ljudi do narave. To pa sta tudi glavna cilja prirediteljev omenjenega dogodka.
Direktor prireditve Dejan Vlaisavljević je vesel, da je Eko Maraton vsako leto množičneje obiskan in dodaja: »Veseli me tudi število ljudi ob progi, vedno manj nezadovoljstva ob zaporah in vedno več zadovoljstva na polnem trgu Leona Štuklja. Maribor ima končno rekreativno prireditev, ki jo lahko postavimo ob bok Ljubljanskemu maratonu in Teku treh src. Ljudje so prireditev vzeli za svojo, kar nam potrjuje letošnja množična udeležba in zadovoljni obrazi udeležencev.«