področje za sporočila o ugodnih nakupih
tekaške (in druge) opreme, o popustih, akcijah, ...

Moderator: jkarmen

Uporabniški avatar
 bigk
#112089
Se da kje dobiti seznam pooblaščenih prodajalcev?
Uporabniški avatar
 MihaPR
#112095
Na moje povpraševanje na Polar sem pred 1.5 leta, ko sem kupil s625x (sicer pri Intactu) dobil odgovor, da je potrjena kartica s strani pooblaščenega prodajalca dokazilo za uveljavljanje evropske garancije, torej, da lahko uveljavljam garancijo v Sloveniji, če imam potrjeno recimo garancijo od pooblaščenega trgovca v Avstriji, etc. (prosti trg PRESS) :)
 PROSPORT
#112303
jpotoc napisal/-a:POZOR GARANCIJA Slovenija - PROSPORT:

Glede garancije pa velja, ker en od pogojev je, da mora biti prodajalec pooblaščen s strani Polarja ali generalnega zstopnika in to Prosport ni

Garancija pri Polarjih iz Prosporta je potrjena s strani pooblaščenega prodajalca v Italiji, zato ta velja. Dobrodošli v EU :lol:
Uporabniški avatar
 Wega
#112306
Ste že dobili rs200sd?
 ŽULJ
#112535
Takšen je odgovor servisa za ure polar v SLO.

Pozdravljeni,

zahvaljujem se za vaše vprašanje. Garncija za monitorje Polar velja 2 leti
od datuma nakupa. Garancija velja za kupljene monitorje pri vseh
pooblaščenih prodajalcih v določeni državi ali območju. Garancije npr. ne
veljajo za kupljeno blago preko internetnih strani, ki niso pooblaščene za
prodajo v določenih državah, vojaških prodjalnah in prodajalnah, ki nimajo
pooblastila za prodajo v določeni državi. Prodajalna ProSport ni pooblaščena
za prodajo monitorjev na področju Slovenije s strani generalnega zastopnika
Intact d.o.o.. Blago lahko vsaka prodajalna kupi kjer koli vendar ima Polar
Electro Oy predpis za veljavo garancije. V primeru nakupa v prodajalni
ProSport lahko uveljavljate garancijo v državi kjer so kupili monitorje.

Pozdravljeni,

pozabil sem omeniti, da monitorje kupljene pri ProSportu seveda popravimo
vendar ne moremo upoštevati garancije.
Uporabniški avatar
 jpotoc
#112548
PROSPORT napisal/-a:
jpotoc napisal/-a:POZOR GARANCIJA Slovenija - PROSPORT:

Glede garancije pa velja, ker en od pogojev je, da mora biti prodajalec pooblaščen s strani Polarja ali generalnega zstopnika in to Prosport ni

Garancija pri Polarjih iz Prosporta je potrjena s strani pooblaščenega prodajalca v Italiji, zato ta velja. Dobrodošli v EU :lol:


Ker PROSPORT ni ne ne more postati pooblačen prodajalec za POLAR, ure kupuje v Italiji, kar po "domače". Potem si zopet po domače razlaga garancijo... Ste tako bogati da boste kupovali poceni???

Očitno se obeta še veliko dela za tržne inšpektorje. Vsi ki boste kupovali pri PROSPORTU in želeli uvlejavljati garancjijo, pač to ne bo šlo in to je dejstvo. Če ne verjamete se lahko obrnete na podjetje Intact, ki je uradni serviser in uvoznik za Polar.

Se pa po moral PROSPORT potruditi da vam v garancijskem roku 45 dneh uredi zadevo, drugače ga mirno prijavite na tržno inšpekcijo, kazani pa so zelo visoke... in ne pozabite na slovenska navodila, ki so obvezna! Ali pa se naučite italjansko in se vozite na izlete v Italijo. Super mar ne.
Nazadnje spremenil jpotoc, dne 06 Dec 2007, 19:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
 Cowboy
#112549
jpotoc napisal/-a:... in ne pozabite na slovenska navodila, ki so obvezna!


kakšna pa so ta slovenskega navodila??
ene tri leta nazaj so bila skopirana na par listih. je še zdaj tako??
 PROSPORT
#112565
Če se bi zgodilo, da se ura pokvari, jo lahko na naše stroške pošljemo v Italijo na popravilo. Enkrat smo to že uredili, ker Intact ni imel ohišja za tisti model. Stranke to ni prav nič stalo in uro je dobil kaj hitro nazaj z novo garancijo in vsemi potrdili o popravilu. Ker z Italijani veliko poslujemo imamo dvakrat tedensko kurirsko službo in do servisa res ni tako daleč.
Bomo pa resno razmislili o želji konkurence in morda ponudili še nižje cene. Kjer se prepirata dva... :lol:
Uporabniški avatar
 jpotoc
#112591
Seveda PROSPORT krši kar nekaj zakonov:

Zakon o varstvu konkurence:
- neupravičena uporaba imena, firme, znamke ali kakšne druge oznake drugega podjetja
- dumpinški uvoz

Zakon o varstvu potrošnikov:
18. člen

Garancijski list mora vsebovati zlasti naslednje podatke:
1. firmo in sedež proizvajalca,
2. podatke, ki identificirajo blago,
3. izjavo, da proizvajalec jamči za kakovost oziroma za brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku,
4. trajanje garancijskega roka,
5. firmo in sedež prodajalca ter datum izročitve blaga potrošniku.


- podjetje pri prodaji blaga potrošniku ni zagotovilo deklaracije, certifikatov, garancijskega lista, tehničnega navodila, seznama pooblaščenih servisov oziroma drugih spremnih dokumentov (34. člen)

- ni priloženo navodilo za uporabo ali da navodilo za uporabo ni v celoti v slovenskem jeziku in lahko razumljivo (33. člen);
Uporabniški avatar
 Wega
#112594
Pa bodo še letos? Oprosti ker težim ampak bi bil za darilo.

Sicer pa sem izvedel nekaj novega: garancija ni zagotovitev brezplačnega popravila ali zamenjave nedelujočega izdelka. V ceni je torej všteto neke vrste zavarovanje, ki ti - če se naprava slučajno pokvari zagotovi popravilo. Garancijsko popravilo skratka debelo plačamo.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA