- 15 Jun 2015, 13:21
#338853
Prejšnji mesec in sicer 24.5.2014 sem preko spletne strani http://www.21run.com/ naročil copate za tek, nekaj kosov tekaških oblačil in tako kot po navadi plačal s plačilno kartico. Pri vseh dosedanjih nakupih preko omenjene spletne strani (kupoval sem namreč že večkrat) sem artikle dobil v roku enega tedna do 10 dni. Ker je od zadnjega nakupa že skoraj 20 dni in naročene artikle še nisem dobil, me zanima ali je kdo imel podobne težave pri nakupu preko omenjene spletne strani. Po telefonu sem zadevo skušal preveriti, vendar se na klice javlja tajnica. Prav tako sem po el. pošti že večkrat poslal poizvedbo in zmeraj dobil isti odgovor ki vam ga citiram v nadaljevanju
"Dear customer,
thank you for your message.
We will treat your concern with the number T-ZFM3W85N2S-73 as soon as possible.
Please expect current delays in delivery and response time due to a high volume of orders and retards from our suppliers.
We kindly ask for your understanding.
Ne vem kako naj zadevo še preverim, saj po telefonu to ni mogoče, prav tako pa tudi ne preko el. pošte.
gd
"Dear customer,
thank you for your message.
We will treat your concern with the number T-ZFM3W85N2S-73 as soon as possible.
Please expect current delays in delivery and response time due to a high volume of orders and retards from our suppliers.
We kindly ask for your understanding.
Ne vem kako naj zadevo še preverim, saj po telefonu to ni mogoče, prav tako pa tudi ne preko el. pošte.
gd