- 25 Maj 2010, 08:39
#224872
Zdravo!
Pred 3 meseci sem ženi kupil Polarko model F7, ki je pred cca 3 tedni nehal sprejemati signal srčnega utripa. Dejansko se je pokvarila ena sponka, ki na pasu drži oddajnik. Uro smo nesli nazaj in iz servisa so nas včeraj neprijetno presenetili, da garancija ne pokriva batarije in pa pasu in da bo treba kupiti nov pas.
Omejena garancija krije:
Garancija ne krije baterije, obicajne obrabe,škode, ki bi nastala zaradi napacne uporabe, zlorabe, nesrec ali neupoštevanja varnostnih opozoril; neprimernega vzdrževanja, komercialne uporabe, pocenega, razbitega ali opraskanega ohišja/zaslona, elasticnega pasu in oblacil Polar.
Torej pasu ne, ampak "sponka" je pa očitno funkcinalna zadeva in deluje skupaj z oddajnikom srčnega utripa. Vsaj tako je razložil serviser. Ne morem verjeti, da bo treba po dobrih 2 mesecih NORMALNE uporabe kupiti nov pas. Ne gre se za višino plačila, ampak za princip.
Se sploh da kaj narediti?