najave in vabila na triatlonske prireditve, poročila s prireditev, koledarji

Moderatorji: stena, izzardly

Uporabniški avatar
 davor123si
#44197
Dpop, tuki se mal ne strinjam s teboj, namrec za rekreativce pa tudi za dokaj veliko stevilo profi kolesarjev je rang pro koles zelo razpet; za 500k dobis specialko, ki je v primerjavi z specialko za 1200000 zgolj 300 g lazja, in ima eno linijo slabso opremo; to so razlike ki jih rekreativci takorekoc ne morejo izkoristiti, kaj sele da bi jih opazili, sploh pri specialkah, kjer je prestavljanje manj pogosto kot pri gorskih kolesih;

najbolj se to vidi pri offroad tekmah, ko imas primere, da ti en no name mulo z se bolj no name biciklom z xt opremo in aluminijastim okvirjem gladko nascije konkurenco, ki veselo pedelira za njim na kolesih za 1,5 mio z karbonskim okvirjem in ful xtr opremo; takih primerov je blo kr nekaj zadnje par let;

Trenutno je razumna cena za rekreativno kolo, s katerim se da konkretno furat za cestne bicikle tam od 300 pa do 600 jurjev, za offroad sprednje vzmetene pa od 250 do 450 jurjev; kar je vec je zgolj preseravanje oz. tiste opreme navadni smrtniki ne znamo izkoristit - ceprav mal rezerve nikol ne skodi :) zal te zna zarad tistga dodanega rja
pri offroad komponentah zena al pa punca pol se dve leti grdo gledat oz. mas prepoved sodelvat pri druzniskih nakupih :)

lp,
Davor
 dpop
#44204
davor123si napisal/-a:Dpop, tuki se mal ne strinjam s teboj, namrec za rekreativce pa tudi za dokaj veliko stevilo profi kolesarjev je rang pro koles zelo razpet; za 500k dobis specialko, ki je v primerjavi z specialko za 1200000 zgolj 300 g lazja, in ima eno linijo slabso opremo; to so razlike ki jih rekreativci takorekoc ne morejo izkoristiti, kaj sele da bi jih opazili, sploh pri specialkah, kjer je prestavljanje manj pogosto kot pri gorskih kolesih;

najbolj se to vidi pri offroad tekmah, ko imas primere, da ti en no name mulo z se bolj no name biciklom z xt opremo in aluminijastim okvirjem gladko nascije konkurenco, ki veselo pedelira za njim na kolesih za 1,5 mio z karbonskim okvirjem in ful xtr opremo; takih primerov je blo kr nekaj zadnje par let;

Trenutno je razumna cena za rekreativno kolo, s katerim se da konkretno furat za cestne bicikle tam od 300 pa do 600 jurjev, za offroad sprednje vzmetene pa od 250 do 450 jurjev; kar je vec je zgolj preseravanje oz. tiste opreme navadni smrtniki ne znamo izkoristit - ceprav mal rezerve nikol ne skodi :) zal te zna zarad tistga dodanega rja
pri offroad komponentah zena al pa punca pol se dve leti grdo gledat oz. mas prepoved sodelvat pri druzniskih nakupih :)

lp,
Davor


Ja, saj to sem tudi jaz napisal... samo z drugimi besedami...
Ne vidim kje sem napisal drugače :wink: :?

1608 Darko

P.S. Boje ne bije svetlo orožje (ALU okvir) ampak srce (noge) junaka :wink:
Uporabniški avatar
 tadejk
#44208
Zanimivo, da je najdražje kolo (1.5 Mega SIT) še vedno samo tretjina zneska, ki ga povprečen Slovenec odšteje za avto.

Pa tako veliko govora o zapravljanju na kolesih in tako malo o zapravljanju na avtih.

Tadej

PS:Malo rezerve pa že moraš imet (pri avtu seveda)!!!
 Gustl
#44215
Specialka, ki ima npr. Shimano 105 je več kot dovolj za ukvarjanje s cestnim kolesarstvom. To pa dobiš za 250kSIT, npr v Hervisu Trek 1500 ali nekaj takega. Preko internetnih trgovin te lahko pride še ceneje (že 500 EUR).

Moje mnenje je, da vrhunsko kolo pride na vrsto šele ko ugotoviš, da imaš mašino (telo), ki ti omogoča tekmovanje za sam vrh in imaš tudi take ambicije. Takrat pa vžgi po biciklu za 1.5MSit.
Uporabniški avatar
 J F K
#44219
pa še se bom jaz oglasil JFK 8)
Čestitke vsem, ki ste zmogli to preiskušjno
sam sem se bolj "šlepal" v ozadju (posledice štafete na PTUJU)
drugač pa lepo organizirana prireditev polno tekmovalce (tudi nekaj tekačev), vročine....
še enkrat čestitke INOTu in Danejiji (uf kakšen veter je naredila ko je šibala mimo mene :D )
LP JFK
Uporabniški avatar
 davor123si
#44227
:) dpop ajme meni, ocitno me je tale vrocina ze tolk zdelala da se brat ne znam vec, po temeljitejsem drugem branju :) sem ugotovil da si napisal zelo podobno kot jaz :)

gustl pri biciklu je najpomembnejsi okvir in ne oprema, ta pa je obicajno na biciklu za 250 jurjev slab, to se najlepse vidi pri vzponih, ko pri cestakih dobesedno cutis da bicikl ne pospesuje kot bi moral; moj nasvet za vse bodoce kupce biciklov je da kupjo raje bicikl z boljsim okvirjem in magari 2 liniji slabso opremo; menjalniki, verizniki, prestavne rocice itd. so tako potrosna roba in vec kot 10.000 km zlepa ne delajo tip top; medtem ko dober okvir lahko vozis 10 let brez debate, ce ma pa dozivljensko garancijo pa sej veste do kdaj :), je pa res da vecino proizvajalcev slabe okvirje potem opremi z malo boljsim menjalnikom sploh zadnjim, na kar kupci veselo padajo; dokler ne delas neke tezke kilometrine, pa tako sploh ne opazis razlike med menjalnikom razreda 105 in razreda ultegra;

lp,
Davor
 Gustl
#44255
davor123si napisal/-a::) dpop ajme meni, ocitno me je tale vrocina ze tolk zdelala da se brat ne znam vec, po temeljitejsem drugem branju :) sem ugotovil da si napisal zelo podobno kot jaz :)

gustl pri biciklu je najpomembnejsi okvir in ne oprema, ta pa je obicajno na biciklu za 250 jurjev slab, to se najlepse vidi pri vzponih, ko pri cestakih dobesedno cutis da bicikl ne pospesuje kot bi moral; moj nasvet za vse bodoce kupce biciklov je da kupjo raje bicikl z boljsim okvirjem in magari 2 liniji slabso opremo; menjalniki, verizniki, prestavne rocice itd. so tako potrosna roba in vec kot 10.000 km zlepa ne delajo tip top; medtem ko dober okvir lahko vozis 10 let brez debate, ce ma pa dozivljensko garancijo pa sej veste do kdaj :), je pa res da vecino proizvajalcev slabe okvirje potem opremi z malo boljsim menjalnikom sploh zadnjim, na kar kupci veselo padajo; dokler ne delas neke tezke kilometrine, pa tako sploh ne opazis razlike med menjalnikom razreda 105 in razreda ultegra;

lp,
Davor



Se absolutno strinjam. Ce hocemo iti v detajle, bi morali odpreti nov forum. Slo je samo za orientacijo. Kljub vsemu pa je TREK 1500 dovolj dobro kolo za navadne smrtnike za vsako uporabo.
Uporabniški avatar
 obi
#44403
Zgleda, da nas je bilo na triatlonu kar nekaj forumovcev. Tudi jaz sem bil tam in glede na to, da sem prvič končal sprint triatlon sem kar zadovoljen.
Kakor sem opazil zdaj pri triatlonu, ni več rezultat odvisen samo od tekmovalčeve moči, bistvo vsega je taktika. Pogoj za dober rezultat je vožnja s kolesom v skupini (hitri skupini). Če ti to ne uspe, bo rezultat bolj klavern. Da pa voziš v skupini, moraš priti pravi čas iz vode.
INOT kar se pa tiče kolesa si ne delat utvar, da bo s specialko precej lažje. Če bi jo imel v mb bi bil hitrejši mogoče za dve ali tri minute.

Ideja Mateja je res dobra. Dajmo zmenimo se pa se dobimo septembra na Bledu.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA