- 29 Maj 2009, 21:42
#184101
možno sam če misliva na istega serviserja ki je dosegljiv na 040 121-116 ki je tudi iz Nm on je zdej v Lj na servisu, ker se je servis preselil v Lj.
Rok531 napisal/-a:imam sledeč problem: imam uro rs800cx in pripadajoči pas, ki mi zadnja dva meseca zelo nagaja (izgublja signal). Ura ima še 6 mesecev garancije, kljub temu pa mi na pooblaščenem servisu (urca d.o.o), pasa nočejo zamenjati. Ali je imel kdo kje drugje več sreče, ali je to res samo potrošni material ?
Rok531 napisal/-a:sem poklical na polar in so mi rekli, da je to potrošni material, če bi imel pa recimo težave s paščkom na uri bi ga pa mogli zamenjati...zelo čudno jaz bi prej rekel, da bi moralo biti obratno
Rok531 napisal/-a:imam sledeč problem: imam uro rs800cx in pripadajoči pas, ki mi zadnja dva meseca zelo nagaja (izgublja signal). Ura ima še 6 mesecev garancije, kljub temu pa mi na pooblaščenem servisu (urca d.o.o), pasa nočejo zamenjati. Ali je imel kdo kje drugje več sreče, ali je to res samo potrošni material ?
VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA