prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 ogi
#349976
Activity tracker deluje brez HR pasu. Osnova so giroskopi v uri in program, ki zna na podlagi teh podatkov ugotoviti kaj takrat delas.
Notificationi delujejo preko BT ja, kar pomeni, da moras telefon imeti fejst blizu :)
 gerhard
#349998
Jasno, hvala za pojasnilo. Kako je pa s sinhronizacijo (bluetooth in USB)? Je to zdaj urejeno? So še kakšne druge pomanjkljivosti ali bugi? Se odločam o nakupu ... Hvala za odgovore :-)
Uporabniški avatar
 husein
#350002
Sinhronizacija prek USB dela brezhibno. Občasno se ne poveže, če nimaš očiščenega porta na uri (priporočilo proizvajalca je, da vsakič spereš in osušiš po terningu).
Kar pa se tiče sinhronizacije prek BT... se ne poslužujem več. Predolgo traja. Če gre telefon v sleep mode, se ti podatki ne prenesejo... Imam pa android 4.3
 isomg
#350019
K sm že pr M400tki...a omogoča funkcijo klasične štoparice...pač štart, vmesni časi, k jih lahko na koncu takoj pogledaš (na uri), ipd...upam, da sm bil dovolj jasen. Thx
Uporabniški avatar
 StaraKost
#350022
Štoparico kot klasično štoparici nima. Lahko pa vseeno vidiš vse kar ti ponuja štopacica in še več. Za vsaki vmesni čas imaš poleg časa tudi avg utrip, avg tempo in razdaljo. Če želiš samo štoparico, potem si narediš en ekran/pogled na katerem imaš samo lap time in time. Pa vidiš skupni čas in čas tekočega kroga. Če hočeš, lahko si daš tudi čas predhodnega kroga.
 melko
#350078
Pozdravljeni.
Potrebujem vašo pomoč. Namreč, pred parimi dnevi sem si kupil omenjeno uro (M400). Danes sem jo priklopil na računalnik s kablom ter se registriral na polar flow. Pri tem mi je ponudil update, katerega sem seveda potrdil. Pri tem pa je nastala težava, ker se update ni in ni končal (čakal 50 minut). Na zaslonu je pisalo, če se ne bo samodejno resitiralo, naj izvlečem in spet vtaknem kabel v računalnik. Zadeva se ni spremenila, ura pa je obnemela. Na njej je samo napis POLAR listens to your body in spodaj tri pike. Ura se neda niti ugasniti. Na uro se ne spoznam nič, tako da sem sedaj izgubljen.
Za pomoč se vam v naprej zahvaljujem.
Uporabniški avatar
 jorgamesh
#350082
Probaj z drugim USB kablom. Tisti priloženi je najslabše kvalitete in velikokrat dela težave. Jaz sem ga takoj zabrisal v smeti. Z drugimi kabli od telefonov, mi brez problemov poveže. Probaj tudi na različne USB vhode v računalniku.
Uporabniški avatar
 jorgamesh
#350087
Pa si resetiral računalnik in ponovno zagnal flow? Kaj ti javi računalnik? Pomembno je, kaj ti napiše v računalniku, ko priklopiš uro na USB. Sploh zazna priklop USB naprave?

Probaj še soft reset narediti - za pet sekund istočasno stiskaj vse štiri stranske gumbe.
 melko
#350092
Priklopa na računalnik sploh ne zazna. Ko pa stisnem vse štiri gumbe hkrati za 5 sekund mi na uri napiše:"Something went wrong. Press OK to reset M400." Potem pritisnem srednjo tipko ali pa jo stisnem in držim - nič, vrne se v prvotno stanje.
 tekač72
#350973
Pozdravljeni,
kot berem, ste tukaj v glavnem vsi zadovoljni s to uro. Jaz sem jo kupil pred nekaj meseci in moram reči, da sem zelo razočaran. V tem času jo imam že drugič na servisu. Polar nosim že odkar pomnim in nikoli ni bilo težav, s tem modelom pa tem ni videti konca. Začelo se je z (ne)polnjenjem, nadaljevalo s prenehanjem merjenja utripa. Po prvem servisu, ki je trajal cca 10dni je bila zadeva za silo ok (z utripom še vedno nekaj težav), po enem mesecu pa je spet pokleknila. Utrip spet ne deluje. Sedaj je na servisu že dva tedna, od njih ne duha ne sluha. Sem po 10 dneh klical (vmes mi flow seveda stoji...), pravijo, da jo testirajo??!!
Torej, moja izkušnja-kar se funkcionalnosti tiče, super model, sam produkt pa (vsaj moj) dobesedno zanič. Res ne vem ali sem imel samo jaz smolo?? :roll:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA