Metka 2, to sem mislil dolgoročno. Sploh mi ne gre toliko za osvetljene poti, kot varne s prometnega vidika. Pajo ima prav, v tivolskem delu morajo biti svetilke iz drugačnega materiala, kot v mirnejših in zakotnejših predelih.
1.Osvetljani deli prometnic (črne točke, kritična mesta).
2.Osvetljene ostale urbane površine predvse za pešce.
Ne nameravam samo nekam telefonirati, kjer me bodo odpravili. Vsekakor gre za boj z mlini na veter...
Realni rok za izvedbo 2 do 10 let.
Nekaj idej:
Ministrstvo za promet.
Županstvu in županu v roke.
Župan ima službo za pripombe meščanov.
Ljubljanska kolesarska mreža.
Svet za preventivo v cestnem prometu.
Policijska uprava in njej podrejene službe.
Mestna občina(Oddelek za okolje in prostor).
Društvo arhitektov.
Prometni inštitut(ali nekaj podobnega).
DARS(če gre za državne ceste).
Občini (na območju katere je občinska cesta)
Občinskim svetnikom (ki bi jih problematika utegnila zanimati zaradi naslednjega mandata)
Četrtni skupnosti (zastopnikom)
Trenutno imam te v mislih.
Komentarji dobrodošli

.
Samo pokazal bi rad, kako zahtevno je doseči postavitev ene same svetilke. Na Cesti na Brdo, kjer se križa s PST je trajalo celo večnost, da so postavili prometno signalizacijo. Žal na neprimeren način.