- 05 Dec 2005, 00:26
#57449
Moja zgodba je takšna: vso sezono sem pridno treniral, začel že z malim maratonom v Sežani in planiral dva vrhunca, najprej 21 km v Ljubljani in nato še v Palmanovi. Bolj kot se je bližala ljubljanska tekma, bolj sem bil z mislimi le pri teku, vadbi, različnih oblikah treningov ... med treningi sem kljub naporom zelo užival, lahko bi rekli, da sem še tako hud napor opravil z nasmehom na ustih in ko sem bil že čisto utrujen, sem z užitkom odtekel še nekaj klancev ali se odpravil domov s kolesom po daljši poti, da sem imel še kak vzpon vmes ... skratka, super, med treningom sem bil osredotočen na trening ... bil sem resnično z glavo pri stvari, dobro sem napredoval, tempiral formo in se tudi super počutil.
Potem je prišel ljubljanski tek. Morda sem se na treningih za malenkost preteral, zadnji test na 14 km odtekel v 60 minutah in pričakoval rezultat okrog 1.30. Tega nisem čisto izpolnil, vendar sem bil vseeno zelo zadovoljen z 1.31.51. Nato sem malo shladil glavo in si naredil plan za Palmanovo, kjer sem želel napasti mejo 1.30. Prvi resnejši trening, ko še nisem bil čisto pravi, noge sem še čutil, sem opravil v četrtek po Ljubljani, in sicer sem tekel na 7 km 30.10. Dober začetek kratkega ciklusa pred Palmanovo.
Potem pa je prišel tisti črni petek 28. 10. 2005. Doživel sem prometno nesrečo, nek neprevidni voznik me je izsilil in zavil predme, tako da sem silovito trčil vanj. K sreči nisem bil huje poškodovan, pa vseeno sem moral zaradi natega vratnih mišic in drugih udarcev nekaj dni popolnoma počivati, manjše bolečine pa še trajajo. Povrh vsega se je nadme zgrnil še kup obveznosti z zavarovalnico, odvozom avta, izsiljevanjem in nesramnim obnašanjem povzročitelja, ostal sem brez svojega dragega avta, ki me je popeljal že širom po Evropi in na katerega sem bil zelo navezan. Bil je ocenjen kot totalka. Skratka življenje se mi je popolnoma obrnilo na glavo, sploh ker živim med Ljubljano in Gorico in avto kar dosti uporabljam. Žicat sem moral kolege za prevoz, mamo za avto, uporabljat avtobuse, pošiljat dopise na vse konce in kraje ... in ob tem sem poskušal še trenirati. Kolesarjenje, ki ga poleg teka tudi redno prakticiram, sem bil prisiljen zaradi vratu začasno opustiti, pri teku pa nisem mogel odmisliti vseh problemov in sem nekaj brez veze trimčkal, misli pa so mi nenehno brzele stran ... sploh nisem mogel doseči stare intenzivnosti, pa ne zato ker ne bi mogel, ampak zaradi nekih čudnih zavor.
Palmanovo sem seveda odpisal in poskušal napeti vse sile, da ponovno zagrabim. Poskušal sem poleg teka z alternativnimi športi, resno zagrabil fitnes, športno plezanje, sobni bicikel ... da vsaj ne izgubim preveč aerobne sposobnosti. Tek pa mi ni in ni stekel, ni bilo tistega žara, tistega veselja, s katerim sem kot za šalo premagoval kilometre. Nisem bil z glavo pri stvari, med treningom se nisem mogel osredotočiti le na to ... pa še to katastrofalno vreme, ki nikakor ne vabi ven in pa seveda študijsko leto v polnem zamahu, ki me je s Primorske pregnalo v megleno Ljubljano, vse več študijskih obveznosti ...
Sedaj se zadeve počasi urejajo, počasi bom dobil denar od zavarovalnice in do praznikov verjetno tudi drug avto, nekje v dveh tednih pa bom tudi spet malo bolj resno sedel tudi na kolo. Danes sem tudi napravil konkretne treninge hitrosti 9x800 metrov, bilo je sicer precej slabše kot pred nesrečo, pa še vedno najbolje v zadnjem času. Tako da imam upanje, da bom uspel počasi priti nazaj ...
vsi tisti, ki že imate izkušnje s takimi padci ... kak nasvet, kako naprej, mi bo zelo prav prišel ... ! pred nesrečo sem imel cilj na doseči na Ljubljanskem maratonu 2006 rezultat 1.27. Želim si napeti vse sile, da ta cilj ostane realnost!
Potem je prišel ljubljanski tek. Morda sem se na treningih za malenkost preteral, zadnji test na 14 km odtekel v 60 minutah in pričakoval rezultat okrog 1.30. Tega nisem čisto izpolnil, vendar sem bil vseeno zelo zadovoljen z 1.31.51. Nato sem malo shladil glavo in si naredil plan za Palmanovo, kjer sem želel napasti mejo 1.30. Prvi resnejši trening, ko še nisem bil čisto pravi, noge sem še čutil, sem opravil v četrtek po Ljubljani, in sicer sem tekel na 7 km 30.10. Dober začetek kratkega ciklusa pred Palmanovo.
Potem pa je prišel tisti črni petek 28. 10. 2005. Doživel sem prometno nesrečo, nek neprevidni voznik me je izsilil in zavil predme, tako da sem silovito trčil vanj. K sreči nisem bil huje poškodovan, pa vseeno sem moral zaradi natega vratnih mišic in drugih udarcev nekaj dni popolnoma počivati, manjše bolečine pa še trajajo. Povrh vsega se je nadme zgrnil še kup obveznosti z zavarovalnico, odvozom avta, izsiljevanjem in nesramnim obnašanjem povzročitelja, ostal sem brez svojega dragega avta, ki me je popeljal že širom po Evropi in na katerega sem bil zelo navezan. Bil je ocenjen kot totalka. Skratka življenje se mi je popolnoma obrnilo na glavo, sploh ker živim med Ljubljano in Gorico in avto kar dosti uporabljam. Žicat sem moral kolege za prevoz, mamo za avto, uporabljat avtobuse, pošiljat dopise na vse konce in kraje ... in ob tem sem poskušal še trenirati. Kolesarjenje, ki ga poleg teka tudi redno prakticiram, sem bil prisiljen zaradi vratu začasno opustiti, pri teku pa nisem mogel odmisliti vseh problemov in sem nekaj brez veze trimčkal, misli pa so mi nenehno brzele stran ... sploh nisem mogel doseči stare intenzivnosti, pa ne zato ker ne bi mogel, ampak zaradi nekih čudnih zavor.
Palmanovo sem seveda odpisal in poskušal napeti vse sile, da ponovno zagrabim. Poskušal sem poleg teka z alternativnimi športi, resno zagrabil fitnes, športno plezanje, sobni bicikel ... da vsaj ne izgubim preveč aerobne sposobnosti. Tek pa mi ni in ni stekel, ni bilo tistega žara, tistega veselja, s katerim sem kot za šalo premagoval kilometre. Nisem bil z glavo pri stvari, med treningom se nisem mogel osredotočiti le na to ... pa še to katastrofalno vreme, ki nikakor ne vabi ven in pa seveda študijsko leto v polnem zamahu, ki me je s Primorske pregnalo v megleno Ljubljano, vse več študijskih obveznosti ...
Sedaj se zadeve počasi urejajo, počasi bom dobil denar od zavarovalnice in do praznikov verjetno tudi drug avto, nekje v dveh tednih pa bom tudi spet malo bolj resno sedel tudi na kolo. Danes sem tudi napravil konkretne treninge hitrosti 9x800 metrov, bilo je sicer precej slabše kot pred nesrečo, pa še vedno najbolje v zadnjem času. Tako da imam upanje, da bom uspel počasi priti nazaj ...
vsi tisti, ki že imate izkušnje s takimi padci ... kak nasvet, kako naprej, mi bo zelo prav prišel ... ! pred nesrečo sem imel cilj na doseči na Ljubljanskem maratonu 2006 rezultat 1.27. Želim si napeti vse sile, da ta cilj ostane realnost!