področje za sporočila o ugodnih nakupih
tekaške (in druge) opreme, o popustih, akcijah, ...

Moderator: jkarmen

Uporabniški avatar
 bigk
#112596
Ja, tudi mene zanima, če bodo še ta mesec? In kakšne bodo potem nove cene? ;=)
Nazadnje spremenil bigk, dne 07 Dec 2007, 09:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
 NANIKA
#112605
[quote Ker PROSPORT ni ne ne more postati pooblačen prodajalec za POLAR, ure kupuje v Italiji, kar po "domače". Potem si zopet po domače razlaga garancijo... Ste tako bogati da boste kupovali poceni???[/quote]

Očitno nekatere preveč boli, da Prosport proda preveč ur. Zakaj pa g. Potočnik ne zniža cen, oz. nam da dodatni popust.
Uporabniški avatar
 jpotoc
#112616
PROSPORT napisal/-a:
Garancija pri Polarjih iz Prosporta je potrjena s strani pooblaščenega prodajalca v Italiji, zato ta velja. Dobrodošli v EU

Če se bi zgodilo, da se ura pokvari, jo lahko na naše stroške pošljemo v Italijo na popravilo.

Stranke to ni prav nič stalo in uro je dobil kaj hitro nazaj z novo garancijo in vsemi potrdili o popravilu. Ker z Italijani veliko poslujemo imamo dvakrat tedensko kurirsko službo in do servisa res ni tako daleč.

Trenutno imamo nekaj težav z dobaviteljem in ne vemo kako bo za naprej.





Zanimivo sprenevedanje:
najprej ProSport navede: da so ure ki jih prodaja pokrite z garancijo tudi v sloveniji, kar je popolna neumnost. Nato, da jih lahko pošljejo v Italijo in da ni problemv, spet v drugem sporočilu navaja da ima nekaj težav z dobaviteljem...

Če kupujete pri ProSportu se prepričajte kako je z garanjcijo (to je izključno njegov problem), sloveskimi navodili, ali je ProSport pooblaščen prodajalec, kdo je pooblaščen serviser,.. Če kaj ne štima:

Tržni inšpektorat RS
Parmova 33
1000 Ljubljana
Tel: 01/ 280-8700
Faks: 01/ 280-8740
gp.tirs@gov.si

http://www.ti.gov.si/

PS: pa mirno spanje
Uporabniški avatar
 NANIKA
#112620
Pa se ja ne bomo kregali zdej zaradi enih ur. Sej vsak zna sam presodit kje in za koliko bo kdo kej kupil.
Pa nehi težit s to inšpekcijo! :x
 OPICA
#112624
Zdravo!

Forum prebiram že lep čas. V to, da se registriram je botrovalo najbol kvasenje neumnosti glede "slovenskih navodil" in grožnje o tržni inšpekciji!
Navodil v slovenskem jeziku ni. Vsaj tisti trije spackani listi to niso. Kar je sramotno še posebej zato, ker se nekdo repenči da jih ima in jih mora imet, če želi prodajat...V glavnem sem jih kar hitro zabrisal v smeti.
Evo sedaj pa tipična škodoželjnost slehernega Slovenca: grožnja s tržno inšpekcijo. zakaj? Zato, ker gre nekomu v nos, da nekdo prodaja cenejši produkt :D
Uporabniški avatar
 BlackOrange
#112625
S tem zadnjim postom se moram strinjati. Slovenska navodila so totalno neuporabna. Uporabna bi bila, če bi tisto knjižico v angleščini dobil v isti obliki samo, da bi bila v slovenščini. Pa ne govorim samo za Polar. Najbolj me jezi, ko nekje dobim zraven navodila v slovenščini pa recimo piše glej Sliko 4, pa tiste slike v slovenskih navodilih sploh ni. Skratka skrpucalo.
Uporabniški avatar
 MihaPR
#112630
Res je. Slo navodila so neuporabna, še posebej, če nisi ravno poznavalec Polar ur.

1. Pa še to, ko se govori o uvozu. Tukaj sploh ni uvoza, ker je Italija z nami v EU.

2. Če pridem na servis s potrjeno garancijo Polar Italija mi bodo upoštevali garancijo (seveda če preprodajalec doseže, da jo potrdi Polar Italija) :)

Prost pretok blaga v EU :)
Uporabniški avatar
 Wega
#112631
Sploh pa se je razpasla navada da dolarske cene enostavno prevedejo v evre 1:1. To je šele za tržno inšpekcijo.
Uporabniški avatar
 Mija
#112633
jpotoc napisal/-a:
PROSPORT napisal/-a:
Garancija pri Polarjih iz Prosporta je potrjena s strani pooblaščenega prodajalca v Italiji, zato ta velja. Dobrodošli v EU

Če se bi zgodilo, da se ura pokvari, jo lahko na naše stroške pošljemo v Italijo na popravilo.

Stranke to ni prav nič stalo in uro je dobil kaj hitro nazaj z novo garancijo in vsemi potrdili o popravilu. Ker z Italijani veliko poslujemo imamo dvakrat tedensko kurirsko službo in do servisa res ni tako daleč.

Trenutno imamo nekaj težav z dobaviteljem in ne vemo kako bo za naprej.





Zanimivo sprenevedanje:
najprej ProSport navede: da so ure ki jih prodaja pokrite z garancijo tudi v sloveniji, kar je popolna neumnost. Nato, da jih lahko pošljejo v Italijo in da ni problemv, spet v drugem sporočilu navaja da ima nekaj težav z dobaviteljem...

Če kupujete pri ProSportu se prepričajte kako je z garanjcijo (to je izključno njegov problem), sloveskimi navodili, ali je ProSport pooblaščen prodajalec, kdo je pooblaščen serviser,.. Če kaj ne štima:

Tržni inšpektorat RS
Parmova 33
1000 Ljubljana
Tel: 01/ 280-8700
Faks: 01/ 280-8740
gp.tirs@gov.si

http://www.ti.gov.si/

PS: pa mirno spanje



ne vem, če ste si s tem naredili ravno dobro reklamo za zvečanje prodaje ur.....
mene bi tak način komuniciranja in groženj že odvrnil od nakupa :cry:
Uporabniški avatar
 RoKo
#112634
Kakšne so nabavne cene in koliko zaslužite pri modelu za cca 300 Evrov?
Da vidimo kdo si upa povedati? :D

jpotoc? prosport? , morda še kdo, ki se ukvarja s prodajo?. Pa ne mi nakladat o kakšnih poslovnih skrivnostih. To o popustih in akcijah, priporočenih cenah pa itak vemo, za kaj gre. :D
Nazadnje spremenil RoKo, dne 07 Dec 2007, 12:44, skupaj popravljeno 2 krat.
 OPICA
#112635
Mene sploh ne motijo toliko razlike v ceni. Pač je tako, da je npr. internetna prodaja veliko ugodnejša in komfortna :wink:
ob pamet me spravijo neka, čez celo stran napisana opozorila in grožnje....no, vsaj lep spanec nam je jpotoc zaželel
:D
 wind
#112639
jpotoc napisal/-a:Vsi ki boste kupovali pri PROSPORTU in želeli uvlejavljati garancjijo, pač to ne bo šlo in to je dejstvo.


Zakon kupcu omogoča, da se sam odloči, ali bo uveljavljal garancijo pri prodajalcu ali serviserju. Kar pomeni, da mene kot kupca sploh ne zanima, a je servis v Ulici Fovšije v Spodnji Besnici ali Zgornji Kungoti ali kje drugje, pokvarjeno robo dostavim trgovcu, ta pa se bo ukvarjal z zamenjavo / popravilom / vračilom denarja.

jpotoc napisal/-a:Se pa po moral PROSPORT potruditi da vam v garancijskem roku 45 dneh uredi zadevo, drugače ga mirno prijavite na tržno inšpekcijo, kazani pa so zelo visoke... in ne pozabite na slovenska navodila, ki so obvezna! Ali pa se naučite italjansko in se vozite na izlete v Italijo. Super mar ne.


Če imate navodila v takšni "slovenščini", kot si jo privoščiš v tem sporočilu, bom še naprej uporabljal originalna, angleška navodila.

Mimogrede, jaz že ne bom kupoval pri trgovcu, ki konkurenci grozi z ovaduštvom.
Uporabniški avatar
 bobr
#112641
Meni je žal da sem kupil svojo sedanjo polarko preko "uradnega" kanala. Ne samo zato ker sem jo preplačal. Navodila in podpora sta daleč od kvalitetnega nivoja. Da ne začnem o mojih izkušnjah z uvoznikom ki bog ne daj da bi pomislil na potrošnika v težavah. Samo give me more €€€. Pro****i zabušanti od pijavk!
Naslednja polarka, če sploh še bo polar v mojem izboru, bo sigurno z "neuradnega" kanala. Pa naj pride 100 inšpekcij če hoče, EU trg je odprt že lep cajt.

Hja učimo se vsak dan.
Uporabniški avatar
 RoKo
#112642
wind napisal/-a:
Mimogrede, jaz že ne bom kupoval pri trgovcu, ki konkurenci grozi z ovaduštvom.


Jasno da ne. Mislim da si je naredil negativno reklamo. Ni kaj slovenska foušija pač. :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA