področje za sporočila o ugodnih nakupih
tekaške (in druge) opreme, o popustih, akcijah, ...

Moderator: jkarmen

 toclarraju
#112646
jpotoc napisal/-a:Seveda PROSPORT krši kar nekaj zakonov:
- dumpinški uvoz

Ne se smešit človek! Kakšen uvoz?!
V EU velja prost pretok blaga, storitev, delovne sile, ... zato so glavni očitki jpotoc Prosportu milo rečeno smešni. Gre namreč za tipično nategovanje intActa. Ne glede na to, kje je Polar kupljen, torej v Sloveniji, Italiji ali pa kje drugje v EU, je intAct kot pooblaščen serviser Polarja uro dolžan popraviti ali zamenjati v za to predpisanem roku. Če torej komu grozi inšpekcija je to prav intAct, če se bo seveda odločil in zavrnil popravilo ure kupljene pri Prosportu.

jpotoc napisal/-a:ProSport navede: da so ure ki jih prodaja pokrite z garancijo tudi v sloveniji, kar je popolna neumnost

Poglejmo še kaj o tem pravi Polar. :wink:
During the guarantee period the product will be either repaired or replaced free of charge at any of the authorized Polar Service Centers, despite of the country of purchase.
http://support.polar.fi/PKBSupport.nsf/ ... enDocument
Torej, kdo je zdaj neumen?! :lol:

Ima pa jpotoc prav, ko trdi, da Prosport mora zagotoviti slovenska navodila. Ampak ker je v našem interesu kupiti poceni, trgovcem pa drago prodati, sem absolutno na strani Prosporta, pa čeprav zaradi tega ostanem brez navodil. Ena izmed mojih hib je neučakanost, zato sem šel v Thomas sport in nabavu RS800 G3 s popustom za TF in zanjo plačal 9 € več kot bi pri Prosportu. Jebiga Prosport, kaj jih pa nimaš na zalogi. :P No, da dokončam zgodbo. Dobil sem garancijo poštempljano s strani intActa, slovenska navodila za RS800, ki jih, če ima sploh kdo potrebo po njih, poskeniram in uploadam, ne duha ne sluha pa ni bilo o navodilih za G3. Niti angleških kaj šele slovenskih, tako da, če bo kdo težil Prosportu s tržno išpekcijo lahko mirne duše tudi intActu, jpotoc in še komu.
Uporabniški avatar
 divad
#112657
Jaz pa želim samo eno poceni F11 :lol:
 zappa
#112663
jpotoc napisal/-a:
Zanimivo sprenevedanje:
najprej ProSport navede: da so ure ki jih prodaja pokrite z garancijo tudi v sloveniji, kar je popolna neumnost. Nato, da jih lahko pošljejo v Italijo in da ni problemv, spet v drugem sporočilu navaja da ima nekaj težav z dobaviteljem...

Če kupujete pri ProSportu se prepričajte kako je z garanjcijo (to je izključno njegov problem), sloveskimi navodili, ali je ProSport pooblaščen prodajalec, kdo je pooblaščen serviser,.. Če kaj ne štima:

Tržni inšpektorat RS
Parmova 33
1000 Ljubljana
Tel: 01/ 280-8700
Faks: 01/ 280-8740
gp.tirs@gov.si

http://www.ti.gov.si/

PS: pa mirno spanje


Namesto vsega tega raje ponudite konkurenčne cene (beri: manj oderuške), pa bodo kupci raje pri vas kupovali.

Kar se pa tiče slovenskih navodil: do sedaj sem nabavil dve Polarjevi uri, obakrat sicer pri pooblaščenih prodajalcih z vsaj približno spodobno ceno (namig: cene objavljene na vaši internetni strani to nikoli niso bile). Slovenski prevodi originalnih navodil so PORAZNI in kot taki neuporabni, kar itak velja za prevode navodil pri večini tehničnih izdelkov v Sloveniji (pri Sigmi recimo ni po mojih dvakratnih izkušnjah nič bolje). Tako da je še sreča, da v škatli niso samo slovenska navodila...

Tomaž
 Warp
#112666
Pozdravljeni,
jst sm ta nesrecna stranka Prosporta, ki sm kupil novo uro z pokvarjenim
ohisjem. Lahko recm, da uro so mi sicer poslali v Italijo in res je bilo vse brezplacno, pa tudi zdej dela brezhibno sam ni slo pa vse tako gladko kakor Prosport navaja. Preden so mi uro poslali, sem moral ene 4x ali 5x priti knjim pa enkrat na IntAkt, da so uro poslali Italijo. Recmo, da je trajal pribljizno 2mesca od mojega placila do trenutka, ko sm dobil delujoco uro nazaj. Nedelujoco uro sm prinesel v 8h dneh nazaj, kar kokr vem bi morali oni uro zamenjati z novo, ne pa mi vrnit servisirano uro. No, res pa je, da je bil ta prvi obisk cist brezveze ker sefa ni blo, ker je bil v Ameriki. Prodajalec, ki ni imel pojma me je odslovil (sicer zelo prijazno) nej pridem v ponedeljek ko bo sef nazaj. Ko sem prasal, ce dobim zaradi vseh nevsecnosti kako ugodnost: sef se je po mailu potuhnil, prodajalci pa seveda niso pooblasceni. Tut k sm zahteval od sefa neko potrdilo, da sem uro dal njim v hranjenje in v popravilo, mi sef tega ni zelel dati, potem mi je prijazni prodajalec vseeno to napisal in postemplal.
No jst sm zadevo prakticno pozabil, dokler me ni zdele nekaj zbodlo v oci.

Uglavnem moja izkusnja z Prosportom zelo negativna, kar se Polarja tice in sigurno ga nebi se enkrat kupil pri njih. Vrjamem, da ce se vse lepo iztece prsparas neki, ampak jst z svojim 5x obiskom BTCja nisem nic profitiral!

LP
 OPICA
#112667
Strinjam se, da je nakup po taki poti res lahko rizičen.
Sam ko pa vidim, da dam 350 eur samovšečnim in škodoželjnjim ljudem me tudi pritisne na sekret!
 zappa
#112668
Warp napisal/-a:Pozdravljeni,
jst sm ta nesrecna stranka Prosporta, ki sm kupil novo uro z pokvarjenim
ohisjem. ..

LP


Ja, si pa res imel eno kalvarijo s tem Polarjem. Še dobro, da je na koncu vse o.k..
Od Prosporta sicer nisem nikoli kupoval tehnične robe, lahko pa ti povem, da so tudi meni pred par leti v primeru napake na prejšnji Polarjevi uri, ko je bila nova (napako - nedelujočo osvetlitev zaslona - sem opazil še na dan nakupa in to reklamiral) popravili namesto da bi mi jo zamenjali z novo. Pa je bila kupljena pri pooblaščenem trgovcu, ki so mu jo iz IntActa dostavili posebej zame (z napako in že vklopljeno, čeprav bi kot nova morala biti izklopljena). Pa še v tem primeru sem moral sam osebno dvakrat na IntAct, ker so mi prvič uro vrnili, kot da ni nič narobe (kljub prejšnji demonstraciji napake). Kakorkoli že, so mi pa za čas popravil (dobra 2 tedna) pri IntActu vsaj posodili delujočo svojo uro - pohvalno. Tako da, pooblaščenci in nepooblaščenci - v obeh primerih lahko naletiš na mino.
Uporabniški avatar
 jpotoc
#112709
Warp napisal/-a:Pozdravljeni,
jst sm ta nesrecna stranka Prosporta, ki sm kupil novo uro z pokvarjenim
ohisjem. Lahko recm, da uro so mi sicer poslali v Italijo in res je bilo vse brezplacno, pa tudi zdej dela brezhibno sam ni slo pa vse tako gladko kakor Prosport navaja. Preden so mi uro poslali, sem moral ene 4x ali 5x priti knjim pa enkrat na IntAkt, da so uro poslali Italijo. Recmo, da je trajal pribljizno 2mesca od mojega placila do trenutka, ko sm dobil delujoco uro nazaj. Nedelujoco uro sm prinesel v 8h dneh nazaj, kar kokr vem bi morali oni uro zamenjati z novo, ne pa mi vrnit servisirano uro. No, res pa je, da je bil ta prvi obisk cist brezveze ker sefa ni blo, ker je bil v Ameriki. Prodajalec, ki ni imel pojma me je odslovil (sicer zelo prijazno) nej pridem v ponedeljek ko bo sef nazaj. Ko sem prasal, ce dobim zaradi vseh nevsecnosti kako ugodnost: sef se je po mailu potuhnil, prodajalci pa seveda niso pooblasceni. Tut k sm zahteval od sefa neko potrdilo, da sem uro dal njim v hranjenje in v popravilo, mi sef tega ni zelel dati, potem mi je prijazni prodajalec vseeno to napisal in postemplal.
No jst sm zadevo prakticno pozabil, dokler me ni zdele nekaj zbodlo v oci.

Uglavnem moja izkusnja z Prosportom zelo negativna, kar se Polarja tice in sigurno ga nebi se enkrat kupil pri njih. Vrjamem, da ce se vse lepo iztece prsparas neki, ampak jst z svojim 5x obiskom BTCja nisem nic profitiral!

LP



Še zadnič. Sam nimam nič proti ProSportu. Vendar morate rezumeti, če neko podjetje prodaja nek izdelek in za ta izdelek ni pooblaščen, ta izdelek kupuje iz druge roke v Italiji, prevzema za to dejanje tudi vso odgovornost. Za takšno početje ni odgovoren generalni uvoznik Intact, ne podjetje Polar na finskem, pač pa trgovec sam. Takšno podjetje na koncu ostane sam brez podpore, brez znanja, prepuščen na milost ali nemilost kupcev. Takšno podjetje bo moralo samo reševati probleme in to ni problem ali rizik kupca.

Brez skrbi podjetja ProSport ne mislim prijavljati inšpekciji (to ponavadi storijo nezadovoljni kupci), bi pa bilo pošteno, da ne zavaja kupcev in prizna, da je za garancijo za ure kupljene pri njih ni poskrbljeno tako kot bi moralo biti.

Sami se trudimo biti strokovni, stankam svetujemo, demostriramo pomagamo pri morebitnih nejasnostih ali problemih. Poskušamo odgovoriti na vsako vprašanje in poskrbimo da se morebitni problem ali napaka čim hitreje reši.
Uporabniški avatar
 Cowboy
#112714
@jpotoc: nisi še odgovoril glede slovenskih navodil!
Uporabniški avatar
 bobr
#112715
jpotoc napisal/-a:Vendar morate rezumeti, če neko podjetje prodaja nek izdelek in za ta izdelek ni pooblaščen, ta izdelek kupuje iz druge roke v Italiji, prevzema za to dejanje tudi vso odgovornost. Za takšno početje ni odgovoren generalni uvoznik Intact, ne podjetje Polar na finskem, pač pa trgovec sam. Takšno podjetje na koncu ostane sam brez podpore, brez znanja, prepuščen na milost ali nemilost kupcev. Takšno podjetje bo moralo samo reševati probleme in to ni problem ali rizik kupca.
Tole ne drži, nismo več del balkana :!: čeprav so nekateri še kar obdržali navade... Sploh pa kaj se sekiraš če bodo drugi imeli probleme z nakupi, saj jih ne boš imel ti.

Cowboy: kaj če odgovorit če je vse res.
Uporabniški avatar
 jpotoc
#112718
Slovenska navodila: za slovenska navodila je zadolženo podjetje Intact. Vsak kupec mora dobiti SLO novodila. Zdaj, najlažje je pluvati po teh navodilih in reči, da so sranje (nevoščljivost pa to...). Npr za RS800 ali RS400 je to 23 strani. Sam osebno sem mnenja da so takšna navodila dobrodošla. Boljši modeli imajo mnogo funkcij, če stranki ni kaj jasno, ne razume, mu z veseljem razložimo, demostriramo... Do sedaj smo za naše stranke, na vsako vprašanje našli primeren odgovor.
Uporabniški avatar
 bigk
#112723
Jaz sem svoje polarje kupil v trgovini Maraton v Brežicah. V bistvu so mi jih poslali kar po pošti. Nikjer na strani nisem zasledil, da bi bili uradni prodajalci programa polar, vendar imajo nižje cene kot recimo pri drugih prodajalcih.

In ko sem imel nekaj težav z RS200, sem poklical v trgovino kako je z garancijo in so mi rekli, da uro enostavno pošljem na uradni servis na Intact. To sem tudi naredil in v 1 tednu dobil uro nazaj - popravljeno (ravno tako ure niso zamenjali ampak so rajši zamenjali 2 elektronska dela v uri). Res pa je, da so mi v trgovini napisali, da garancija velja samo 1 leto in sem šele v tej debati videl, da je dejansko 2 leti ...
Uporabniški avatar
 RoKo
#112731
toclarraju napisal/-a:Ampak cene pa tu niso najnižje! :wink:


Kje pa so, če smemo vedet? :wink: Bi si rad kak kupil za Božička, bi rad da mi ostane še vsaj za levi copat. :lol:
 toclarraju
#112737
Če jih Prosport nima na zalogi, potem uveljavi 20 % popusta na TF pri Thomas sportu. Še vedno oderuško ampak v Sloveniji verjetno najceneje.

Torej prodajne v spodnjem ceniku minus 20%!
http://intact.skrbnik.net/admin/assetma ... nik_07.pdf

Vidim pa, da v ceniku ni RS800 G3, za katero sem odštel 480 € (-20 % seveda) in v paketu dobil tudi USB adapter, ki sicer stane 60 €.
Uporabniški avatar
 Cowboy
#112751
jpotoc napisal/-a:Slovenska navodila: za slovenska navodila je zadolženo podjetje Intact. Vsak kupec mora dobiti SLO novodila. Zdaj, najlažje je pluvati po teh navodilih in reči, da so sranje (nevoščljivost pa to...). Npr za RS800 ali RS400 je to 23 strani. Sam osebno sem mnenja da so takšna navodila dobrodošla. Boljši modeli imajo mnogo funkcij, če stranki ni kaj jasno, ne razume, mu z veseljem razložimo, demostriramo... Do sedaj smo za naše stranke, na vsako vprašanje našli primeren odgovor.


ja, tista navodila so sranje! tko je. in tak vrhunski izdelek (kar Polar naj bi bil) bi moral imeti zraven kaj drugega, kot tistih par skopiranih listov.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA