- 07 Dec 2007, 13:41
#112646
Ne se smešit človek! Kakšen uvoz?!
V EU velja prost pretok blaga, storitev, delovne sile, ... zato so glavni očitki jpotoc Prosportu milo rečeno smešni. Gre namreč za tipično nategovanje intActa. Ne glede na to, kje je Polar kupljen, torej v Sloveniji, Italiji ali pa kje drugje v EU, je intAct kot pooblaščen serviser Polarja uro dolžan popraviti ali zamenjati v za to predpisanem roku. Če torej komu grozi inšpekcija je to prav intAct, če se bo seveda odločil in zavrnil popravilo ure kupljene pri Prosportu.
Poglejmo še kaj o tem pravi Polar.
During the guarantee period the product will be either repaired or replaced free of charge at any of the authorized Polar Service Centers, despite of the country of purchase.
http://support.polar.fi/PKBSupport.nsf/ ... enDocument
Torej, kdo je zdaj neumen?!
Ima pa jpotoc prav, ko trdi, da Prosport mora zagotoviti slovenska navodila. Ampak ker je v našem interesu kupiti poceni, trgovcem pa drago prodati, sem absolutno na strani Prosporta, pa čeprav zaradi tega ostanem brez navodil. Ena izmed mojih hib je neučakanost, zato sem šel v Thomas sport in nabavu RS800 G3 s popustom za TF in zanjo plačal 9 € več kot bi pri Prosportu. Jebiga Prosport, kaj jih pa nimaš na zalogi.
No, da dokončam zgodbo. Dobil sem garancijo poštempljano s strani intActa, slovenska navodila za RS800, ki jih, če ima sploh kdo potrebo po njih, poskeniram in uploadam, ne duha ne sluha pa ni bilo o navodilih za G3. Niti angleških kaj šele slovenskih, tako da, če bo kdo težil Prosportu s tržno išpekcijo lahko mirne duše tudi intActu, jpotoc in še komu.
jpotoc napisal/-a:Seveda PROSPORT krši kar nekaj zakonov:
- dumpinški uvoz
Ne se smešit človek! Kakšen uvoz?!
V EU velja prost pretok blaga, storitev, delovne sile, ... zato so glavni očitki jpotoc Prosportu milo rečeno smešni. Gre namreč za tipično nategovanje intActa. Ne glede na to, kje je Polar kupljen, torej v Sloveniji, Italiji ali pa kje drugje v EU, je intAct kot pooblaščen serviser Polarja uro dolžan popraviti ali zamenjati v za to predpisanem roku. Če torej komu grozi inšpekcija je to prav intAct, če se bo seveda odločil in zavrnil popravilo ure kupljene pri Prosportu.
jpotoc napisal/-a:ProSport navede: da so ure ki jih prodaja pokrite z garancijo tudi v sloveniji, kar je popolna neumnost
Poglejmo še kaj o tem pravi Polar.

During the guarantee period the product will be either repaired or replaced free of charge at any of the authorized Polar Service Centers, despite of the country of purchase.
http://support.polar.fi/PKBSupport.nsf/ ... enDocument
Torej, kdo je zdaj neumen?!

Ima pa jpotoc prav, ko trdi, da Prosport mora zagotoviti slovenska navodila. Ampak ker je v našem interesu kupiti poceni, trgovcem pa drago prodati, sem absolutno na strani Prosporta, pa čeprav zaradi tega ostanem brez navodil. Ena izmed mojih hib je neučakanost, zato sem šel v Thomas sport in nabavu RS800 G3 s popustom za TF in zanjo plačal 9 € več kot bi pri Prosportu. Jebiga Prosport, kaj jih pa nimaš na zalogi.
