zulu napisal/-a:Kdo je avtor logotipa Tekaški forum, kaj je avtorja napeljalo k vzpostavitvi povezave med tekom in logotipom. Kako je avtor razmišljal? Kaj predstavlja rdeča pika, vzhajajoče sonce, kamikaze v supergeh, rdeča pika kot simbol japonskih samurajev, sinonim za vstrajnost, vdanost, odločenost, krog kot simbol združevanja, povezovanja, rdeča pika kot zasledovanje ciljev? Bistvo vsakega logotipa je, da se poistoveti z organizacijo, podjetjem, izdelkom, ki ga predstavlja. V logotipu primeru ni zaznati vidne povezave oglaševalnega pristopa, res pa je da samo oglaševanje umetno ustvarja, poglablja povezavo med izvornim subjektom in tržnim znakom, ki subjekt zastopa. Sedaj, ko je bilo v promocijo vloženo kaj nekaj naporov, ne bi imelo smisla posegati v logotip in ga eventuelno menjati, vendar gledano iz vidika napeljevanja na ciljno delovanje organizacije; foruma, poistovetenja z dejavnostjo, je bilo prvotno načrtovanje logotipa, upoštevajoč teorijo in smernice marketinške zasnove netaktno oziroma zgrešeno. Tako načrtovanje predvideva teorija, v neformalni praksi je seveda lahko vse prosto.
Zulu, razmišljaš preveč komercialno, Tekaški forum pa se takemu razmišljanju kar se da poskuša izogibati. TF ni podjetje ali izdelek. TF skuša biti skupina ali družba ali druščina tekačev, ki hoče pritegniti med svoje vrste čimveč ljudi, ki radi tečejo in se ob tekih radi družijo, lahko bi rekel, da imamo podobno razumevanje dobrega počutja. Pri tem se nam ne gre za zaslužek ali slavo ali promocijo. Pravzaprav za slavo že, ampak samo toliko, da ta slava pomaga aktivirati čimveč statično živečih ljudi, da se dinamizirajo. Logo ima samo en namen, da smo člani TF kar se da najbolj vidni. In po mojem ni boljšega načina za dobro vidnost kot je velika rdeča pika na beli podlagi. Poleg tega pa je preko nje še napis Tekaški forum, da se ve, čigava je pika na hrbtu. Če bi se spuščal v oglaševalsko teorijo, je treba najprej ugotoviti, čemu je neki logotip ali oglas namenjen. Če poveča zanimanje za firmo ali izdelek in s tem prinese zaslužek, je oglas dosegel svoj namen. Logotip TF pa ni namenjen zaslužku, ampak čim večji opaznosti. Torej je dosegel svoj namen, saj so majice in kape z logotipom že zelo razširjene in iskane, pa tudi mnogi ljudje so jih opazili in se nam pridružili.
Če pa bi kdo hotel opis logota, recimo kaj predstavlja, pa ni težko iz rdeče pike napisati vsaj deset obrazložitev, kaj rdeča pika, krogla, plošča, krog, lik, barva in vse ostalo pomeni. Ne vem, zakaj se vsakemu najprej utrne primerjava z japonsko zastavo. Kaj pa jabolko, paradižnik, žoga, balon, parazol, rdeča luč, končni cilj, rdeči planet, vhod v Dantejev pekel, nebesna krogla, draženje bikov, globus, krogla kot izstrelek (hitrost), kaliber, atletsko orodje, kegljaška krogla, jagoda, rdeča vrtnica, rdeča vetrnica, tekaški krog, grelna plošča, longplay plošča, CD ali pizza itd...? Skratka kar hočeš in kolikor hočeš!
Logotip je dosegel svoj namen, člani TF ga imamo radi, smo opazni in privlačimo nove člane in tekače. Še po oglaševalski teoriji je logotip pravi in je dosegel svoje, saj je povpraševanje in včlanitev strmoglavo naraslo.