- 30 Apr 2013, 19:02
#304364
Najlepša hvala za izkušnjo.
Velja to s serijsko številko tudi za ure kupljene pri nas preko interneta (ali v trgovini)?
Ker reci piši je to malo čudno... če še razumem za mednarodno da komplicirajo (druga zakonodaja), je pri nas zakon jasen. Garancijo se uveljavlja z garancijskim listom (ki mora imeti vse potrebne podatke gor). Ne z računom. Račun je pogruntavščina nekaterih naših trgovcev (praviloma večjih), ki se jim ni dalo izpolnjevati garancijskega lista kot je treba. Enkrat sem imel takšen problem pri enih drugih tehničnih izdelkih in so začeli komplicirati in sem rekel da se bom obrnil samo na inšpekcijo - in je bila zadeva takoj urejena. So točno vedeli da niso dali izpravnega garancijskega lista. Račun pa itak morajo imeti v računalniku ali v blagajni (če jim povem točno dan nakupa oz. če je napisan na garancijskem listu), kar je lahko tudi predmet inšpekcije.
Zdaj sem izpadel kot en problematičen človek, pa nisem takšen. Hvala za informacije. Takšne stvari raje prej vprašam, kot da imam potem težave. V izogib težavam je bolje torej da zahtevam, da je na računu serijska številka izdelka. Najlepša hvala za informacijo.
A za slovenske trgovce to tudi velja (to s serijsko)? Meni ni problem zahtevat, pa vseeno raje vprašam.
Lep pozdrav.