Se nikakor ne strinjam. Takšne zakonske prepovedi bi pomenile omejevanje trga. Ljudje naj kar kupujejo, če se jim zdi, da je zadeva tega vredna. Če se nekomu zdi, da bi se dalo stvar izboljšati, pa bi bilo v "sistemu svobode" normalno in dobrodošlo, da to pove - in če je takšnih "tečnob" več, bodo morda ponudniki storitve ali izdelka to izboljšali.
Jaz sem revijo kupovala predvsem zaradi programa za maraton (čeprav se ga nisem držala, so pa treningi zanimivi in jih bom izvedla v prihodnje). Moram sicer priznati, da sem bila nad zadnjo števiko pozitivno presenečena, saj v nasprotju s prejšnjo (v kateri je bilo res preveč reklamnih člankov in testov superg) ponuja več dobrih člankov, tako da očitno pripombe upoštevajo.
Če bi tudi izdajatelji razmišljali tako kot ti in Rosi in vsako pripombo jemala kot nedobrodošlo (priznam, tokrat sem namenoma nekoliko provocirala, da vidim, kakšen bo odziv
), bi takšne tečnobe kot jaz revijo pač nehale kupovati. In če bi bilo takšnih tečnob nekaj 100, bi se to že poznalo pri dobičku ... In potem bi bilo tudi reklam manj, vsebina pa vseeno vedno slabša, dokler ne bi doživela usode Republike ali, če hočeš, Lehman Brothers.
P. S. Nikakor NISEM proti reklamam. Nasprotno. Reklame pomenijo več denarja tudi za honorarje za pisce
(in lektorje) in boljše članke. Sem pa proti reklamam na način, da so te zakamuflirane v članek o nečem drugem. Kar, mimogrede, prepoveduje tudi oglaševalski kodeks.