- 07 Jan 2010, 10:56
#211970
Imam nekaj konkretnih vprašanj glede mazanja smuči za drsalno tehniko. So čisto diletanska, vendar sem prepričan, da se bodo odgovorov nanje razveselili mnogi tekači.
Toliko mi je znano, da je najbolj idealno, če se smučke po vsakem teku na novo pripravi za naslednji tek (pobereš staro plast, naneseš novo plast, speglaš, krtačiš, … internet za to ponuja zelo obširno video podporo ). Če se vedno gre na servis, v praksi to postane predrago in časovno potratno. Izhod iz tega je, da se tekač mazaške obrti nauči sam, vendar, če si v kakem bloku sploh nimaš prostora za urejanje smuči, ta opcija odpade. In smo nazaj pri servisu.
In moja vprašanja so:
1. Kakšne so opcije, da se zagotavlja normalno zdravstveno stanje smučk brez peglanja (recimo za 3-4 teke) in šele potem gremo čez celi likalniški postopek? S tem mislim, kako skrbeti za smučke brez peglanja, da se recimo pred tekom samo nanese maža in se jo skrtači?
2. Če samo mažemo in krtačimo, katere krtače so v tem primeru obvezne (bakrena, plastična, …)?
3. Kateri nabor maž bi bil za tako vzdrževanje nujen?
4. Če uberemo to »linijo najmanjšega upora«, po kolikem času (kilometrih recimo) pa je res potrebno na servis?
Hvala vsem za pomoč!
Toliko mi je znano, da je najbolj idealno, če se smučke po vsakem teku na novo pripravi za naslednji tek (pobereš staro plast, naneseš novo plast, speglaš, krtačiš, … internet za to ponuja zelo obširno video podporo ). Če se vedno gre na servis, v praksi to postane predrago in časovno potratno. Izhod iz tega je, da se tekač mazaške obrti nauči sam, vendar, če si v kakem bloku sploh nimaš prostora za urejanje smuči, ta opcija odpade. In smo nazaj pri servisu.
In moja vprašanja so:
1. Kakšne so opcije, da se zagotavlja normalno zdravstveno stanje smučk brez peglanja (recimo za 3-4 teke) in šele potem gremo čez celi likalniški postopek? S tem mislim, kako skrbeti za smučke brez peglanja, da se recimo pred tekom samo nanese maža in se jo skrtači?
2. Če samo mažemo in krtačimo, katere krtače so v tem primeru obvezne (bakrena, plastična, …)?
3. Kateri nabor maž bi bil za tako vzdrževanje nujen?
4. Če uberemo to »linijo najmanjšega upora«, po kolikem času (kilometrih recimo) pa je res potrebno na servis?
Hvala vsem za pomoč!