- 25 Avg 2008, 16:37
#142395
Zvone te èakam, že par let nazaj te "trucam", da še malo vklopiš kotaljenja
...
Glede mokrote v obutvi ko si na kolesu...
Mislim, da je RobiF naredil dobro potezo ko je imel malo višjo obutev
( gležnarji ). Namreè na taki bolj adrenalinski turi je jasno, da moraš tudi veliko hoditi ( grabni tudi èe je suho , recimo Sv. Jernej na Kozjaku, ali pa
spust v Dravograd ali pa èe bi šli iz Šiklarice na Ribniško - mi smo sicer šli okoli ) in tore j itak rabiš robustno obutev, ki pa mora biti dovolj udobna za stopalke na kolesu. Ampak nekaj še dodatno. Èe imaš višjo obutev in potem nepremoèljive hlaèe kot sva imela midva potem voda ne odteka za obutev ampak izven nje. Mislim, da sva glavni del vode pobrala zato ker je po žlebièkih nepremoèljivih hlaè voda odtekala direktno za obutev.
To bomo vsekakor morlai upoštevati v naslednji "mokri turi". Pa mi ki še delamo na V-brake seveda rezervne zavorne gumice. Zdaj se ve za blatne in mokre razmere cca. 70km potrebujemo nov komplet spredaj in zadaj pa menjava v Dravogradu.

Glede mokrote v obutvi ko si na kolesu...
Mislim, da je RobiF naredil dobro potezo ko je imel malo višjo obutev
( gležnarji ). Namreè na taki bolj adrenalinski turi je jasno, da moraš tudi veliko hoditi ( grabni tudi èe je suho , recimo Sv. Jernej na Kozjaku, ali pa
spust v Dravograd ali pa èe bi šli iz Šiklarice na Ribniško - mi smo sicer šli okoli ) in tore j itak rabiš robustno obutev, ki pa mora biti dovolj udobna za stopalke na kolesu. Ampak nekaj še dodatno. Èe imaš višjo obutev in potem nepremoèljive hlaèe kot sva imela midva potem voda ne odteka za obutev ampak izven nje. Mislim, da sva glavni del vode pobrala zato ker je po žlebièkih nepremoèljivih hlaè voda odtekala direktno za obutev.
To bomo vsekakor morlai upoštevati v naslednji "mokri turi". Pa mi ki še delamo na V-brake seveda rezervne zavorne gumice. Zdaj se ve za blatne in mokre razmere cca. 70km potrebujemo nov komplet spredaj in zadaj pa menjava v Dravogradu.
Nazadnje spremenil tek_v_snegu, dne 25 Avg 2008, 17:08, skupaj popravljeno 1 krat.