- 08 Sep 2005, 21:26
#50698
sem zadovoljen, ker se naša diskusija resnično razvija v smeri izboljšanja maratona in ker se je tudi iz razprav jasno pokazalo, da so potrebne spremembe v dveh smereh: pri organizatorjih in pri tekmovalcih in gledalcih.
Prepričan sem, da bo ponedeljekov sestanek (skupaj z naborom pripomb, ki so se pojavljale na forumu) koristen zlasti glede nekaterih stvari, ki za seboj ne potegnejo velikih materialnih sredstev, so pa za tekače pomembne.
Drugo področje pa je seveda vzgoja tekačev in gledalcev: table z oznakami pričakovanih časov na štartu ne bodo nič pomagale, če ne bomo tekači disciplinirani; goljufije s plačilom oziroma neplačilom na račun teka trojk povedo marisikaj; kolesarjev, ki spremljajo tekače organizator ne more fizično odstraniti s trase itd.
Kar se tiče enega kroga: to je ves čas tudi želja organizatorjev, vendar imamo vsaj dva problema: Ljubljana je le relativno majhne in bi v primeru 42 km dolgega teka mora iz mesta, hkrati pa bi še bolj ovirali promet v mesut. V velemestih, kjer imajo podzemsko železnico je namreč lažje organizirati maraton, saj so komunikacije možne; v Lj pa ni problem samo s stanovalci, ki ne morejo na cesto s svojimi vozili ampak tudi s prekinitvijo prog mestnega prometa. Zato sem prepriačn, da bo letošnja trasa, ki je bolj "mestna" in bolj med ljudmi kot doslej, ostala še precej časa: Ima pa še eno prednost, kaže, da je hitrejša kot dosedanje. In na koncu vsi pogledamo na uro...
Se vidimo v ponedeljek ...
Prepričan sem, da bo ponedeljekov sestanek (skupaj z naborom pripomb, ki so se pojavljale na forumu) koristen zlasti glede nekaterih stvari, ki za seboj ne potegnejo velikih materialnih sredstev, so pa za tekače pomembne.
Drugo področje pa je seveda vzgoja tekačev in gledalcev: table z oznakami pričakovanih časov na štartu ne bodo nič pomagale, če ne bomo tekači disciplinirani; goljufije s plačilom oziroma neplačilom na račun teka trojk povedo marisikaj; kolesarjev, ki spremljajo tekače organizator ne more fizično odstraniti s trase itd.
Kar se tiče enega kroga: to je ves čas tudi želja organizatorjev, vendar imamo vsaj dva problema: Ljubljana je le relativno majhne in bi v primeru 42 km dolgega teka mora iz mesta, hkrati pa bi še bolj ovirali promet v mesut. V velemestih, kjer imajo podzemsko železnico je namreč lažje organizirati maraton, saj so komunikacije možne; v Lj pa ni problem samo s stanovalci, ki ne morejo na cesto s svojimi vozili ampak tudi s prekinitvijo prog mestnega prometa. Zato sem prepriačn, da bo letošnja trasa, ki je bolj "mestna" in bolj med ljudmi kot doslej, ostala še precej časa: Ima pa še eno prednost, kaže, da je hitrejša kot dosedanje. In na koncu vsi pogledamo na uro...
Se vidimo v ponedeljek ...