hoja v hribe in po hribih, pohodi, planinarjenje, uživanje v gozdovih in nad njimi, ...

Moderator: Vlajko

Uporabniški avatar
 športnik
#89600
tomaz.zupancic napisal/-a:Upam športnik da ti bodo podali kako informacijo :wink: in bi jo nam zaupal


Na kratko... Vzpon na vrh z agencijo Lifetrek.

Z gondolo na Aguille de Midi (cca 3800m), v snežnem metežu in megli do koče Cosmiques (3600 m), sredi noči po poti t.i. La traversee, prečenje ledenika, ledeniških mostov, mimo serakov navzgor v pobočje Mont Blanc de Tacul (4200 m), sledil je tehnično zahtevnejši del ture, vzpon na greben (slaba III, mešanica ledu in granita), spust na sedlo Mont Maudit. Vrh. Ob sestopu je nekaj vzponov, tehnično zahtevnejši del ture - abzajlanje... Tako na grobo opisan pomembnejši del ture.

Prijatelji pripovedujejo takole; izjemno naporen vzpon, slabosti, višina, gaženje, mraz, veter, borba s seboj in s svojo majhnostjo, dolga vožnja do Chamonaixa (9 ur)...

Moje osebno mnenje; en velik minus agenciji,ker v programu ni niti ene aklimatizacijske ture, kar bi pa močno pripomoglo k lažjemu vzponu!
Uporabniški avatar
 športnik
#89605
Cveto napisal/-a:Edino Grossglokner je bil malo bl zahteven.

Iz kje? Iz Kalsa?

Cveto napisal/-a:Poleti pa sm bil enkrat v navezi v slovenski smeri v triglavu-prevčev iztop, enkrat pa nenavezan skozi okno.

Pozimi je Slovenska smer lepša in lažja, seveda ob ustreznih izkušnjah v zimskih razmerah. Saj se razumemo, kajne! :wink: Jaz sem idealne razmere zamudil za 2-3 tedne. :?
Uporabniški avatar
 Cveto
#90178
športnik je napisal/a:
Cveto je napisal/a:
Edino Grossglokner je bil malo bl zahteven.

Citiram:
Iz kje? Iz Kalsa?


Ja ej športnik tkole ti bom povedal. Dvakrat sm šel gor, samo na vrhu sm bil samo enkrat! prvič iz Heiligenblut-a, pa takrat nisem prišel na vrh. Obrnil sem na sedlu med malim in velikim Gr. kakih 30m pod vrhom. Takrat nismo bili navezani in jast nisem zaupal tistim derezam (sem jih kasneje stran zagonu), za gor bi že šlo, dol pa nevem kako. Zato sem raje tam počakal, da sta se kolega vrnila.
Naslednje leto smo šli ponovno gor. Druga ekipa ter iz Kalsa. Šlo je odlično. Vendar smo nekaj cincali, a bi šli na vrh ali ne, ker je bil vrh v megli. Po kaki uri smo se le odločili in jo mahnili na vrh. Tam na sedlu kjer sem leto prej obrnil, je bilo precej več snega. In je blo nekoliko lažje, pa še v navezi smo bli.

Cveto je napisal/a:
Poleti pa sm bil enkrat v navezi v slovenski smeri v triglavu-prevčev iztop, enkrat pa nenavezan skozi okno.

športnik je napisal/a:
Pozimi je Slovenska smer lepša in lažja, seveda ob ustreznih izkušnjah v zimskih razmerah. Saj se razumemo, kajne! Wink Jaz sem idealne razmere zamudil za 2-3 tedne. Confused


Ja tudi jast sem že slišal, da je slovenska ob pravi opremi in z nekaj izkušnjami lažja pozim. Saj so ob dobrih razmerah skoki zaliti in je samo čudovit "sprehod" s cepini in derezami.
Ej športnik to bi se lahk skup zmenl za kako tako turco, bi bil hitro za.
Uporabniški avatar
 želva
#90228
Cveto napisal/-a:Ej športnik to bi se lahk skup zmenl za kako tako turco, bi bil hitro za.

Če bi se zmenili bi se rad pridružil če bodo okoliščine to dopuščale. JAz sem bil gori 2x enkrat iz Kalsa takle čas (absolutno bi vzel s sabo bigfutke) enkrat pa po 'palačinkah' s spanjem v bivaku in potem sestop na pasterco.
Pri slovenski pa nikoli ne veš vnaprej. Enkrat sem šel po kaminih in je bilo treba kar nekaj plezati, enkrat pa sem imel Bučarjevo steno kopno in požlejeno tako da je bilo zelo zanimivo. Tudi bele plate sem imel že kopne vendar niso bile težke.
Za MB sem bil samo na Taculu, ker sem bil sam nisem šel naprej, po normalki sem samo sestopil na žicnico in se mi ni zdelo težko, 1x je blo treba čez špaltno skočit. sem bil pa takrat kar vplezan. Varianta z Midija čez Tacul in Maudit se mi zdi kar vabljiva
LP
Uporabniški avatar
 športnik
#90250
Ejga želva, ne mi o bigfootkah k se boš razbil. Sicer sem sam precej presmučal na začetku s takimi dilami, sam morš res obvladat. Če je pa trdo se lahk..., da ne bom rekel kako konča... Sm vidu ene par modelov, takih, eden je mislu SV grapo v Vrtači smučat, pa je precej hitrop pospravil vse skupaj, potem ko se je zložil... :twisted:
Uporabniški avatar
 želva
#90261
Nei govora o vrtači, niti na jug ne, za to dvoje sem imel navadne turne smučke. Gre za ledenik proti kalsu (pod zajlami) in potem dol do parkplaca ali do kamor se pripelje. Če greš pri vponu mimo Strudlhute in potem desno greš lahko če je dost snega in ni špalten dol bol diretno.
Bigfutke so super k jih daš u ruzak pa ti ni potem žal jih še malo dol nest če ni snega, recimo letos se ni dal kamniškega sedla odsmučat niži kot do studenca pol bi pa mogu dile gor pa dol nost. Pa tud če je sneg za tak teren ko greš gor peš pa ni prestrmo za dol
LP Martin
Uporabniški avatar
 adrian
#93297
Tole si preberite :arrow:

hehe :D
Uporabniški avatar
 športnik
#93373
Da ne bi spet kdo kaj poskušal... :evil:

:lol: :lol:
Uporabniški avatar
 tek_v_snegu
#94281
športnik napisal/-a:Da ne bi spet kdo kaj poskušal... :evil:

:lol: :lol:



Ha ova je krasna:

"Tako kot je Francija uporabila Polinezijo za jedrske poskuse, sem si tudi jaz vzel pravico za "okupacijo" majhnega dela Zemlje, vendar z miroljubnimi nameni.
Uporabniški avatar
 športnik
#94312
Prečenje... To bi me pa zanimalo.. :?
Uporabniški avatar
 vanja
#95862
V nedeljo smo bili na Mont Blancu! Bila je res zanimiva preizkušnja in dokaz, da gora ne smeš podcenjevati. Spodaj pripenjam besedilo iz našega foruma. Ponavljam, vremenska napoved je bila LEPA, pokvarilo naj bi se naslednjo noč, ko bi mi po načrtih morali biti že doma... :?

:arrow: V četrtek so vremenarji za vikend obljubili 60-80% jasnino na francoskem nebu, zato je padla odločitev: gremo in končno osvojimo Belo goro! Zbrali smo se Stojan, Jure, Matic, Mitja in jaz in v petek zvečer že legli k počitku v hotelu tisoč zvezdic z razgledom na Aguille du Midi.
Naslednjega jutra nas je v prečudovitem vremenu montblanški tramvaj popeljal na 2300m, od koder smo se podali v strnjeni koloni najprej do koče Tete Rousse in naprej do koče du Goutier, nad katero smo postavili šotora in preostanek dneva kuhali in poležavali.
V nedeljskem ranem jutru oziroma sredi noči smo se navezali v dve navezi, se spet postavili v vrsto ter krenili proti slavnemu vrhu. Zvezdice so nam obetale lepo jutro, lučke v dolini pa zbujale skomine po prijaznejših krajih… No, zvezdic je bilo vse manj, oblakov pa vse več, za hip smo od bivaka Vallot celo videli vrh, nato pa se je vse skupaj ovilo v trdno meglo in začinilo z zoprnim vetrom. Jureta je žal gora ne prav daleč pod vrhom zavrnila, ostali pa smo z olajšanjem stopili na streho Evrope tam nekje pred osmo uro zjutraj. Na vrhu smo zdržali kakšne 3 minute, nato pa jo hitro ucvrli navzdol. Megla je postala še gostejša, na srečo so nam kazale pot raznobarvne markacije v snegu (rumene, rdeče, zelene, z dodatki,… no, tudi mi smo dodali dve konkretni ). Zaradi nesporazuma smo preiskali bivak Vallot, a Jureta nismo našli. Že pred šotori nas je doseglo kar konkretno sneženje s še konkretnejšim vetrom. V načrtu je bilo podiranje šotorov in nadaljevanje poti v dolino, čemur smo se zaradi očarljivega vremena odrekli in smo raje kakih 5 ur testirali šotore za primere viharjev. Ko smo ugotovili, da naše hiške kar dobro kljubujejo vsemu skupaj, smo se jih usmilili, jih odkidali in pospravili ter se prestavili v prijazno kočo, kjer smo prenočili.
Do jutra se je ujma za odtenek polegla in smo se spravili v čisto tapravih zimskih razmerah, s polovico metra svežega snega in v hudem vetru proti tako zaželeni dolini. Sestop do spodnje koče, ki nam je navzgor pobral kakšni 2 uri, je trajal kar 4 ure, vmes pa smo se večkrat spomnili na zimsko ponovitev Čopovega stebra… Koča Tete Rousse nas je po vsem tem čisto očarala s svojo prijaznostjo. Vseeno se tam nismo dolgo zadrževali in smo ob vztrajnem sneženju in dežju odpujsali dalje proti tramvaju. Da tudi sedaj ne bi šlo vse po načrtih, so poskrbeli vrli francoski železničarji, ki jim za urnike in podobne malenkosti prav po francosko ni nič mar. Tako smo prispeli v dolino šele ob 6h zvečer, domov pa ob kakih 1h zjutraj oziroma natanko 24 ur kasneje od načrtovanega časa.
Tako, bili smo na vrhu (no, vsaj večina), vendar smo namesto precej enostavno dosegljivega vrha (če odmislimo tegobe zaradi višine) dobili kar pošteno mero raznovrstnih gorskih, vremenskih in drugih naukov, katerih se bomo pogosto in z veseljem spominjali. Je zanimivo, kako ostanejo take prigode v lepem spominu…
Uporabniški avatar
 gera
#95866
Tudi mene mika vzpon na Mont Blanc, če bo vse po sreči že to poletje. Zanima me, kako je s spanjem v koči, ker baje je takšna gužva, da je konc. Ali je v tem primeru bolje vzeti šotor? Problem je samo, da nimamo takšnega lahkega šotora, ki bi ga bilo brez problema vleči gor. Pa zanima me tudi, koliko časa se voziš z avtom, toliko da vem preračunati kdaj odditi. Verjetno je najbolje prespati kje v dolini. Nekdo je tudi omenil nekaj v zvezi z agencijo Lifetrek. Zanima me podrobnosti, ker eden od udeležencev želi izbrati to agencijo za vzpon. Čimveč izkušenj, prosim. Hvala
p.s.odpišem jutri
Uporabniški avatar
 vanja
#95868
Za spanje v koči je potrebna predhodna rezervacija, zlasti čez vikend. To velja za zgornjo kočo, Rif. de Gouter. Mi smo klicali šele v četrtek in je bilo seveda vse zasedeno, zato smo se odločili za šotore (kar pomeni mnogo težji nahrbtnik: šotor, spalka, therma-rest, kuhalnik). Šotorili smo pri tej koči, je pa po novem to z zakonom prepovedano. Mi sicer s tem nismo imeli težav, ne morem pa reči na splošno. Potrebno je tudi upoštevati, da gre tu za izredne razmere in ne more biti dober vsak poceni šotor (mora kljubovati kakšnemu vetru ipd.). Skratka, s spanjem v koči je precej enostavneje.
Do Chamonixa je od Nove Gorice 620km, iz Ljubljane kakih 100 več. So zelo drage cestnine, zlasti montblanški predor. Skupaj z bencinom nas je vožnja stala okrog 250 Evrov.
Glede agencij pa ne vem ničesar.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA