prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
Uporabniški avatar
 BoštjanG
#226382
Zadnje obdobje opažam, da se je problem jecljajočih baterij v športnih urah zelo razmahnil. To me je napeljalo na misel, da bi ustanovil Podjetje za polstrokovno menjavo baterij in ostale sivoekonomske dejavnosti, z izplenom pa bi se vam javljal z eksotičnih maratonskih prireditev. In potem pride klatez ter vam lepo didaktično razloži kako lahko to postorite sami... :rol:

Pustimo šalo ob strani; zamenjati baterijo ni noben hokuspokus. Kar se vodotesnosti tiče, gre najpogosteje zgolj za običajno gumico, ki je nameščena med ohišjem in pokrovom, ki smo ga sneli. Pri tem je treba biti le pazljiv, da je gumica, ko pokrov privijamo nazaj, pravilno nameščena, da je ne priškrtnemo. Tudi urar ne more tozadevno storiti nič več in nič bolje. Morda ima le kakšno mažo s katerim impregnira gumico, pa še to je vprašljivo.

Skratka, če je vaša ura nižjega cenovnega razreda in onkraj garancijske dobe, potem pogumno na delo. Drugače pa, če je ura še v garanciji in vas je stala celo premoženje, raje obiščite pooblaščeni servis. Lahko se namreč zgodi, da vam zaradi "nestrokovne" zamenjave baterije odrečejo garancijski zahtevek v primeru, da se kasneje na uri pojavi še kakšna drugovrstna napaka, okvara.
Uporabniški avatar
 MatjazV
#226387
Kako pa je z menjavo baterije v senzorju hitrosti in kadence za kolesarski Polar CS400? Je kdo že menjal sam?

Matjaž
 IZY 11
#226487
MatjazV napisal/-a:Kako pa je z menjavo baterije v senzorju hitrosti in kadence za kolesarski Polar CS400? Je kdo že menjal sam?

Matjaž


Jest sem menjal na tastari S seriji, verjetno nova ni veliko drugačna (če je naj me kdo popravi). Nič bolj preprostega. V obeh senzorjih menjaš baterijo po istem kopitu. Najprej senzor snameš iz vilice/okvirja. Na tej strani, ki gre na okvir sta dva vijaka ki ju odviješ. Na to potegneš senzor po dolžini narazen in vzameš ven vezje (če že samo ven ne pade). Baterija je pripeta s ploščico, ki jo držijo trije haklčki. Dva moraš na drugi strani vezja s strani malo stisniti in samo smukne ven, tretjega pa tako ali tako komot snameš za tem. Zamenjaš baterijo in po obratnem vrstnem redu baterijo fiksiraš nazaj. Pazi ko odpiraš senzor da si zapomniš kako vezje leži v okvirju. Zašravfaš nazaj, z novimi vezicami navežeš nazaj na kolo in to je to. Upam da gre pri CS400 po enakem kopitu.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA