prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
 ninchy2
#341909
Pred pol leta kupljene superge http://www.asicsamerica.com/Shop/Footwe ... 38311.3593
Z njimi malo pretečenih kilometrov, saj so zaenkrat v uporabi še stari. Vendar se mi je zgornji del natrgal. Reklamacijo podala v trgovino, oni se zgovajajo na noht :roll: . Do danes, pa imam že kar nekaj km v nogah se mi na nobenih supergah to še ni naredilo. Na teh supergah se vidi, da niso bili veliko v uporabi, saj je podplat še kot nov :o .
Kam se lahko še obrnem, ker ravno 130 eur pa jim ne mislim pustiti?!
Hvala.
Uporabniški avatar
 yogo
#341939
Imel sem podobne probleme z Brooks Cascadio 10. Po dveh mesecih in 200 pretečenih kilometrih se je na obeh copatih strgala mrežica na pregibu pri prstih. Copate sem reklamiral pri Core-sport v Savljah kjer sem jih kupil.
Copate so dali sodnemu cenilcu, ki je ocenil da imajo veliko večje število pretečenih kilometrov in posledično nisem upravičen do reklamacije. :evil:

Citiram "športne copate glede na stopnjo obrabe in poškodb ocenjujem kot močno obrabljene" :--

in to copati, ki so namenjeni teku po neurejenih podlagah. Še najbolj je pa čudno to da so podplati neobrabljeni in odražajo dejansko število kilometrov.
Seveda so copati neuporabni, saj čez luknje prihajajo kamni in pesek. :evil:
Naj povem še to, da je to moj četrti par Cascadije in z prejšnimi sem bil zelo zadovoljen.


Core-sport to ni pravi odnos :FO:
 ninchy2
#341941
Bom obveščala kako bo potekalo vse skupaj naprej. S temi copati sem res pretekla tako malo, podplat je kot nov…
Ker res se ne bom dala. Pa čerpav je od nakupa preteklo pol leta, se vidi, da gre za stvarno napako. Da moj noht že ni kriv :lol: , tekačice imamo zelo kratke :lol: .
Uporabniški avatar
 Enkica
#341942
Nič ti ne bo pomagalo, pa je vseeno prav, da pohvalim Sportsshoes. Po cca. 3 mesecih od nakupa in ne prav dosti kilometrih (ker sem uporabljala še stari par) mi je odpadel kos pete na mojih Mizuno Wave Ultima. Poslala nazaj in po ene 14 dneh mi je poštar že prinesel nove. Res dober odnos, ki bo zagotovo vodil k temu, da bom pri njih še kupovala :clap: .
Uporabniški avatar
 Charly01
#341944
Pred leti sem imel podoben primer.
Po 100 km so se mi Mizuno copati začeli pri mezincu trgati na obe copatih (s parom copat sem delal po 1.000+ km in takega problema nisem imel nikoli).
Reklamiral v Intersport, cenilec 2x zavrnil reklamacijo, razlog: normalna obrabljenost. Ostali (uvoznik in Intersport) niso hoteli debatirati o tem "zato imamo sodnega cenilca". :evil:

Trenutno uporabljam 21-ti par copat , omenjena reklamacija je bila edina do sedaj in prepričan sem, da upravičena. S sodnim cenilcem (ki ni imel pojma) se je najlažje rešiti stranke, ampak trgovci se ne zavedajo, da na ta način izgubljajo dobre in redne stranke.

Rezultat: od takrat me ni več v Intersport.
Jaz sem bil ob ene copate oni pa bodo ob nekaj 1.000€ prometa! :FO:

Večino športne opreme sedaj kupujem preko spleta v tujini. Pozitivne izkušnje, dobra storitev, veliko nižje cene!
Uporabniški avatar
 RoKo
#341948
Charly01 napisal/-a:Večino športne opreme sedaj kupujem preko spleta v tujini. Pozitivne izkušnje, dobra storitev, veliko nižje cene!

:clap: Jaz tudi.
Uporabniški avatar
 mojchka
#341960
V Sloveniji se potrošniki premalo zavedamo svoji pravic in pogosto ne terjamo tega, kar nam pripada.
Veljalo bi se obrniti na Zvezo potrošnikov, saj imajo tudi brezplačno svetovanje.
https://www.zps.si/index.php/o-nas-mainmenu-361/aktualno/6645-ste-v-zadregi-kako-razreiti-potroniki-problem-pokliite-090-50-90
Mislim, da ima obutev garancijo eno leto.
Torej?
Kaj potem govorijo cenilci o kilometrih oziroma obrabljenosti?
Saj smo tekaške superge kupili, da bomo z njimi tekli, ne pa jih imeli v omari!
Ali pri športnih čevljih sploh dobimo kakšno garancijsko izjavo? (Pišuka, še pri cenenih slušalkah za 10€ sem jo dobila)
Uporabniški avatar
 klatez
#341967
Verjetno imamo v Sloveniji samo enega sodnega cenilca za obutev (uradno mu na dopisu piše sodni izvedenec in cenilec usnjarsko-krznarske stroke). Nanj sem naletel pri reklamacijah pri TomasSportu kot tudi pri Intersportu. Nekako imam občutek, da je njegova edina naloga, da napiše, da je reklamacija neupravičena. In da nekaj nabluzi zraven...

Sicer sem v več letih reklamiral tri copate za drug šport. Prve sem reklamiral pri TomasSportu in seveda je bila reklamacija po njegovem neupravičena. Ker nisem imel časa in volje, nisem razčiščeval dalje.

Drugič je šlo za copate kupljene pri Intersportu - ker ni bilo odgovora, sem jih po preteku zakonsko določenega roka kontaktiral. Odgovora cenilca nisem nikoli videl (verjetno so mi ga pozabili poslati) in verjetno zato, ker so prekoračili rok, so mi sporočili, da je reklamacija ugodno rešena.

Tretjič je bilo spet Intersportu in klasičen odgovor s strani cenilca, da reklamacija ni upravičena. Ker so bile navedene trditve res smešne in se z njimi nisem strinjal, sem kontaktiral odgovorno osebo pri Intersportu ter mu poslal fotografije copat in moj komentar na trditve cenilca. Nato je bila reklamacija ugodno rešena...

PS: Lani sem kupil neke vodoodporne copate za otroka v Lidlu. Ker se je po treh mesecih pojavila luknja v podplatu, sem jih nesel nazaj. Tam mi nihče ni razlagal o prekomerni uporabi ampak so mi enostavno vrnili denar...
Uporabniški avatar
 ZHAK
#341972
Govoriti zaradi reklamacije čez Intersport, Hervis, Tomassport ... neutemeljeno, ker reklamacije rešuje proizvajalec ali dobavitelj in trgovec. Trgovec je samo posrednik, ki reklamiran izdelek posreduje dobavitelju oz. v tem primeru izvedencu. Ker je dobavitelj, podružnica proizvajalca oz. zastopnik verjetno v tujini, sklepam, da reklamiranih copat ne pošiljajo v tujino, ampak imajo v tem primeru pogodbo s tem sodnim izvedencem, da rešuje reklamacije.
Sam sem imel npr. letos v Intersportu primer otroških nogometnih kopačk proizvajalca Joma, ki ima svojega zastopnika v Sloveniji. Reklamacija je bila v 2 tednih brez problema rešena v mojo korist. V trgovini so mi, kot to nalaga zakon, ponudili zamenjavo izdelka ali vračilo denarja.
Moj nasvet pa je, da če je reklamacija zavrnjena, zahtevajte pisno obrazložitev, ki naj bo napisana čitljivo, z žigom in podpisom odgovorne osebe. V nasprotnem primeru samo podajte prijavo na tržni inšpektorat, poudarite, da zastopnik/prodajalec/uvoznik noče izdati potrdila v pisni obliki, reklamacija bo rešena pozitivno. Sorodniku sem pred leti tako reševal težavo z gojzarji v Promontani, pa še nekaj takih primerov poznam.
 vlade
#341974
Še moja negativna izkušnja s cenilci in uvozniki:
Po nekaj mesecih uporabe brooks glycerin, so se copati začeli ob straneh trgati.
Uvoznik za brooks, Masel d.o.o iz Savelj je zadevo predal izvedencu, ta pa je reklamacijo zavrnil z obrazložitvijo, da je trganje posledica uporabe copat.
Do sedaj sem pri uvozniku kupoval dva para copat na sezono. Ker bi mi lahko ponudili druge copate, kar bi jih stalo nekaj drobiža, jaz pa bi pri njih še naprej veselo kupoval, sem se odločil, da ne kupujem več pri omenjenem uvozniku, prav tako pa so to moji zadnji brooks copati.

V ZDA rešujejo vsako najmanjšo pritožbo stranke s čekom proizvajalca za nakup novih copat.

http://shrani.si/f/3/fS/3TFMmY6i/wp20151012002.jpg

http://shrani.si/f/3/fS/3TFMmY6i/wp20151012002.jpg
 vlade
#341980
Brooksu je definitivno padla kakovost, pa tako velik zagon proti vrhu so imeli.

Ne uporabljajo več slovite DNA (modro obarvana snov z izjemnim blaženjem), glege blaženja so naredili korak nazaj. V tem testu je vse razloženo.
http://www.solereview.com/brooks-glycerin-12-review/

Žal je v teh časih nemogoče dobiti kaj kakovostnega, kjer so lastniki kapitala iz ZDA. Možne so kratkotrajne izjeme.

Mene je izučilo, da se lahko proizvajalec copat že z novo sezono popolnoma spremeni. Edina filozofija je profit in ne zadovoljstvo uporabnikov. Nič več se ne vežem na enega proizvajalca.

Glede kakovosti in inovativnosti me je prijetno presenetil newton.

Zelo opazen trend je zmanjšanje življenske dobe copat in vedno ožje kopito. Včasih je šlo preko 1000 km, zdaj je že 500 brez razpadanja, veselje.

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA