Prostor za debato o teku, tekačih, željah, upih, občutkih, vzpodbudi, nasvetih, ... karkoli vam pade na pamet ob in o teku - povejte, vprašajte, razpišite se ...
Uporabniški avatar
 ZHAK
#98685
INOT napisal/-a:Pohvala servisu za garmine Geoset. Baterija na Forerunnerju 205 je crknila po dobrih dveh mesecih. V petek sem ga poslal po pošti, v ponedeljek so mi brez pripomb že dostavili novega. Očitno samih baterij ne zamenjujejo.


Tale Garmin je tak, da je baterija že vlita v ohišje in se sploh ne da zamenjati, tako da ti morajo v primeru napake zamenjati celo uro.
Uporabniški avatar
 Vreme
#98688
ZHAK napisal/-a:
INOT napisal/-a:Pohvala servisu za garmine Geoset. Baterija na Forerunnerju 205 je crknila po dobrih dveh mesecih. V petek sem ga poslal po pošti, v ponedeljek so mi brez pripomb že dostavili novega. Očitno samih baterij ne zamenjujejo.


Tale Garmin je tak, da je baterija že vlita v ohišje in se sploh ne da zamenjati, tako da ti morajo v primeru napake zamenjati celo uro.


To pomeni, ko ti odpove bajtarija in ni stvarca več v garanciji jo lahko vržeš stran?????
Uporabniški avatar
 ZHAK
#98693
Dva od mojih postov rubriki Garmin Forerunner 305. Ali je to dejansko res ali ne, še ne vem. Ta odgovor pa sem dobil, ko sem poklical na Geoset in povprašal glede baterij. Se že nakaj časa pripravljam, da jim pošljem mail, da dobim tudi pisno. Vsekakor sporočim!

http://www.tekaskiforum.net/viewtopic.p ... c&start=45
Problem pri Garmin 305 je rezervna baterija. Ko crkne originalna, menjava ni možna, ampak je potrebno zamanjati celotno uro. Pri uvozniku so mi zatrdili, da ti dajo novo uro za 30% cene. Nisem prepričan če sem pravilno razumel, samo vse skupaj se mi zdi malo čudno. A ve kdo kaj več o tem?

Proizvajalec pravi, da ob uporabi eno uro dnevno je življenska doba baterije 3 leta, njena avtonomija pa je 10 ur, kar je nekajkrat manj od mobilcev. Mislim da je tri leta kar realna doba, saj se kakovost baterije pada, tudi če je ne uporabljaš. Je pa tri leta verjetno neka povprečna življenska doba, vendar me zanima, kaj v primeru, če se iztroši v dveh letih ali celo v enem? Tudi pri mobilcih se to pogosto dogaja kljub pravilni uporabi, le da so tam tako baterije kot telefoni bistveno cenejši. Je pa primerjava med mobilci in GPS zelo težka, čeprav bo čez nekaj let verjetno vse združeno v eni nepravi.
Uporabniški avatar
 klatez
#98714
Verjetno si kar prav razumel uvoznika. Sicer še nisem tega preveril v Sloveniji ampak Garmin v ZDA nudi storitev imenovano out-of-warranty za vse svoje izdelke. Poglej na: http://www8.garmin.com/support/outofwarranty.html
V bistvu ti katerikoli pokvarjen GPS popravi oziroma zamenja. Dajo ti tudi novo 90 dnevno garancijo. Cena za FR 205 je $79, za FR 305 pa $89.

Glede same zamenjave baterije v Forerunnerju pa mislim, da bi moral biti kar precej tehnični tip, saj naprava v bistvu ni tako sestavljena, da bi to omogočala. Sem pa že zasledil na tujih forumih, da se tudi to da...

So pa 3 leta, ki jih ti omenjaš v postu, zelo relativna zadeva pri teh igračkah. Razvoj gre tako hitro naprej, da je običajno na trgu že nova igračka, če/ko se ti to zgodi in se ljudje večinoma odločajo za nakup novih modelov...

Tole bom objavil tudi v temi FR 305, saj mislim, da spada tja!
 krtko
#112206
Najprej lep pozdrav vsem, sem nov član :wink: Pač sem po netu iskal nekaj in naletel na to temo, ki je kr globoko segla vame.
1-Dober prodajalec-kaj je to :?:
2-Vidim , da mečete v en koš vse prodajalce v večjih športnih trgovinah :!:
Replika 1.
Ste se kdaj vprašali, kaj je dober prodajalec? To je tista oseba, ki vas postreže v NULO ( trgovski izraz :wink: ), pa čeprav ima slab dan, ga boli zob, ni dobil stimulacije, ni dobil povišice, preobremenjen z delom, vas vljudno pozdravi, čeprav ga niste odzdravili, se vam posveti čeprav se mu je malica pričela že pred 20 minutam in bo šel zato zadnji na malico, vas ..., mnogo stvari bi lahko našteli. Se pravi , da vam prisluhne, pomaga pri izbiri, zaveže vezalke ( čeprav ste zdravi inpokretni) , vas pripravi v pogovor, ki se sploh ne navezuje na tek, copate,...vas spravi v dobro voljo, čeprav ste prišli z 1000 in 1 problemom v trgovino. Postavite se v kožo prodajalca, ki ima na dan 10 ali 50 strank, vsaka stranka je poglavje zase, ki poleg vas streže še tri stranke in ste vseeno dobro postreženi. E to je dober prodajalec. Pa še kake tri liste A4 bi se dalo napisati o tem.
Replika 2
Sam sem prodajalec v eni večji športni trgovini in se imam za dobrega prodajalca, zato mi ni vseeno, da dajate vse v en koš. Nekaj morate vedeti , da v vsaki večji trgovini nas je 10% takšnih, ki se stranki posvetimo v NULO. Potem so na žalost tudi takšni, ki se jim ne da ali nočejo, se izmikajo strankam. In glej ga zlomka, zakaj morete potem tudi nas 10% metati v takšen koš. Če nisi zadovoljen imaš knjigo pripomb in pohval-pa napiš kaj ti ne paše, verjemi, da ko boš drugič prišel do istega prodajalca, te bo postregel tako kot se šika. To se nanaša na to, če prodajalec nima zanimanja za prodajo. Če pa je stvar v nepomankljivi razlagi-svetovanju, je pa drugače.

Večje trgovine imajo sistem oddelkov, ti si tu ti pa tam. Vsak svoj oddelek. Vse lepo in prav. Ampak ko stranki prodaš teniske, hoče imeti še trenerko, pa brez Polarja ne gre. Dober prodajalec jo bo peljal čez celo trgovino, da jo bo postregel, pa še na blagajno ti bo nesel, pa čeprav je vse skupaj teško borih 2 KG. Tako dobiš svoje redne stranke, ki te same iščejo in nočejo drugega kot tebe. Če si na dopustu ,pa počakajo. Verjemite , da je tako. In ni lepšega, ko ti pride ta stranka nazaj. To je za dobrga prodajalca najdragocenejša stvar v svojem poklicu-čeprav ni zaradi tega nič več plačan.
Tisti , ki pa spada med tistih 90%, pa ti bo rekel, ja to pa ni moj oddelek, kr tamle pejte k sodelavki, una te pošle k unmu, ta pa.... Tko gre to. Na žalost ste nekateri opravičeni na pisanje.

Kje iskati krivca, je kot iskanje igle v kupu sena. Rešitev: močan magnet in jo imaš. Z lastnih iskušen vam povem , da je 80% kriv delodajalec, ker gleda samo na promet, na eure, eure... pa da je trgovina založena z robo. Ne gleda na kvaliteto prodaje, sam da je denar. Saj tistih 10% dobrih trgovcev proda toliko več, da se izide računica. " Saj imamo trgovci testne nakupe, ki te ocenjujejo kako prodajaš. Tvoj nivo prodaje. Če imaš dober % ocenitve, nimaš nič večje plače. Tisti, ki imajo pa nizek % ocenitve, ste pa lahko prepričani, da nimajo sankcij in za povrhu še višjo plačo od takega , ki se trudi na vse kriple, da vam bo svetoval.

Ni vse v tem , da ti stranki nekaj prodaš, veliko je tudi v tem , če ji samo pravilno svetuješ-pa čeprav jo pošleš po nakup k konkurenci, ker veš-da strankinega željenega artikla nimaš ima pa jo sosednja trgovina.

Lahko, bi še pisal pa morem zjutraj v službo , čeprav bom zaspan v službi bom vseeno dobro svetoval,prodajal,....da dokažem, da ne spadam med tiste prodajalce ki vam niso po srcu.

LP
Dobr Prodajalc :hello:
Uporabniški avatar
 Wega
#112213
Čimveč krtkotov bi si želel! Obstajajo tudi dobri kupci. Morda včasih prodajalci tako kot "mi" vas mečete tudi "vi" nas v isti koš. Žalostno je, ko se srečata dober kupec in slab prodajalec. Enako žalostno je, tokrat za prodajalca, če se srečata slab kupec in dober prodajalec, ampak tu se da že kaj storiti s profesionalnostjo. Katastrofa je, ko se srečata slab kupec in slab prodajalec ampak ni nujno da pri tem trgovina nima profita. Včasih kratkoročno celo več.
Kaj pa si kot kupec želim?
Običajno imam v mislih neko stvar, zapečeno s strani nasvetov prijateljev, interneta in podobnega, podkrepljeno s prodajnimi katalogi, popusti, zmožnostmi. Kaj bo storil dober prodajalec, ki vidi, da izdelek sploh ni primeren za kupca, je pa res, da je precer dražji od tistega ki bi bil?
Uporabniški avatar
 Cowboy
#112231
pohvale TS na čopovi!!
graja na TS City park... res ne razumem zakaj je takšna razliki med prodajalci iste verige trgovin.. se mi zdi da so v CP na nivoju hervisa in podobnih... škoda.
 luzr
#112244
[quote=krtko]Sam sem prodajalec v eni večji športni trgovini in se imam za dobrega prodajalca, zato mi ni vseeno, da dajate vse v en koš. [/quote]

Potem bo tule marskikdo vesel dobrih nasvetov!

Zelo me zanima katera trgovina je to. Nemara se celo poznava...
Ker je v Ljubljani resnično malo dobrih prodajalcev. Če se omejijmo samo na športne copate.

Posebno slabih izkušenj s prodajalci, sploh še nisem pisal!
Nadobudni fantje (nekateri z malo slabšim znanjem slovenščine), ki so nazadnje tekli pri telovadbi na trgovski šoli. Pričakujejo nakup športnih copat, ker so zdrdrali naučeno s spredstavitve. Sicer pa imajo "izbran" besednjak in dovolj očitno podcenjujoč odnos do stranke.
Možnost pripomb v znamenito knjigo. Ne hvala. V šoli se niso uspeli naučiti pravilnega odnosa do strank, komajda ga bodo uspeli pridobiti v nekaj desetletjih vsiljevanja produktov. Zakaj bi jih poučeval jaz; raje se jim prijazno nasmehnem in brez besed odidem.

Če bo kdo osebno prizadet zaradi podtonov, naj ga potolažim. Ni mišljeno nacionalistično, ne zviška. Oboje lahko dokažem.
Nazadnje spremenil luzr, dne 04 Dec 2007, 13:08, skupaj popravljeno 2 krat.
 superga
#112246
Lep pozdrav,

Kar se tiče Tomas sporta v CityParku se tudi sami zavedamo, da zadeva ni dobra. V zadnejm času smo zamenjali celotno ekipo in smo ponovno na začetku.
Se bomo pa potrudili, da bo do pomladi precej bolje, saj že ta mesec začenjamo z učenjem nove ekipe.
Ob tej priložnosti tudi vabim vse dobre prodajalce , da se javijo na moj ZS spodaj, če jih zanima prodaja v naši trgovini v CityParku.
l.p.
superga
 ton
#112254
Jao, Krtko je spisal tako apologijo prodajalskemu poklicu, da človeka kar sram rata.

Zase vem, da na prodajalsko srenjo vsaj od tiste štorije z nedeljskim referendumom in potem z menjavo šefov v NajSosedu malo drugače gledam: ma za tiste mizerne solde, ki jih nesejo domov po vseh popoldanskih in vikend smenah, nas še presneto lepo gledajo in postregajo.
Valda pa ne morejo biti vsi eksperti. Pred leti sem spremljal ta fenomen v knjigarnah: za izobražene ljudi seveda ni denarja, trgovci z ustrezno izobrazbo pa so žalibog prebrali samo domače branje, kje in kako naj spremljajo najnovejšo domačo in prevodno produkcijo, poplavo self-help knjig in kuharic... In konec koncev se tudi pri petih variantah belega ali polbelega kruha nekako zanesemo na gospo za pultom, ki gotovo ni poznavalsko degustirala vseh kruhov zadaj v špajzi, ne?

Skratka jaz sem za spoštljivost. Ko me mrha lena drugič pisano pogleda, menjam štacuno, pa je, ali pa počakam, da je v smeni ona s plavimi očkami...
 nana
#112274
superga napisal/-a:Lep pozdrav,

Kar se tiče Tomas sporta v CityParku se tudi sami zavedamo, da zadeva ni dobra. V zadnejm času smo zamenjali celotno ekipo in smo ponovno na začetku.

Nič ni videti, da bi se ta ekipa, ki ste jo zamenjali, kaj bolje obnesla. Pred 14 dnevi sem v tej vaši prodajalni kupila par superg in bila postrežena "v NULO" - če je bil prej to izraz za popolno postrežbo, jaz to postavljam v obraten kontekst. Stregli so me trije (3!) prodajalci, v bistvu na blagajni nisem vedela povedat, kdo me je stregel, ker me pravzaprav ni nihče. Prvi prodajalec mi je pokazal, kje je stalaža z zimskimi supergami in mi prebral modele: tole je Adidas, tole je Reebok... (to znam tudi sama). In mi pustil, da se sama nekaj odločam... Vse naprej je bila ena sama polomija, superge sem sicer kupila, iz trgovine pa odšla z dolgim nosom in gotovo me kmalu ne bo nazaj.

Vsi, ki delamo z ljudmi, pa bi se morali zavedati, da svojih problemov v službo ne moremo nosit. Drugače si je pa potrebno izbrati drug poklic :wink:
 NeMiran
#114541
Pohvala za TS Čopova in TF!

Mesec dni pred LJ maratonom sem kupil nove Asics copate. Že po parih dneh so me na peti desne noge ožulili. To sem pripisal novemu copatu in sem težavo - tudi na maratonu reševal z obliži. Ker sem bil očitno bolj trpežen kot copat, se je v podlogi kjer me me je copat ožulil pojavila luknja.

Kljub temu, da računa za nakup nisem več našel, smo s prijaznim prodajalcem račun našli v računalniku (zahvaljujoč uporabniškemu imenu Tekaškega Foruma).

Proizvajalec je ugotovil, da gre za tovarniško napaki in v TS na Čopovi so mi copate zamnejali.

Hvala TF in TS
Uporabniški avatar
 Nadj@
#114583
CIAO

POHVALA prodajalki IRMI iz Hervisa na Viču. TI SI CARICA.
Uporabniški avatar
 kustus
#114586
LP

POHVALA

VSEM NAM KI TEČEMO in se ukvarjamo z bilo katerim športom.
 kovit
#115791
Tolk jih hvalmo tele v TS na čopovi, da so se zgleda mal navadl, zato pa ena pripomba...nič več popusta na superge na tf, ker so kao že znižane cene, dobr da me je pot do parkir placa vodila mimo intersporta.no ker jim (TS-ju)nisem pustu za superge sem se odloču da tam vzamem eno majco, pa ne tekaško, ker sem imel občutek, da majo not dobro robo...pa sem se mal nategnu..ups no nategnila se ja majca po prvem pranju...aja seveda prašek ni bil ta prav :twisted: :twisted: :twisted:

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA