Najprej lep pozdrav vsem, sem nov član

Pač sem po netu iskal nekaj in naletel na to temo, ki je kr globoko segla vame.
1-Dober prodajalec-kaj je to
2-Vidim , da mečete v en koš vse prodajalce v večjih športnih trgovinah
Replika 1.
Ste se kdaj vprašali, kaj je dober prodajalec? To je tista oseba, ki vas postreže v NULO ( trgovski izraz

), pa čeprav ima slab dan, ga boli zob, ni dobil stimulacije, ni dobil povišice, preobremenjen z delom, vas vljudno pozdravi, čeprav ga niste odzdravili, se vam posveti čeprav se mu je malica pričela že pred 20 minutam in bo šel zato zadnji na malico, vas ..., mnogo stvari bi lahko našteli. Se pravi , da vam prisluhne, pomaga pri izbiri, zaveže vezalke ( čeprav ste zdravi inpokretni) , vas pripravi v pogovor, ki se sploh ne navezuje na tek, copate,...vas spravi v dobro voljo, čeprav ste prišli z 1000 in 1 problemom v trgovino. Postavite se v kožo prodajalca, ki ima na dan 10 ali 50 strank, vsaka stranka je poglavje zase, ki poleg vas streže še tri stranke in ste vseeno dobro postreženi. E to je dober prodajalec. Pa še kake tri liste A4 bi se dalo napisati o tem.
Replika 2
Sam sem prodajalec v eni večji športni trgovini in se imam za dobrega prodajalca, zato mi ni vseeno, da dajate vse v en koš. Nekaj morate vedeti , da v vsaki večji trgovini nas je 10% takšnih, ki se stranki posvetimo v NULO. Potem so na žalost tudi takšni, ki se jim ne da ali nočejo, se izmikajo strankam. In glej ga zlomka, zakaj morete potem tudi nas 10% metati v takšen koš. Če nisi zadovoljen imaš knjigo pripomb in pohval-pa napiš kaj ti ne paše, verjemi, da ko boš drugič prišel do istega prodajalca, te bo postregel tako kot se šika. To se nanaša na to, če prodajalec nima zanimanja za prodajo. Če pa je stvar v nepomankljivi razlagi-svetovanju, je pa drugače.
Večje trgovine imajo sistem oddelkov, ti si tu ti pa tam. Vsak svoj oddelek. Vse lepo in prav. Ampak ko stranki prodaš teniske, hoče imeti še trenerko, pa brez Polarja ne gre. Dober prodajalec jo bo peljal čez celo trgovino, da jo bo postregel, pa še na blagajno ti bo nesel, pa čeprav je vse skupaj teško borih 2 KG. Tako dobiš svoje redne stranke, ki te same iščejo in nočejo drugega kot tebe. Če si na dopustu ,pa počakajo. Verjemite , da je tako. In ni lepšega, ko ti pride ta stranka nazaj. To je za dobrga prodajalca najdragocenejša stvar v svojem poklicu-čeprav ni zaradi tega nič več plačan.
Tisti , ki pa spada med tistih 90%, pa ti bo rekel, ja to pa ni moj oddelek, kr tamle pejte k sodelavki, una te pošle k unmu, ta pa.... Tko gre to. Na žalost ste nekateri opravičeni na pisanje.
Kje iskati krivca, je kot iskanje igle v kupu sena. Rešitev: močan magnet in jo imaš. Z lastnih iskušen vam povem , da je 80% kriv delodajalec, ker gleda samo na promet, na eure, eure... pa da je trgovina založena z robo. Ne gleda na kvaliteto prodaje, sam da je denar. Saj tistih 10% dobrih trgovcev proda toliko več, da se izide računica. " Saj imamo trgovci testne nakupe, ki te ocenjujejo kako prodajaš. Tvoj nivo prodaje. Če imaš dober % ocenitve, nimaš nič večje plače. Tisti, ki imajo pa nizek % ocenitve, ste pa lahko prepričani, da nimajo sankcij in za povrhu še višjo plačo od takega , ki se trudi na vse kriple, da vam bo svetoval.
Ni vse v tem , da ti stranki nekaj prodaš, veliko je tudi v tem , če ji samo pravilno svetuješ-pa čeprav jo pošleš po nakup k konkurenci, ker veš-da strankinega željenega artikla nimaš ima pa jo sosednja trgovina.
Lahko, bi še pisal pa morem zjutraj v službo , čeprav bom zaspan v službi bom vseeno dobro svetoval,prodajal,....da dokažem, da ne spadam med tiste prodajalce ki vam niso po srcu.
LP
Dobr Prodajalc
