prostor za debato o (ne le tekaški) športni opremi. obleka, obutev, pripomočki ... vprašanja, predlogi, nasveti, uporaba, ...
Uporabniški avatar
 BoštjanG
#67614
MihaPR napisal/-a:Predlagam ti naslednje:

obisk na intactu ali hervisu in zahtevas novo uro. Ni vazno kakšne so nove pošiljke. Če ti morajo uro zamenjat, jo bodo pa tudi posebaj samo zate naročili in ti jo izročili!!
Banda hudičeva. Samo nategovali bi.


Žiga, ubogaj Miho in ne dovoli, da pometajo s Teboj! Priporočam, da se jim pri Intactu prav po gizdalinsko nastaviš med vrata in mahaš s papirjem na katerem naj Ti potrdijo, da si v 8ih dneh od nakupa zahteval zamenjavo ure(da se pozneje ne bodo zgovarjali na pretečen rok)! Potlej pa ni več pomembno kdaj prispe pošiljka s Tvojo NOVO uro.

Slutim pa, ker si povedal, da je bila ura že aktivirana in popraskana, da so Ti pri Hervisu prodali razstavljeni/testni primerek. :evil: V takem primeru, bi Ti že brez Tvojega popusta na račun igrice, morali priznati zmanjšanje kupnine za ponavadi 20%.
Uporabniški avatar
 SilvoM
#67620
O tem se je že pisalo na naslovu
http://www.tekaskiforum.net/viewtopic.p ... o%E8aranje

Odgovor mmmmm:
Predlagam, da si pogledaš Zakon o varstvu potrošnikov (37.-39. člen). Zadeva je precej enostavna in tudi zelo koristna za vsakogar, imenuje pa se prodajalčeva odgovornost za stvarne napake.
Na kratko povedano: Na 8 dnevni rok za vračilo lahko kar pozabiš, ker zakon kakšnega takšnega roka ne določa. Vsak izdelek pa je mogoče pri prodajalcu (torej tam kjer je bil kupljen) reklamirati, in sicer v dveh mesecih od odkritja napake, najkasneje v dveh letih od prevzema. zahtevaš lahko vračilo denarja ali zamenjavo ali odpravo napake ali sorazmerno znižanje plačanega zneska. Če napaka ni sporna, mora prodajalec ugoditi tvojemu zahtevku najkasneje v osmih dneh od prejema reklamacije. Če se ne strinja z reklamacijo, pa mora v enakem roku vsaj pisno odgovoriti. V primeru kakršnihkoli problemov (npr. prodajalec noče sprejeti reklamacije itd.) se lahko obrneš na tržnega inšpektorja.
Še en nasvet: ob sami reklamaciji zahtevati pisno potrdilo, da je bila reklamacija vložena, kdaj je bila vložena ter KAJ SI ZAHTEVAL (če tega ne poveš, se lahko prodajalec sam odloča...ponavadi ga potem da popravit).
 ZigaS
#67653
Če prav razumem:

Grem v Hervis, jim rečem za potrdilo na katerem piše da sem zahteval menjavo izdelka za novega, to potrdilo mi napišejo in z njim odidem na Intact kjer so mi dolžni dobaviti nov izdelek v čimprejšnjem roku, kakršen je mogoč?

Lp, ZigaS
Uporabniški avatar
 MihaPR
#67659
Po mojem laičnem mnenju bi morali za zadevo vsekakor poskrbeti v Hervisu, saj si uro tam kupil.
Uporabniški avatar
 SilvoM
#67664
" Vsak izdelek pa je mogoče pri prodajalcu (torej tam kjer je bil kupljen)"
Seveda se prodajalci ponavadi izgovarjajo na vse načine. Če hočeš uveljaviti svoje pravice moreš težiti, lahko zagroziš tudi z Zvezo potrošnikov Slovenije (tudi svetujejo in pomagajo rešiti problem) ali tržnim inšpektoratom (prijava zaradi neizvajanja zakona).
 ZigaS
#67791
No torej:

Včeraj sem v popoldanskih urah ponovno kontaktiral "serviserja" ali "zastopnika" ali pa če hočete "uvoznika" za kogarkoli se pač ima una oseba tm na Intactu, ter mu dejal: Dober dan, tukaj Žiga iz Kranja, kličem v zvezi z reklamacijo Polarja S625x, bil se pri vas, kjer smo omenjen izdelek pregledovali, mislim da se govoril prav z vami (to sem sklepal po rahlo prepoznavnem glasu na drugi strani žice), od odgovor "strokovnjaka" je bil: "Ne vem, mogoče sem bil to jaz,..." Nato sem začel:"Zadnjič ste rekli, da zadevo urejam v trgovini, ker je to njihova dolžnost da uro zamenjajo u kolikor vi niste zadovoljni z nakupom, šel sem tja in rekli so mi da ne morejo nič, da je ste se me nekako elegantno znebili in me poslali k njim, rekli so da je Intact neke vrste neresen poslovni partner da je nezanesljiv,....oni me pošiljajo k vam, vi pa me pošiljate k njim!!!! Vprašanje "strokovnjaka" je bilo: " V kateri trgovini ste to kupili?" Moj odgovor:"Hervis-Vič" Njegov odgovor:"Aja Hervis.....ja ....ja...veste hervis je res hudičev partner" Nakar sem mu povedal da je zanimivo da ne morejo nič ne tam ne tu, čeprav je zakon tak kot je in da zahtevam kar hočem u skladu s mojimi pravicami. Rahlo nervozen sem ga odslovil. Šel na Vič in rekel: Dober dan, tu sem v zvezi z reklamacijo ure Polar, tu sem četrtič (upoštevajoč še dan nakupa), ura je površinsko poškodovana, prah pod zaslonom, bila je vklopljena, po zakonu mi jo morate reklamirati, ne glede na vaš odnos z Intactom, baje da imate težave,.........prodajalka me je prekinila:"Samo trenutek, se obrne proti mikrofonu:"Somebody(ne vem več imena) na blagajno, prosim na blagajno!" Pride tip in ponovi se zgodba od: Dober dan, tu sem v zvezi,...
Povem da imajo baje medsebojne težave intact in oni, prodajalec zopet pojamra z rahlim nasmeškom: "Aha, ja sj intact ja. Rekel sem: glede na to da imam pravico do....in da je zadeva na mrtvi točki s strani trgovca in "uvozniško-dobaviteljsko-zastopniškega serviserja" čeprav je zakon, da.....blablabla.....ind a sem tu četrtič in v zvezi s to zadevo petič ne bom v Ljubljani, sem rekel, da sem se odločil da želim nazaj svoj denar.

U glavnem, vrjamem da bi zadevo DOKONČAL le s kakšnim inšpektorjem ali podobno, vendar nimam, časa, živcev, bencina,..... če bi mi bilo za vse vseeno in bi se mi šlo za princip, samo za princip in za nič drugega kot princip, bi vztrajal do nevem kod da dokažem svoj prav.

U glavnem, uro bom poskusil dobiti, nekje drugje, sicer ne vem kje, če bo to v Sloveniji, kjer je kot vem Intact edini zastopnik, lahko molim, da je z uro ki jo bom kupil vse tako kot je treba, kajti srečanja z Intaktovci si definitivno več ne želim, vsaj nadaljnih 80 let. Preden sem uro kupil pri nas sem razmišljal o naročilu iz tujine, vendar je zanimivo da je zadevo z reklamacijo težko rešiti že pri nas, kaj bi bilo, da bi se mi omenjena zadeva zgodila pr. pri naročilu iz Anglije ali kod drugod, je pa verjetno res da bi me še tujci pozitivno presenetili v primerjavi s primitivizmom kakršnega sem bil deležen v navezi Hervis-Intact.

Upam da bom uro dobil, kjerkoli že, kjer pa to bo če jo bom šel kupit jo bo prodajalec pred menoj vzel iz omare, skladišča, lepo zapakirano kot se tej reči streže.

TOP IZJAVE:
1.)Intact:"Aja Hervis.....ja...oni so hudičev partner"
2.)Hervis:"ja veste, ura je vklopleja, ker se morda komu od strank kaj pokaže,...(odide v skladišče in se vrne čez nekaj trenutkov), ja veste sem preveril, ta ura ni razstavni model, tisto smo prodali dan pred vašim nakupom)-torej če prav razumem taktiko prodaje hervisa:v predalu je nekaj primerkov ur, v originalni embalaži, pride kupec, kupi model iz vitrine, tega mu zapakirajo in po "zadovoljnem" nakupu, odvijejo naslednjo škatlo in prodani primerek iz vitrine že zamenjuje nov, svež in "vklopljen" model
3.)Hervis:"poglejte, jaz bi vam zamenjal uro, če bi jo imel na zalogi, vendar glede na odnose z Intactom, vam ne morem zagotoviti da bomo sploh še dobili kako pošiljko, ker so nemogoči glede resnega poslovanja, lahko vam le vrnemo kupnino.Imate edino možnost da uro ponovno kupite ČE bomo še kdaj kaj dobili." Jest:" pa mi lahko zagotovite, da bom takrat uro kupil po ceni, po kateri sem jo kupil sedaj?" Hervis:"Ne! Po ceni 89.990,00SIT"

-Nekaterim res ni usojeno da so uspešni trgovci, drugim pa da so normalni uvozniki-

Lp, ZigaS
Uporabniški avatar
 MihaPR
#67793
Obžalujem takele dogodke.
Drugače pa, pri tej zgodbi zanimivo to, da kljub zatrjevanju uvoznika in hervisa, da teh nimajo več na zalogi, lahko omenjen model kupiš v hervisu in tudi v drugih štacunah. Kar pomeni, da pošiljke prihajajo :)
 ZigaS
#73670
No, če ste že odprli temo o tem, bi izkoristil priložnost, ter povedal, da je postrežba in usluge Hervis-a na Viču na dnu. Govorim na podlagi lastnih izkušenj:
http://www.sportosplet.net/viewtopic.ph ... &start=165

Ker smatram, da merilec srčnega utripa tega cenovnega razreda na tekaču predstavlja dražji kos opreme, potrebne za tek, lahko rečem, da se prodajalcem in t.i. uvoznikom je*e za stranke ko je enkrat zadeva prodana.

Lahko pa pohvalim Tomas Sport, do sedaj sem ga obiskal le v Kranju, kjer je trgovina sicer majhna, vendar pa je bil prodajalec toliko bolj ustrežljiv.

Glede na ponudbo, usluge in tudi zaradi lastnega zanimanja, bom naslednič verjetno kupoval v TS na Copovi, ker ga večina pohvali in imajo baje zelo dobro in široko ponudbo, kar je samo plus te trgovine, zanima pa me tudi tisti omenjeni FOOT SCAN, za katerega upam da je še tam in bi ga z veseljem preizkusil, kajti trenutne težave s sklepi mi pravijo da je bil morda vzrok za to moja dosedanja obutev, ki sem jo kupil po občutku, kajti takrat sem se šele začel ukvarjati s tekom in tudi tega foruma še nisem poznal.

LP, ŽigaS :D :D :D [/url]
 ZigaS
#73671
Ups, objavil sem pod napačno temo.

:D
 dejo
#74756
kako kod polara 625x najbrze prebaciti s trcanja u bike mode i obrtnuto?
Uporabniški avatar
 MihaPR
#74773
options, speed f.
 dejo
#74853
MihaPR napisal/-a:options, speed f.


za to znam, thanx. mislio sam da postoji neki brzi shorcut.
Uporabniški avatar
 andrejl
#74924
dejo napisal/-a:
MihaPR napisal/-a:options, speed f.


za to znam, thanx. mislio sam da postoji neki brzi shorcut.


i postoji ;)

pritisneš Start, nato pa držiš desni spodnji gumb...
 dejo
#75034
andrejl napisal/-a:
dejo napisal/-a:
MihaPR napisal/-a:options, speed f.


za to znam, thanx. mislio sam da postoji neki brzi shorcut.


i postoji ;)

pritisneš Start, nato pa držiš desni spodnji gumb...


hvala, hvala! upravo to mi je trebalo! :lol:
 Miha-
#76528
Se komu kdaj zgodi, da vas polar "zašteka" in ga morate nato resetirati?
Meni se je zdaj to v enem dnevu zgodilo 2x, ko sem brskal po menujih.

LP
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16

VESELI BOMO VAŠIH KOMENTARJEV in PREDLOGOV GLEDE NOVEGA PORTALA