- 08 Jun 2006, 16:07
#67791
No torej:
Včeraj sem v popoldanskih urah ponovno kontaktiral "serviserja" ali "zastopnika" ali pa če hočete "uvoznika" za kogarkoli se pač ima una oseba tm na Intactu, ter mu dejal: Dober dan, tukaj Žiga iz Kranja, kličem v zvezi z reklamacijo Polarja S625x, bil se pri vas, kjer smo omenjen izdelek pregledovali, mislim da se govoril prav z vami (to sem sklepal po rahlo prepoznavnem glasu na drugi strani žice), od odgovor "strokovnjaka" je bil: "Ne vem, mogoče sem bil to jaz,..." Nato sem začel:"Zadnjič ste rekli, da zadevo urejam v trgovini, ker je to njihova dolžnost da uro zamenjajo u kolikor vi niste zadovoljni z nakupom, šel sem tja in rekli so mi da ne morejo nič, da je ste se me nekako elegantno znebili in me poslali k njim, rekli so da je Intact neke vrste neresen poslovni partner da je nezanesljiv,....oni me pošiljajo k vam, vi pa me pošiljate k njim!!!! Vprašanje "strokovnjaka" je bilo: " V kateri trgovini ste to kupili?" Moj odgovor:"Hervis-Vič" Njegov odgovor:"Aja Hervis.....ja ....ja...veste hervis je res hudičev partner" Nakar sem mu povedal da je zanimivo da ne morejo nič ne tam ne tu, čeprav je zakon tak kot je in da zahtevam kar hočem u skladu s mojimi pravicami. Rahlo nervozen sem ga odslovil. Šel na Vič in rekel: Dober dan, tu sem v zvezi z reklamacijo ure Polar, tu sem četrtič (upoštevajoč še dan nakupa), ura je površinsko poškodovana, prah pod zaslonom, bila je vklopljena, po zakonu mi jo morate reklamirati, ne glede na vaš odnos z Intactom, baje da imate težave,.........prodajalka me je prekinila:"Samo trenutek, se obrne proti mikrofonu:"Somebody(ne vem več imena) na blagajno, prosim na blagajno!" Pride tip in ponovi se zgodba od: Dober dan, tu sem v zvezi,...
Povem da imajo baje medsebojne težave intact in oni, prodajalec zopet pojamra z rahlim nasmeškom: "Aha, ja sj intact ja. Rekel sem: glede na to da imam pravico do....in da je zadeva na mrtvi točki s strani trgovca in "uvozniško-dobaviteljsko-zastopniškega serviserja" čeprav je zakon, da.....blablabla.....ind a sem tu četrtič in v zvezi s to zadevo petič ne bom v Ljubljani, sem rekel, da sem se odločil da želim nazaj svoj denar.
U glavnem, vrjamem da bi zadevo DOKONČAL le s kakšnim inšpektorjem ali podobno, vendar nimam, časa, živcev, bencina,..... če bi mi bilo za vse vseeno in bi se mi šlo za princip, samo za princip in za nič drugega kot princip, bi vztrajal do nevem kod da dokažem svoj prav.
U glavnem, uro bom poskusil dobiti, nekje drugje, sicer ne vem kje, če bo to v Sloveniji, kjer je kot vem Intact edini zastopnik, lahko molim, da je z uro ki jo bom kupil vse tako kot je treba, kajti srečanja z Intaktovci si definitivno več ne želim, vsaj nadaljnih 80 let. Preden sem uro kupil pri nas sem razmišljal o naročilu iz tujine, vendar je zanimivo da je zadevo z reklamacijo težko rešiti že pri nas, kaj bi bilo, da bi se mi omenjena zadeva zgodila pr. pri naročilu iz Anglije ali kod drugod, je pa verjetno res da bi me še tujci pozitivno presenetili v primerjavi s primitivizmom kakršnega sem bil deležen v navezi Hervis-Intact.
Upam da bom uro dobil, kjerkoli že, kjer pa to bo če jo bom šel kupit jo bo prodajalec pred menoj vzel iz omare, skladišča, lepo zapakirano kot se tej reči streže.
TOP IZJAVE:
1.)Intact:"Aja Hervis.....ja...oni so hudičev partner"
2.)Hervis:"ja veste, ura je vklopleja, ker se morda komu od strank kaj pokaže,...(odide v skladišče in se vrne čez nekaj trenutkov), ja veste sem preveril, ta ura ni razstavni model, tisto smo prodali dan pred vašim nakupom)-torej če prav razumem taktiko prodaje hervisa:v predalu je nekaj primerkov ur, v originalni embalaži, pride kupec, kupi model iz vitrine, tega mu zapakirajo in po "zadovoljnem" nakupu, odvijejo naslednjo škatlo in prodani primerek iz vitrine že zamenjuje nov, svež in "vklopljen" model
3.)Hervis:"poglejte, jaz bi vam zamenjal uro, če bi jo imel na zalogi, vendar glede na odnose z Intactom, vam ne morem zagotoviti da bomo sploh še dobili kako pošiljko, ker so nemogoči glede resnega poslovanja, lahko vam le vrnemo kupnino.Imate edino možnost da uro ponovno kupite ČE bomo še kdaj kaj dobili." Jest:" pa mi lahko zagotovite, da bom takrat uro kupil po ceni, po kateri sem jo kupil sedaj?" Hervis:"Ne! Po ceni 89.990,00SIT"
-Nekaterim res ni usojeno da so uspešni trgovci, drugim pa da so normalni uvozniki-
Lp, ZigaS