- 18 Apr 2008, 22:54
#125097
Iz ekonomskega vidika,...da nekdo dela z izgubo in mu cena podjetja raste je neizvedljivo,...če pa imaš v mislih, da so prodajali določene artikle ceneje kot ostali in na njih nic zasluzili potem pa je to druga pesem. Prodajalti izdelke z izgubo se v spletni trgovini pojavi le takrat, kadar imaš na lageru nekorantno robo, te je pa ponavadi zelo malo, tako da se vsa ta izguba s takšnimi izdelki pokrije.
Nobena internetna trgovina ne dela z izgubo,...vsa delajo z nabavno vrednostjo in davkom, in minimalno maržo,...seveda ko si želijo pridobiti stranke,...ko pa jih imajo dovolj ali pa če imajo prihodek od kod drugod in ne samo iz spletne prodaje pa se način prodaje (marže) kreppko spremeni.
PROSPORT napisal/-a:Kot primer si vzemite Amazon, ki je dolga leta delal z izgubo, cena podjetju je pa rasla.
Iz ekonomskega vidika,...da nekdo dela z izgubo in mu cena podjetja raste je neizvedljivo,...če pa imaš v mislih, da so prodajali določene artikle ceneje kot ostali in na njih nic zasluzili potem pa je to druga pesem. Prodajalti izdelke z izgubo se v spletni trgovini pojavi le takrat, kadar imaš na lageru nekorantno robo, te je pa ponavadi zelo malo, tako da se vsa ta izguba s takšnimi izdelki pokrije.
Nobena internetna trgovina ne dela z izgubo,...vsa delajo z nabavno vrednostjo in davkom, in minimalno maržo,...seveda ko si želijo pridobiti stranke,...ko pa jih imajo dovolj ali pa če imajo prihodek od kod drugod in ne samo iz spletne prodaje pa se način prodaje (marže) kreppko spremeni.